Capitolul 22

350 23 2
                                    


Reyna P.O.V.

Am ajus dimineata pe la trei. A fost un zbor placut. Cel putin eu am dormit tot zborul. Sarcina ma oboseste foarte mult. Ma trezesc din cauza unei vibratii pe abdomen. Fac ochi si imaginea pe care am vazut-o mi-a adus lacrimi. Erick avea capul pe amdomen si vorbea cu el. Mi-am pus mainile in parul lui si s-a ridicat.

-Neata iubito! Cum ai dormit? Nu am crezut ca poti dormi asa de mult.

-Neata. Ce faceai cu capul pe burta mea?

-Vorbeam cu printesa mea. Sunt sigur ca va fi fata.

-E prea mic ca sa simta ceva. Si incep sa chicotesc la reactia lui copilaroasa. Astazi vine mama sa vorbim despre petrecerea de logodna si despre nunta.

-Nu e nicio problema. Cu toate ca imi cam displace ideea de a ramane singura. Dar am sa fac o exceptie si o sa te las cu mama ta cat eu ma duc pana in oras cu baietii.

-Esti cel mai tare! Si il sarut scurt pe buze. Sar din pat si ma duc la baie ca sa imi fac rutina de dimineata. Am facut programare la doctor. Azi la sase. Strig din baie. Vrei sa vii??

-Nu as rata pentru nimic in lume. O sa vin sa te iau pe la cinci jumate. Bine? Dar ce ai sa-i spui mamei tale?

-Inventez eu ceva. O sa ii zic ca am niste treaba cu tine si nu o sa mai spuna nimic.

Ies din baie si ma duc la dulap. Noroc ca sarcina nu se vede, altfel stricam toata surpriza. Il vad pe Erick la costum. E asa de sexy in el. Dar unde se duce asa gatit?

-Unde te duci asa? Il intreb si ma apropii de el.

-Am intalnire cu mafia rusa. Nu ma pot duce in blugi. De ce, nu iti place cum imi sta?

-Iti da un aer foarte sexi si ma bucur ca esti numai al meu.

Se apleaca spre mine si imi da un sarut care ma ameteste. Genunchii mi s-au facut de gelatina si daca nu ma tinea el sigur cadeam pe jos.

-Vorbim la telefon iubito. Daca se intampla ceva ma suni si sunt acasa.

-Da pui. Te iubesc!

Iese din casa. Acum sa imi astept minunata mama si prietenele mele.

..........

Cred ca am adormit, dar o bataie in usa ma trezeste. Deschid usa si mama intra in casa inpreuna cu fetele.

-Buna scumpo. Dormeai?
-Da. Sunt cam obosita in ultimul timp.

Speram din tot sufletul ca fetele sa nu-i fi spus mamei nimic. Parca citindu-mi gandurile Jojo vine langa mine si imi sopteste la ureche:

-Stai linistita. Nu i-am spus nimic.

Ii multumesc printr-o strangere de mana si ne asezam pe canapea. A scos diverse cataloge. Parca am organiza nunta.

-Mama, e o petrecere de logodna. Nu facem nunta. Si spun deja egzasperata.

-Facem doua lucruri in unul, ca sa nu mai fim nevoie sa ne agitam inainte de nunta.

Am lasat-o sa imi arate. Mi-a aratat diverse tipuri de farfurii. Am ales unele simple, albe si tacamuri de cristal. Ca flori am ales trandafiri albi,rosii si violet. A scos un catalog care era plin de rochii de mireasa. Dupa ce m-am uitat jumatate de ora prin catalog, am aes o rochie stil printesa. Mereu mi-am dorit o rochie asa. Nu stiu cand a trecut timpul, dar telefonul meu bazaie semn ca am primit un mesaj. Era Erick si ma astepta in fata casei.

-Eu trebuie sa plec. Ma duc cu Erick sa-si ia costum. Si ma simt prost ca o mint pe mama in momentul asta.

-Bine scumpo. Ne vedem mai tarziu.

Iubirea InvingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum