Reyna P.O.V.-Mama! Striga amandoi si toata linistea s-a dus. Cristopher are 17 ani, iar Crystal 14. De cate ori au ocazia se cearta. Cand erau mici se intelegeau asa bine si aveau grija unul de altul. Acum se cearta nonstop.
-Nu mai urlati asa, ce s-a intamplat?
-Crystal are iubit! Spuse Cristopher si Erick apare de nicaieri.
-Cum s-a intamplat? Si Erick scoate aburi pe nas.
-Tata, e doar un baiat care e dragut cu mine. Il cheama Matt.
-Matt, fiul lui Stefan? Spune Erick si vena de la gat i se zbate. O sa am o discutie foarte serioasa cu el.
-Dragule, ar trebui sa o lasi mai usor. E normal pentru varsta ei sa se indragosteasca.
-Dar e prea mica. Daca o pierd?
-Pana la urma va trebui sa plece, dar nu acum.
-Crostopher de ce are voie sa aibe iubita? Intreaba Crystal si Cristopher se schimba la fata. Sigur nu trebuia sa stim detaliul asta.
-Pentru ca el e mai mare si acus e major. Dar,cand aveai sa ne spui si noua asta, domnule? Il intreaba Erick, iar Cristopher inghite in sec.
-Stephanie. M-a vrajit cu prima privire. Stiu ca o cunosc din copilarie, dar cand sunt langa ea ma pierd cu totul.
-Fiule, te inteleg. Asa eram si eu in preajma mamei tale.
-Pe el il intelegi, dar pe mine nu. Eu ma car de aici, sa ramai cu fiul tau perfect. Crystal paraseste camera si tranteste usa nervoasa.
-Acum sa te vad cum o impaci. Ii fac cu ochiul si ies din camera. Erick e foarte protectiv cand vine vorba de Crystal. Nu o lasa deloc sa stea in preajma vreunui baiat, chiar si langa copii prietenilor nostrii cu care se cunoste de cand era mica. Pe Cristopher il lasa sa faca ce vrea si stiu ca ei nu-i convine asta. Ar vrea si ea libertate din partea lui, dar nu cred ca se va intampla.
Erick P.O.V.
Cand am auzit cuvantul ,,iubit", instinctele de parinte mi s-au activat. Reactia lui Crystal mi-a dat de gandit. Nu stiam ca se simte neglijata. Ma duc in camera ei si intru usor. Avea castile la urechi si statea cu fata in sus.
-Crystal, vreau sa vorbim.
-Poti te rog sa pleci? Nu vreau sa vorbesc cu nimeni. Vreau sa ma lasati in pace.
-De ce te comporti asa?
-Chiar vrei sa stii de ce? Pai, Cristopher are voie sa faca ce vrea. El e ala bun la toate. Vai Cristopher a luat bursa, vai Cristopher a mai luat o medalie. De cate ori ai venit la un spectacol de al meu? De cate ori m-ai intrebat ce loc am luat? Iti spun eu, niciodata. Mereu ai fost ocupat cu Cristopher si sincer m-am saturat.
-Scumpo, sunt sigur ca esti cea mai buna balerina si....
-Chiar esti sigur de asta? Adica, de cate ori ai venit la mine si sa imi spui: ,,Felicitari, sunt mandru de tine?" Cristopher are parte de asa ceva in fiecare zi. M-am saturat sa te aud cum il lauzi, daca nu ar fi mama cred ca as renunta de tot la balet.
-Nu e adevarat Crystal! Adica tot ceea ce faci, o faci doar pentru mama ta?
-Nu, o fac pentru ca nu ma vad facand altceva. Dar se pare ca tie nu iti pasa. Acum, poti sa iesi?
-Crystal mereu....
-Tata, lasa-ma singura. Nu mai vreau sa te aud.
Plec si sunt dezamagit de mine. Pur si simplu ma urasc.
CITEȘTI
Iubirea Invinge
RomantikReyna Adams-o fata de 20 de ani care si-a pierdut increderea in sine si vrea sa arate tuturor ca nu o sa renunte niciodata la visurile ei. Muzica si viteza sunt singurele lucruri care o fac sa uite. Erick Smith-un baiata de 23 de ani care nu mai v...