Reyna P.O.V.Dupa cateva zile de stat in apital, mi-a dat drumul acasa. Abia ce am ajuns si l-am dus pe Cristopher in noua lui camera. I-am mai dat din haine jos si l-am pus in patut,dand drumul la interfonul pentru bebelusi. Cobor jos in bucatarie pentru a face laptele. Doua brate ma imbratiseaza pe la spate si isi pune barbia pe umarul meu. M-am sprijinit de pieptul lui si pentru o secunda mi-am inchis ochii. Am stat asa cred ca vreo 10 minute, ca interfonul a incepu sa sune semn ca s-a trezit printisorul. Ma duc in fuga in camera lui si il iau in brate. Imi scot sanul si il accepta sugand pofticios. Un zambet imi apare pe buze la micutul gest. Incep sa il legan si sa ii cant. Stateam cu fata la fereastra cand cineva m-a luat in brate pe la spate.
-Acum sunt cu adevarat un barbat implinit. Am cea mai frumoasa sotie si cel mai superb copil. Saptamana viitoare e Craciunul. Am zis ca ar fi bine daca am pleca de maine ca sa avem timp sa mai aranjam prin cabana. Ce zici?
-Suna perfect. Dupa ce il adorm pe Cristopher o sa incep sa fac bagajele.
-Ce ai zice, daca as sta eu cu el si tu ai incepe sa faci bagajele. Asa o sa ai mai mult timp sa te odihnesti.
I l-am dat pe Critopher si m-am dus in camera noastra. Intr-o ora toate bagajele au fost gata. Ma duc in camera lui Critopher si un zambet imi apare pe fata cand il vad pe Erick dormind cu Crist opher pe pieptul lui. Il iau usor si il pun in patut, in timp ce pe Erick il invelesc cu o patura. Asta o sa imi ramana mereu in minte. Ma duc jos si ma pun pe canapea. Iau interfonul si il pun langa mine pentru orice eventualitate. Nu a durat mult si cred ca am adormit.
................
Ma trezesc din cauza interfonului care suna si dau fuga in camera, unde Erick incerca sa il linisteasca pe Cristopher.
-Nu stiu ce sa ii mai fac. Plange in continu. Il iau in brate si ii pun biberonul la gurita. Nu il vrea, deci nu ii e foame. Incerc cu suzeta si o accepta imediat linistindu-se.
-Ai puteri magice? Cum de l-ai facut sa se opreasca din plans?
-O mama stie mereu de ce are nevoie copilul ei. Coboram toti jos si pe Cristopher il pun in scaunul lui special. Incet in cet incepe sa isi deschida ochisorii si sunt foarte mandra de el.
-Ar trebui sa mergem si noi la culcare. Maine o sa avem un drum lung. Urcam sus si dupa ce ma asigur ca Cristopher doarme linistit ies din camera si ma indrept spre a mea. Ma bag in pat langa Erick si adorm instant.
..............
Interfonul incepe sa se auda si ma uit la ceas si e trei dimineata. Il vad pe Erick ridicandu-se si iese din camera. In scurt timpul plansetul nu se mai aude si Erick intra in camera cu Cristopher in brate. Il pune intre noi si ii iau manuta lui mica si i-o duc spre buzele mele. Adorm inapoi si sper sa nu ma mai trezesc curand.
............
Bineinteles ca pana dimineata, printul meu s-a mai trezit de cateva ori,dar mi-a facut placere. Acum punem bagajele in masina pentru a ne incepe vacanta. Il pun pe Cristopher in scaunului lui special si inchid portiera nu inainte de ai da un sarut pe frunte. Urcam si noi in msina si pornim la drum. Erick imi ia mana intr-a lui si o pune pe schimbatorul de viteze. Dupa cateva ore in care conducem in continu, ne oprim la o benzinarie, unde facem plinul si ca sa il linistesc pe Cristopher. Ma duc pe bancheta din spate si il iau in brate. De cate ori imi aude vocea se linisteste si asta nu poate decat sa ma incante. Iau biberonul cu lapte din geanta si il pun la gurita si accepta imediat.
-Printului meu ii era foame? Si imi frec nasul de al lui. Erick intra si el in masina si se uita cu dragoste la noi.
-S-a linistit pana la urma? Ma intreaba si porneste masina.
-Da, ii era doar foame. Cat mai avem?
-Mult iubito. Tu poti dormi, eu voi fi bine.
Numai astept sa imi zica de doua ori, il pun pe Cristopher inapoi in scaun, ii pun centurile de siguranta si ma intaind si eu pentru a putea dormi. In cateva minute am fost in lumea viselor.
..............
Ceva nu e in regula. Cristopher nu a mai plans. Ma ridic in fund si il intreb pe Erick.
-Nu a mai plans?
-Te-ai trezit! Nu, doarme dus. Cred ca calatoriile ii priesc.
-Cat am dormit si cat mai avem?
-Ai dormit vreo patru ore si mai avem ceva. O sa ajungem fix cand trebuie.
...........
Ajungem si noi in sfarsit, pe la doua dimineata in Aspen. Intram in cabana si raman cu gura cascata cand vad cum arata. E superba. Il duc pe Cristopher in camera si il las sa doarma. Ma duc jos, unde Erick aducea ultimele bagaje.
-Eu ma duc la culcare. Si un cascat imi scapa.
-Dute vin si eu imediat.
Ma duc in camera si scap de hainele pe care le aveam pe mine si le inlocuiesc cu niste pijamale. Ma pun in pat langa Cristipher si adorm imediat ce pun capul pe perna.
............
Dimineata Craciunului
E asa de bine sa fii cu cei pe care ii iubesti. In cazul meu, cu propria familie, Cristopher si Erick. Ma uitam la ei doi si mi-am dat seama cat de mult ii seamana Cristopher lui Erick. E leit el. Cand se va face mare sigur va fi un barbat chipes. E dimineata Craciunului si ma bucur ca sunt cu ei. Azi dimineata am gasit sub brad un cadou care mi-a adus lacrimi in ochi. Un lantisor cu initialele noastre, iar in mijloc fiind cea a lui Cristopher.
-Imi pare rau ca nu ti-am luat si tie un cadou. Dar sincer nu am avut timp.
-Tu mi-ai daruit cel mai frumos cadou de Craciun. Si arata spre Cristopher care era imbracat intr-un costum de elf. Acest cadou este de nepretuit si iti multumesc. Se apleaca si ma saruta usor pe buze.
-E cea mai superba vacanta de Craciun. Va iubesc.
Ne-am petrecut toata ziua stand in fata semineului si depanand amintiri de mult uitate. In momentele astea sunt cea mai fericita femeie.
......................
Stiu, e cam plictisitor, dar sper totusi sa va placa. Kisses!!! Promit ca voi reveni în forță.
CITEȘTI
Iubirea Invinge
RomanceReyna Adams-o fata de 20 de ani care si-a pierdut increderea in sine si vrea sa arate tuturor ca nu o sa renunte niciodata la visurile ei. Muzica si viteza sunt singurele lucruri care o fac sa uite. Erick Smith-un baiata de 23 de ani care nu mai v...