LÜTFEN OKUYUN...
Öncelikle bu satırlara başlamaya yüzüm olmadığını farkettim. Eskiden iki güne bir yeni bölüm gelirdi, sonra üç oldu, sonra beş oldu, sonra yedi, şimdiyse bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete...
Şunu söylemeliyim ki Efsun'un başına gelmeyen benim başıma geliyor sayın DSSM severler. O en azından başına gelenlerden bir şekilde yırtıyor ama ben paçayı bir türlü sıyıramıyorum. İki ay içinde telefonumu tuvalete düşürmediğim mi kaldı, iki kere yeni telefonun ekranını kırmadığım mı... Ve hala elimde bir telefon yok.
Evren DSSM'yi yazmamam için benimle oyun oynuyor. Yanlış anlamayın, her şeye rağmen bana gülüyor ama neresiyle güldüğünden emin değilim. Neyse...
Daha da fenası ders notlarım sayısal loto rakamlarından hallice, karnemde ahenkle dans ediyorlar. Yükseltmem gereken fizik ve matematik, ne yazık ki kalmamam gereken bir kimya var. Fiziğin iyi olmalı diyorlar, önemli olan yüz güzelliği diyorum, dinlemiyorlar. Yeni yıl espriniz de bu olsun.
Fazla uzatmayayım. Şu an yazılı haftasındayım ve önümdeki iki hafta devam edecek. Bu süreçte her zamankinden daha uzun bir bölümle tekrar sahalarda olacağım. Yarıyıl tatilinde de sık sık bölüm gelecek. Affettireceğim kendimi sizlere. Tek isteğim biraz destek.
Lütfen buralarda olun. Ayrılmayın DSSM'den. Ben de buralardayım, her türlü mesajınıza, yorumunuza cevap veririm.
Hazır yeri gelmişken şunu da söylemeden geçmeyeyim. Efsun Kaya'ya parodi hesap açıldı. İsmi:
DSSM_Efsun
Aras Ayerdem'e de parodi açılacak. Herhangi bir karakterin kullanıcısı olmak isteyen varsa bana mesaj atabilir. Elleri dert görmesin şimdiden.
Umarım bölüm bir hafta kadar daha gecikecek diye çok kızmamışsınızdır. Dayak yiyecekmişim gibi bir hisle doldu içim. Gelen dayak da sizden gelsin, başım üstüne.
Sizleri çok sevdiğimi bildirmek isterim. Bu satıra kadar duyuruyu okuyanlara da, "Aman duyuruymuş, yazma yazma, daha nereye kadar yazmayacaksın." diyenlere de, duyuru yazısını görünce okumadan geçenlere de teşekkürlerimi sunuyorum. Hepiniz ayrı ayrı çok değerlisiniz.
Çok yakında yine deplasmanda oynayacağımız bir bölümde, önümüzdeki maçta görüşmek üzere. İndirdim şapkamı, eğildim önünüzde.
Vesselam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Domates Suyu Sever Misin?
ChickLitDİKKAT!!! Eğer elinde süt, kola, ayran, domates suyu tarzı içecekler varsa kitabı okumaman önemle rica olunur. Aksi takdirde güleceğim derken telefonununa yada bilgisayarına bu içecekleri püskürtürsen, sorumlusu kesinlikle kitap değildir! Pekala, iç...