Capitolul 6

560 38 2
                                    


Delia P.O.V

Dupa ce Reyna ne-a oferit un spectacol minunat,Stefan a venit langa mine. Nu stiu de ce, dar baiatul asta ma intimideaza. Nu poate sta in patratica lui, cat mai departe de mine? De cand ne-am intalnit la cafenea numai cu ochii pe mine sta. El nu isi da seama ca deja devine insuportabil? Nu pot sa neg ca are un corp de invidiat si la cum e imbracat sigur intoarce cateva capete cand merge pe strada. Dar cu toatea astea, e insuportabil.

-Hei Delia! Nu ai vrea sa incercam si noi ce au facut si ei?

Nu stiu de ce, dar palma mea a facut contact cu obrazul lui. Mi s-a parut asa nesimtit. Auzi la el, sa incercam si noi ce au facut ceilalti.

-De ce dai femeie nebuna?
-O data daca te mai apropii de mine ai sa ajungi in coma la spital. -am urlat de m-au auzit si vecinii-

Stefan a plecat cu coada intre picioare. Ce credea? Ca cu doua cuvinte o sa ma prosteasca?

Am intrat in casa, unde toata lumea statea in jurul noului cuplu. De prima data cand i-am vazut impreuna am zis ca o sa fie ceva mai mult decat o prietenie. Stau si ma uit din paragul usii la ei. Sunt asa de perfecti. Reyna e toata numai un zambet si e rosie ca racul. Erick o tine imbrate si parca ii e frica sa o lase sa plece. Ce n-as da sa am si eu un iubit ca el.

Stefan P.O.V

Femeia asta are o palma foarte grea. De ce cand ma dau la o fata ma aleg ori cu palme ori cu genti, iar palmele dor a dracu de tare. Numai ca tipa mi-a cazut cu tronc. E chiar superba. Oricum daca e sa fiu cu ea o sa fie doar asa de diatractie. Nu sunt un tip care sa aiba relatii de lunga durata, mi-a placut mereu sa ma joc cu ele. Dar presimt ca lucrul asta se va schimba.

Intru si eu in casa. Fetele stau de vorba cu Reyna iar baietii cu Erick. Am vazut ca ii cam place de ea, dar nu crdeam ca intr-un timp asa de acurt vor fi impreuna.

-Hei, ce faci?
-Iar tu? Am crezut ca palma aia te-a invatat minte sau mai vrei una? Iti dau cate vrei.
-Pisica isi scoate ghearele. Mrr. Imi place.
-Daca vrei sa mai fii in viata, pleaca! imi spuse Delia pe un ton raspicat

Cate o data ma cam sperie. Dar in acelasi timp imi vine sa o descopar cat mai mult.

-Usor, usor. Am venit cu ganduri pasnice.
-Te cunosc eu numai de cateva ore, dar nu pari genu sa ai ganduri bune.
-Cat de bine ma cunosti.

Toti se uitau ca la spectacol la noi. Sincer sa fiu, si eu as rade daca o nebuna blonda incepe sa urle.

-Frate, te inteleg ca o placi, dar las-o mai moale. Sunt sigur ca te va pune cu botul pe labe. -face James misto de mine-
-Tu vorbesti? Corina te rog poate ii mai inchizi gura.

O vad pe Corina dar si pe Delia schimbandu-se la fata. Dar dupa fata Deliei nu o sa prea pot dormi la noapte.

Reyna P.O.V

Nu mai pot de atata ras. Astia doi fac cat orice show de la televizor. Doua brate puternice ma iau in brate. Nici nu trebuie sa ma uit cine e pentru ca aceste brate le pot recunoste oriunde

-Ce e asa de amuzant, iubito? Daca vrei putem face si noi un show ca asta.
-Tu nu vezi? Parca se joaca de-a sorecele si pisica. Sunt asa draguti.
-Draguti? Daca ei sunt draguti atunci noi ce suntem?
-Noi, iubitule, sutem adorabiliciosi!
-Adorabiliciosi, zici? Uite ce poate sa faca adorabiliciosul tau.

Si atunci buzele lui se izbesc de ale mele formand un sarut pasional.

-Daca vreti sa va iubiti asa mult, sunt atatea camere in casa asta. Luati-va una. imis puse Jojo
-Ce ai patit? Te-a lasat Bruno? spuse Erick
-Nesimtitule! Si Jojo ii da o palma peste cap. Reyna ar cam trebui sa iti educi iubitetul.
-Stai linistita. Am timp sa il educ
Nu-i asa iubitule?
-Nici nu vreau sa stiu. Plomit ca am sa fiu cuminte. spuse pe un ton de bebelus

Am inceput amandoua sa radem. Atunci Bruno iesise din bucatarie plin de ruj. Astia doi nu au fost prea cuminti.

-Si mai spui de noi ca suntem nesatui! Ce i-ai facut saracului Bruno? Si incep sa rad
-Ăăăă...nimic? De ce?
-E plin de ruj pe toata fata. Si cand ii vad fata izbucnesc la propriu in ras

Poate va intrebati ce s-a intamplat cu Iulia si Briana. Pai Iulia a plecat dupa Zayn in Londra. Se pare ca se iubeau prea mult. Iar Briana si-a gasit un loc de munca la o televiziune pe timpul verii si a zis ca ramane acolo sa faca scoala. Asa ca am ramas noi. Patru nebune care suntem asaltate la fiecare minut de baieti.

Nici acum nu imi vine sa cred ca fetele sunt impreuna cu mine. Au vrut si ele o schimbare. Cum acasa nu le mai tinea nimeni au vrut sa inceapa un nou capitol. Ceea ce pentru Jojo, din cate vad noul capitol incepe cu Bruno si sper ca si pentru Delia si Corina sa inceapa cu un baiat.

Dupa cateva ore de ras pe seama baietilor in incercarea de a le cuceri pe fete, s-au gandit ca e vremea sa plece.

-Ne vedem maine iubio. Vin sa te iau dimineata cu masina?
-Sigur. Cred ca masina mea va fi la Jojo.

Se apleaca si ma saruta de parca ar fi ultimul sarut. Sincer,imi place cand ma saruta asa. Se urca in masina si dus a fost. Cred ca la noapte nu am sa dorm.

Erick P.O.V

Deja mi-e dor de ea. Inca sunt in masina in drum spre casa si nu imi pot lua gandul de la ea. Gandurile imi sunt intrerupte se sunetul telefonului.

-Ce vrei? spun pe un ton raspicat
-Daca mai tipi o data la mine, frumoasa ta iubita o sa aibe de suferit
-Klaus, daca te atingi de ea am sa fac ce trebuia sa fac acum mult timp. Nu inteleg de ce mai suni daca ai obtinut ce ai vrut.
-Chiar credeai ca ai sa scapi asa usor de mine?
-Fa-mi mie ce vrei numai las-o pe Reyna impace.

A inceput sa rada si mi-a inchis telefonul. Klaus e un mafiot cautat de intreaga politie. Singurul motiv pentru care nu il dau pe mana politiei este ca sa nu imi omoare familia. Si-a luat ce a vrut, pe fosta mea iubita. Nu inteleg de ce ma mai suna. Telefonul lui m-a cam ingrijorat. Trebuie sa o supraveghez pe Reyna. Daca ei i se intampla ceva nu mi-o voi ierta niciodata.

Sper ca va placut si nu uitati sa dati un vot.
La media este Delia si Stefan!

Iubirea InvingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum