Crystal P.O.V.-Adam, intarziem la gradinita. Hai o data! Strigam la el dar nimic. Dupa ce am avut o dimineata minunata alaturi de Nick si m-a rasfatat cum a stiut el mai bine, incepand de la saraturi, acum trebuie sa ma confrunt cu Adam si plecatu la gradinita. Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu el.
-Eu nu merg acolo. Striga de undeva de sub masa.
-Ai face bine sa iesi de acolo si sa-mi spui de ce nu vrei sa mergi altfel ne suparam. Iese de sub masa si se uita nervos in ochii mei. Astept un raspuns. Ii spun batand din picior.
-Nu ma duc si punct. Toti de rad de mine ca sunt adoptat. M-am saturat de ei.
-Of Adam! Si ma asez la acelasi nivel cu el. Tu chiar ii bagi in seama?
-M-am tot prefacut ca nu-i aud dar au inceput sa zica de voi si m-am enervat.
-Lasa-i sa vobeasca. Ii spun si il gadil. Acum ar trebui sa mergem. Intarziu si eu la facultate. Imi da un pupic pe obraz si pleaca sa se incalte. Si eu care voiam sa plec in alaska sa ma joc cu pinguinii. Am cei mai dulci pinguni langa mine si nu m-as plictisis niciodata sa-i vad cum se ceartta. Aproape in fiecare seara se cearta pe lucruri marunte. Pornesc masina si spre surprinderea mea ajung chiar foarte devreme. Sincer nu vreau sa intarzii din nou la prima ora. Doamna Oreally nu ma va ierta si de data asta. L-am lasat pe Adam si am plecat grabita spre facultate. Ajung cu doua minute inainte de a se suna si intru grabita in clasa. Doamna Oreally intra si pare surprinsa sa ma vada in clasa.
-Se pare ca ati putut ajunge mai devreme domnisoara Smith.
-Se mai intampla si minuni, nu?
-Imi poti spune unde ai fost cand ar fi trebuit sa fii la detentie?
-Sigur nu cu dumneavoastra in aceeasi camera. Ii spun si toata clasa incepe sa rada.
-Liniste clasa. Atunci iti va placea sa fii in aceeasi camera cu directorul.
-Nu, imi e foarte bine unde stau acum. Sigur s-a saturat domnul director sa ma vada pe la el.
-Am spus sa te duci in biroul directorului. Cred ca nu vrei sa te las corigenta in ultimul an.
-La ce mi-ar fi folosit psihologia dumneavoastra? Va spun eu. La nimic. Ies din clasa fara ai mai da voie sa spuna ceva si incep sa ma plimb pe holuri. Chiar crede ca ma voi duce la director? Fosila asta nu ma cunoaste. Dau sa ies din facultate dar ma izbesc de cineva. Nick se afla in fata mea nervos si ingrijorat.
-Imi poti spune unde iti este telefonul?
-Aici....Ma scotocesc peste tot si nici urma de el. Sigur l-am uitat pe blatul de la bucatarie. Ups. L-am uitat acasa. Ii spun inocent si ma ridic pe varfuri pentru al putea saruta.
-Frumos mod de a ma impaca. Ar trebui sa fiu suparat mai des pe tine. Mi-am facut griji. Am crezut ca ai patit ceva.
-Am plecat tarziu de acasa si l-am uitat. Nici nu mi-am dat seama ca lipseste.
-Dar tu ce faci pe holuri? I-ar te-a dat afara de la ora? Si incepe sa rada.
-Nu e vina mea ca fosilei nu-i convine nimic cand vine vorba de mine.
-Deci ai ora libera.
-Si urmatoarea. Ii spun repede inainte sa ma trezesc cu buzele lui peste ale mele. Ceva s-a schimbat la el si imi place.
-Atunci te voi duce intr-un loc. Vreau sa petrecem timp impreuna.
-Imi place cum suna. Si il privesc pervers.
CITEȘTI
Iubirea Invinge
RomansReyna Adams-o fata de 20 de ani care si-a pierdut increderea in sine si vrea sa arate tuturor ca nu o sa renunte niciodata la visurile ei. Muzica si viteza sunt singurele lucruri care o fac sa uite. Erick Smith-un baiata de 23 de ani care nu mai v...