ZE~5

13K 433 26
                                    

"Eeeee şey ben yani şey ettim de seni ıı yani sakın yanlış anlama..."

O çarpık gülüşüyle beni resmen baştan çıkartmıştı.

"Diyosun?" Derken bana iyice yaklaşmıştı ben geri geri giderken soğuk duvarla buluştuğumda kaçışım olmadığını anlamıştım. Elini duvara koydu ve bana doğru daha cok yaklaştı...Artık kaçışım yok galiba...

Hizmetli"Ömer Bey ?"

Derken tabiki Ömer'in üstünde gömlek yok sadece pantolon var. Offf yanlış anladı.

Hizmetli"Pardon Ömer Bey babanız sizi çağırıyordu da. "

"Tamam çık."

"Senden nefret ediyorum. Rezil ettin beni."

Tabi yine çarpık gülümsemesini koydu yüzüne. Dayanamıyorum ya. Sıcak oldu bi.

"Off ben halâ niye bu odada duruyosam."

"Çok memnunsan kalsaydın."

"Offf"

"Nasıl olsa bir gün öpücem seni"

"Uffffff" Dedim sinirle. Odadan çıktım. Beni çok sinir ediyodu. Yok kardeşim ben bu çocutan etkilenmiyorum. Hatta babamla konuşayım ben bu konuyu. Belki evlenmek istemediğimi söylersem vazgeçer. Evet evet ben konuşucam babamla. Aşağıya indiğimde bir an duraksadım derin nefes alıp üzerimi düzelltim. İçeri giricektim ki arkamda hissettiğim nefesle hemen arkama döndüm. Tabiki de Ömer'di.

"Seninle uğraşam ben içeri giriyorum."

"Bekle bende geliyorum."

İçeri geçtik ve oturduk. Fatih amca söze girdi.

F"Çocuklar ikinizde durumu biliyosunuz ve biz düğünü hemen yapalım diyoruz."

"Baba kalkalım mı?"

S"Tamam kızım kalkalım. Size iyi akşamlar."

F"Sizede"

"İyi akşamlar."

Evden çıktık ve eve geldik. Eve geldiğimizde direk odama çıkıp pijamalarımı giyip yatağa yattım. Çok yorucu bir gündü.

Sabah...Ömer'den...

Sabah kalktığımda duş aldım. Bu sabah spora gitmedim. Direk şirkete geçtim.

Defne'den...

Alarm ile kalktım. Elimi yüzümü yıkadım ve dolabıma yöneldim.
Bordo deri etek ve krem rengi gömlek giydim. Siyah arkasında kurdele detayı olan ayakkabı giydim ve ince bileklik tarzı saat taktım. Saçımı düzleştirdim ve elime çanta alıp aşağı indim. Babam kahvaltı yapıyordu ve ona hiçbir şey demeden çıktım ve arabama bindim. Şirkete geldim ve çalışmaya başladım. Ama ilham gelmiyordu. Yarım saat sonra babam geldi ve benim odama girdi.

"Gel baba."

"Kızım biliyosun ki Fatih amcanlarla ortak olduk ve onların şirketiyle bizim ortak tasarım yapmamız lazım o yüzden bugün Ömer'lerin şirketine gitmen lazım."

"Tamam baba giderim sen adresi ver ." Dedim ve o da bir kağıt alıp bir şeyler yazdı ve bana verdi. Bende biraz daha çalışıp verilen adrese gitmeye karar verdim. Şirketin adı "PASSİONİS"miş.
Şirkete girdiğimde sekreter kız bana sordu

Sekreter"Buyrun birine mi bakmıştınız?"

"Ben Cherie'den geliyorum. Ömer Bey'le görüşebilir miyim?"(Kusura bakmayın nasıl yazıldığını bilmiyorum ve baska isim gelmedi aklıma)

"Adınız neydi?"

"Defne Topal..."

"Kusura bakmayın biraz bekleticem." Dedi ve telefondan birini aradı.

"Ömer Bey bir bayan sizinle görüşmek istiyor."

"Kim?"

"Defne...Defne Topal"

"Gelsin"

"Ömer Bey sizi bekliyor."

"Sağol"

Deyip odasının kapısını tıkladım...

Ömer'den...

"Ömer Bey bir bayan sizinle görüşmek istiyor."

"Kim?"

"Defne...Defne Topal"

"Gelsin"

Gel bakalım Defne kendi ayağınla geldin yanıma...Kapım tıklandı...

"Gelll..."

"Ömer..."

"Buyur müstakbel karıcım."

"Offf yapma yaa...Ben seninle evlenmicem."

"Demek babanın mutluluğunuda istemiyorsun."

"Babamı karıştırma, ben buraya iş için geldim."

"Tasarımlarını getirdin mi?"

"Evet" Dedi ve bana tasarımlarını uzattı, baktığım zaman resmen ona bakmışım gibi büyülendim. Çok güzeldi. Yanıma o da sandalye alıp oturdu ve biraz çalıştık ortaya çok güzel şeyler çıktı. Tabi onun eli deyince...

"E artık ben kalkiyim."

"Bekle beraber çıkalım yemek yeriz."

"Valla çok açıktım hiç hayır diyemicem mecburen sana katlancaz."

"(Sessizce)Hı hı öyledir."

"Efendim bişey mi dedin?"

"Hadi çıkalım diyorum acıktım."

"Hadi " Dedi ve beraber çıktık. Defne taksiyle gelmiş bu yüzden benim arabamla gittik zaten olsada onun arabasıyla gidemezdik. Onu en sevdiğim restoranta götürdüm ve yemek sipariş ettik.

Defne'den...

Restoranta geldik ve yemek sipariş ettik. Tam etrafa göz gezdiriyodum ki onu gördüm. Allah'ın sana yalvarıyorum beni kurtar. Bidaha bakıyım o vallahi o. Napıcam ben şimdi ya diye düşünürken beni gördü galiba bana seslendi;

X"DEFNEEEE?"

5.BÖLÜM SONU
------------------------------------
Selam sizce o "X" kim?
Lütfen düşüncelerinizi yorum yapın.
Eklenmesini istediğiniz bisey varsa yoruma yazabilirsiniz.
Kusura bakmayın bolum yarın veya salı gelicek.
Hatta isterseniz gün belirleyelim o günler içinde atiyim.
Diger bolumde gorusmek uzere...

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin