Crystal P.O.V.In cinci minute ajung inafara orasului si ma duc in locul care ma linisteste. Ma asez pe iarba si privesc luna cum se reflecta in apa linistita. Lacrimile mu inceteaza sa imi curga.
-Crystal? Se aude o voce necunoscuta. Ma intorc cu fata si nu imi vine sa cred cine e.
-Nick? Ce cauti aici? Ma ridic si imi sterg lacrimile.
-Locul asta ma linisteste si aveam nevoie de putina pauza la tot ce inseamna oras.
-Apropo, multumesc pentru azi. A fost un gest frumos. Ce s-a intamplat de esti asa de nelinistit?
-Sa spunem ca am intalnit o fata si imi place foarte mult de ea. Numai ca nu stiu cum sa ii spun ce simt.
-Sunt sigura ca vei gasi o cale prin care sa-i spui. Eu trebuie sa plec. Ai mei sigur sunt ingrijorati.
Dau sa plec, dar ma prinde de mana. Nu stiu de ce, dar mana sa mi-a trimis un fior placut. Ma pupa pe obraz si nu stiu de ce, dar se simte foarte bine.
-Ai grija de tine Crystal. Ne vedem maine.
Asta a fost destul de ciudat, dar mi-a placut. Nu ma pot indragosti acum,nu cand pot avea tot ce mi-am dorit. Ma urc pe motocicleta si conduc spre casa. O parchez si intru. E liniste, semn ca tata si mama au plecat. Urc in camera la mine si Cristophee statea pe pat.
-Unde ai fost? Si pot sa jur ca in momentele astea seamana leit cu tata.
-Nu e treaba ta. Acum poti pleca? Vreau sa ma culc.
-De ce ai devenit asa rece cu tata? Ma intreaba si nervii mei revin.
-Crezi ca e usor ca eu sa fiu mereu oaia neagra a familiei? Crezi ca mi-e usor ca sa il aud pe tata cum te lauda? Mereu ai fost copilul model pentru el si eu am fost chiar si pe locul trei cateodata.
-Crystal, crezi ca pentru mine a fost usor sa il multumesc pe tata de fiecare data? Mereu a avut asteptari mari din partea mea si nu in tot deauna il multumeam. Daca nu era mama sa il tempereze numai faceam ce fac acum din placere.
-Da, dar mi-e greu. Lacrimile mi se scurg pe obraji si nu le pot opri. Cristopher se apropie de mine si ma ia in brate. In momentul asta lacrimile imi curg si mai tare si ma pun serios pe plans. Cristopher ma strange mai bine in brate si incearca sa ma linisteasca. Ne punem in pat si adorm in bratele lui. Cristopher a fost singurul care m-a inteles in astefel de momente.
...................
Ma trezesc cu ochii umflati din cauza plansului. Anne intra pe usa cu un zambet larg pe fata. Sincer dupa cele intamplate ieri, am uitat ca a venit.
-Hei Crystal. Am auzit ce s-a intamplat ieri si imi pare sincer rau.
-Stii cum e tata. Dar lasa-ma pe mine, cum ti se pare orasul?
-E superb. As vrea sa dam o mica petrecere in weekend. Ce zici?
-Eu am sa impart cateva invitatii la mine la facultate si in weekend facem party, daca tot e ziua mea.
Anne a sarit in sus de bucurie si era sa ma de jos din pat. Rad la gestul ei si ma duc in baie.
-Crystal nu ai intalnit niciun baiat pana acum? Iar intrebarea asta?
-Sincer, am un coleg care mi-a starnit interesul. Dar am inteles ca are iubita si in primul rand nu sunt pregatita pentru o relatie in momentul asta.
-Crystal, au trecut cinci de la acel incident. Ar trebuu sa iti deschizi inima pentru un baiat. Si cine stie, poate o sa fie alesul.
-Te uiti prea mult la filme. Stephanie unde e? Si cred ca deja stiu raspunsul.
-E in bucatarie si mananca impreuna cu frati-tu de parca ar fi un cuplu. Stai asa, ei doi sunt impreuna?
Incep sa rad si ma indrept spre baie. Imi fac rutina si ma imbrac in ceva lejer pentru o noua zi de facultate. Imi pun poantele in geanta, salut pe toata lumea si plec. Intru pe poarta facultatii si ma indrept spre dulapul meu. Cand il deschid, un trandafir sta in toata splendoarea lui. Il iau si gasesc un biletel. Era semnat Un admirator secret. Cine poate fi?
Nick P.O.V.
M-am trezit intr-o dispozitie foarte buna. Toata noaptea m-am gandit la Crystal si nu prea am putut sa dorm. Ies din casa si ma indrept spre o florarie. De cand am vazut-o inima mea a luat-o la goana. Dar nu pot sa fiu cu ea din cauza mafiei. Daca ar sti ca am o iubita, dusmanii mei mi-ar gasi punctul slab, adica pe ea. Si nu o sa port suporta ca ea sa fie in pericol.
Aleg cel mai frumos trandafir si trebuie sa ma grabesc ca sa ajung inaintea ei. Intru in fuga in facultate si ma indrept spre dulapul ei. Pun trandafirul si las un mic biletel. Ma indrept spre sala de curs si astept ca ea sa intre. Nu dupa mult timp clopotelul se aude si intra pe usa cu un zambet imens pe fata si cu trandafirul in mana. Se ajeaza langa mine si isi scoate cartile. M-a surprins cand s-a ajezat langa mine. Pentru un moment am crezut ca si-a dat seama cine i-a dat trandafirul. Vreau sa o intreb ceva dar profesorul intra in clasa.
Toata ora am incercat sa fiu atent, dar mereu privirea mea era pe Crystal. Iese din clasa si ma duc si eu dupa ea fara sa ma vada. Intra in sala de balet si da drumul la muzica. Stau si ma minunez la cat de frumos poate dansa. E asa gratioasa si frumoasa. Pacat ca nu o pot avea ca iubita. Nu pot sa ma indragostesc din nou ca pe urma sa fie si ea omorata. Termina de dansat si plec. Ce mi-a putut face fata asta numai cu o privire.
Reyna P.O.V.
Ma tot gandesc cine mi-ar fi dat trandafirul. Nu am mai primit pana unul de cand am fost impreuna cu Luke. Trebuie sa aflu cine mi l-a dat. Iau invitatiile din dulap si dau fiecarui student cate una. Dupa ce termin de dat toate invitatiile, ma urc in masina si plec spre casa. Intru si toata lumea statea pe canapea,inclusiv tata.
-Crystal trebuie sa vorbim. Nu spun nimic doar ii fac semn sa ma urmeze in bucatarie.
-Tata, imi pare rau pentru ce s-a intamplat ieri. Imi pare rau ca nu sunt copilul model pe care ti l-ai dorit. Dar fac si eu ce pot.
-Scumpo, si ma ia in brate, nu stii cat de mandru sunt de tine. Esti fata pe care mi-am dortit-o mereu si imi cer acuze ca nu iti spun prea des acest lucru. Ma uit la el si are lacrimi in ochi.
-M-am suparat ala inceput,dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa fiu eu.
-Sa stii ca mi-a placut cu l-ai pocnit pe baiatul ala. Daca se mai atinge de tine poti sa-i dai si din partea mea una.
Am inceput amandoi sa radem si ma bucur ca s-au clarificat lucrurile intre noi. Dupa ce am mai petrecut timp cu parintii mei, au plecat si am ramas patru nebuni. Fetele vad trandafirul pe geanta si nici nu vreau sa stiu ce ma asteapta.
-De la cine ai trandafirul? Ma intreaba Anne
-Nici eu nu stiu. L-am gasit in dulap si era semnat anonim. Crezi ca eu nu vreau sa stiu cine e?
-Dupa privirea ta, te gandesti la cineva special.
-Sincer....da! Stephanie a facut ochii mari inafara de Anne care stia despre cine e.
-Nu pot sa cred! Crystal s-a indragostit! Tipa Stephanie. Cine e? Cum il cheama?
-Il cheama Nick si la inceput mi se parea foarte needucat si ingamfat. Dar ieri seara m-am intalnit la lac cu el si mi-am dat seama ca l-am catalogat gresit si e chiar dragut. Numai ca el mi-a spus ca ii place de cineva si nu stie cum sa ii spuna.
-La petrecere cred ca va fi momentul oportun sa actionezi. Nu poti lasa sa iti scape.
-Fetelor, mi-e frica de o noua relatie. Daca ma raneste si el?
-Nu stii pana nu ai sa incerci.
Le iau intr-o imbratisare si mergem fiecare la ea in camera. Cred ca fetele au dreptate. Ar trebui sa incerc.
La media il aveti pe Nick si sper sa va placa capitolul! Kisses!!!
CITEȘTI
Iubirea Invinge
RomanceReyna Adams-o fata de 20 de ani care si-a pierdut increderea in sine si vrea sa arate tuturor ca nu o sa renunte niciodata la visurile ei. Muzica si viteza sunt singurele lucruri care o fac sa uite. Erick Smith-un baiata de 23 de ani care nu mai v...