Capitolul 27

293 25 2
                                    


Reyna P.O.V.

Lunile au trecut repede, la fel si examenele. Prima data directorul nu a vrut sa-mi dea scutirea, dar dupa ce i-am explicat cum sta treaba, mi-a dat-o fara sa ezite. Este luna iunie si sambata este nunta Deliei. Pe langa pregatirile ei de nunta, mai sunt si ale mele. Nici acum, nu imi vine sa cred ca peste o luna ma marit. Acum suntem la ultima proba pentru rochia de mireasa.

-Cum imi sta fetelor? Ne intreaba Delia

-Cand te va vedea Stefan, ii va straluci ochii in cap. Ii spune Corina

Toate incepem sa chicotim si Delia intra inapoi in cabina. De curand am aflat ca Jojo va avea fetita, iar cand Bruno a auzit, s-a dus la primul magazin si a cumpart tot ce trebuie.

Delia iese din cabina de proba cu rochia pe umeras si in husa. Plateste si plecam spre casa. Ma simt din ce in ce mai bine cu toate ca am trei luni de sarcina. Ajunse acasa, ascundem rochia undeva unde Stefan nu va cauta si ne asezam pe canapea in speranta de a ne uita la un film. Am zis ca vom face petrecera burlacitelor intre noi, fara petrecere si muzica data la maxim. Erick sta cu Stefan si mi-e al naibii dor de el. Nu l-am mai vazut de dimineata. Telefonul meu bazaie, semn ca am primit un mesaj.

,,Noapte buna pisoi. Te iubesc" Erick.

Scriu un mesaj asemanator si ma retrag in camera mea, pentru ca mi-e rau si un somn mi-ar prinde bine.

..............

Ma trezesc din cauza razelor de soare care imi bat in ochi. Simt o greutate pe abdomen. Pun mana si cineva isi tine mainile pe mine. Imi amintesc cand am plecat la culcare nu a venit nimeni cu mine. Sar ca arsa din pat si rasuflu usurata cand il vad pe Erick.

-Iubito vino inapoi in pat. Si se freaca somnoros la ochi.

-Mai speriat. Cand ai venit? Ma asez in pat si astept ca respiratia sa imi revina la normal.

-M-am furisat din casa lui Stefan si am venit la tine. Nu puteam sa dormn daca nu te aveam in brate.

Ma aplec si ii dau un sarut. Mi-a fost dor sa ii simt buzele moi peste ale mele, sa ii simt gustul mentolat. Parca ar manca bomboane mentolate non-stop.

-Sa inteleg ca ti-a fost dor de mine?

Drept raspuns imi zdrobesc buzele de ale lui si ii musc buza de jos. Un marait de placere i se aude si simt gustul metalic al sangelui.

-Se pare ca in dimineata asta esti cam obraznica. Imi zambeste si coboara spre pantecul meu si depune un sarut. E asa dragut cand face asta. De cand a aflat ca sunt insarcinata e mult mai grijuliu si mai atent. Nu am sa uit fata tatei cand a aflat. Ma asteptam sa-l ia la bataie. Dar el l-a luat in brate si cred ca am vazut si o lacrima pe obrazul lui.

-Hei piticule, ce faci? Il aud pe Erick vorbind.

-E prea mic si nu poate simti. Cand va mai creste mare, atunci va da cu piciorusele.

-Nu conteaza. Vreau sa stie ca are cei mai super parinti. Tatal lui e frumos si inteligent.

-Si foarte modest. Si incep sa chicotesc.

-Stai ca nu am ajuns la partea cea mai buna. Vei avea o mama cu care te vei mandri oriunde vei merge si o vei iubi la fel de mult cum o iubesc eu. Si cu aceste cuvinte, imi depune un sarut pe abdomen.

-In seara asta dorm cu fetele. Trebuie sa facem noaptea dinaintea nuntii. Sa nu cumva sa il lasi pe Stefan sa iasa din casa. Sigur va veni la noi daca il scapati din ochi.

-Nici azi nu prea o sa te vad? Nu prea imi plac astea trei zile inainte de nunta. Iti dai seama cand o sa vina nunta noastra? Tre zile fara se ta vad, fara sa te sarut. O sa fie foarte greu.

Iubirea InvingeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum