Reyna p.o.v
Sper sa aiba un motiv intemeiat de ma suna la ora asta.
-Da Joseph! Ce te face sa ma suni la ora asta?
-Buna surioara. Te-am sunat cu ganduri pasnice.
-Spune ce vrei!
-Sper ca nu ai sa te superi daca ai sa mai ai doi vizitatori.
-Doi? Da ce e la mine, hotel?
-Vin cu un prieten. Numai o saptamana atat. Pana ne gasim amandoi un apartament
-Ce nu fac eu pentru tine? Dar numai o saptamana,nu mai mult!
-Daaa! Stii ca te iubesc,nu?
-Lasa vrajeala. Fetele o sa fie bucuroase sa te vada.
-Sa nu le spui ca vin. Vreau sa le fac o surpriza.
-Bine. Pa!Joseph estee fratele meu mai mic. Cu toate ca ma sacaie de fiecare data cand are timp, il iubesc enorm. Cand eram mai mica si stateam cu fetele niciodata nu ne lasa in pace. Fetele nu o sa fie prea incantate. Nu il suporta la cate glume proaste poate sa faca. Cate o data ma intreb cu cine seamana. Nu l-am mai vazut de un an si mi-e dor de el. Totusi abia astept sa vad cine e prietenul asta al lui.
................
Soarele trece prin draperie. De ce nu le-am inchis? Puteam dormi mai mult. Cu greu ma ridic din pat. Nu aud nicio miscare prin casa. Ma mir cum de nu mi-a sarit una dintre ele in pat pana acum. Ies din camera si cinci fete morocanoase si suparate carora le iese fulgeri din priviri stau in living. Da, dupa cum ma asteptam. Inseamna ca a venit Joseph.
-Cand aveai de gand sa ne spui ca vine frati-tu? spuse Jojo
-Abia am aflat aseara. Ti-am zis Joseph, vor fi incantate sa te vada.Joseph se stramba la mine si la fete. Prietenul lui se uita ca la spectacol la noi si ii mai trage cateva ocheade lui Jojo, dar se pare ca nu prea ii merge. Prietena mea nici nu e interesata de el in momentul asta.
-Bun. El e prietenul meu Bruno.
-Buna fetelor! spuse Bruno. Cum te cheama? Se duse langa Jojo si ii sopti la ureche.
-Sunt neinteresata! Si i-a dat maxim. Asta e prietena mea.
-Mai vedem noi! Abia astept sa fii iubita mea!
-Asteapta mult si bine! Sunt luata!
OMG! Toate ne-am uitat una la alta. Stim ca a zis asa doar ca sa scape de el, dar fata lui merita tot. Trebuia sa-i fac o poza. L-as fi tachinat mereu cand as fi avut ocazia.-Mai vedem noi daca o sa mai fii luata. Ne mai vedem, iubito!
-Aaarghh! Nu sunt iubita ta si nici nu o sa fiu vreodata,intelege! Si cu asta a plecat sus si dusa a fost.
-O data daca te mai ei de ea, nu ai sa mai ai mostenitori!
-Cam periculoasa sora asta a ta, Joseph.
-Eu in locul tau as sta in banca mea. Face lupte de la trei ani.
-Acum iesiti dracului afara! Mai ales tu, Bruno. In unele momente imi iubesc asa de mult fratele.
Si cu asta, au iesit amandoi cu coada intre picioare. M-am dus la Jojo. Statea cu fata in perna si...cum,plange? Jur ca o sa il bat urmatoarea data cand il vad.-Hei, ce ai patit?
-Ihm,nimic. A plecat individul?
-Daca prin individ spui Bruno, atunci da. De ce plangi?
-De nervi. Asa e. De fiecare data cand e nervoasa ori sparge ceva ori plange. Cred ca ii place de tine.
-Mie nu. Nu imi trebuie un afemeiat ca el.
-Acum fie intre noi. Nu ti-a placut nimic la el?
-Nu pot sa spun ca nu arata sexy, dar e un prost si jumatate. Frati-tu isi alege numai prieteni prosti. Sper sa nu se fi bagat si in altceva.
-Stai linistita, au plecat. Acum hai jos. Fetele ne asteapta.
Cand am coborat jos le-am facut semn fetelor sa nu spuna nimic. In mometul asta daca cineva i-ar pune o intrebare face ca taifunu.
-Mai avem doua luni de vacanta. Vreau sa ne distram din plin. Se pare ca unora le merge bine, si aici ma refer la Iulia, care de doua saptamani e mai fericita ca niciodata, iar altora nu. Vreau sa fim numai noi, cum o faceam in vremurile bune. spuse Delia
-Suntem complet de acord cu tine.
-Am ceva sa va spun. spun stanjenita. Vreau sa ma inscriu la curse de masini. Vreau viteza, vreau adrenalina. Un moment s-a lasat liniste. Pentru o secunda am crezut ca o sa se supere pe mine, dar toate au incepu sa tipe.-Ma gandeam cand ai sa faci pasu asta. spuse Delia. De mica ti-au placut masinile, iar dupa minunatia pe care o ai in garaj, adrenalina iti curge prin vene.
Am inceput sa radem. Le iubesc pe fetele astea. Dupa vreo doua ore de ras, pe usa intra baietii care sunt beti manga. Normal, tipic lor.-Da ce avem noi aicea? spuse Bruno aratand spre Jojo
-Ti-am spus ca daca te mai vad, ramai fara mostenitori. Asa ca plecati cat mai repede sus daca nu vreti sa dormiti pe pres.Dupa mule incercari de a ajunge sus, ma mir cum de nu s-au ales cu capul spart. Dupa ce s-au mai linistit apele am plecat si noi sus. Ne-am gandit sa dormim toate intr-o camera. Nici nu vreau sa stiu ce o sa ma astepte la noapte.
.............
Daca nu mi-a placut ceva vreodata a fost sa dorm cu ele, pentru ca mereu ma trezesc cu un cot sau o mana in gura. Ma ridic incet din pat sa nu le trezesc. E asa comic cum dorm. Delia si Corina sunt ingramadite de Iulia si Briana, iar Jojo....stai, unde e?
Cobor jos, in speranta de a o gasi. Dar tot ce gasesc e un bilet pe care scrie:
,,Nu va ingrijorati. Am plecat sa iau aer. Bruno iar ma enerveaza si jur ca daca il mai gasesc cand vin nu raspund de faptele mele"
Astia doi vor ajunge impreuna. Sunt sigura de asta.
........Si uite inca un capitol. Comentariile voastre ma fac sa nu imi ceed cartea asa de inutila.
In curand va aparea si Erick in peisaj. Pwps!
CITEȘTI
Iubirea Invinge
Roman d'amourReyna Adams-o fata de 20 de ani care si-a pierdut increderea in sine si vrea sa arate tuturor ca nu o sa renunte niciodata la visurile ei. Muzica si viteza sunt singurele lucruri care o fac sa uite. Erick Smith-un baiata de 23 de ani care nu mai v...