BÖLÜM-36

2.4K 226 108
                                    

Efsun'un ağzından...

Hadi ama...

Pekala...

Sakin kalmalıyım...

Başarabilirim...

Sakın söyleme Efsun.

Sakın söyleme...

"Abi bu ne çiftleşme çağrısı yapan tavus kuşuna benziyorsun."

Aferin Efsun.

Tüm sülale söylediğim sözden sonra bir süre bana baktı. Tanrım... Ceren'in gözleri doldu. Ne yapabilirdim ki?

Evet, kocaman bir gelinlik mağazasındayız. Babam Ceren'in karnı belli olmadan acilen evlenmeleri gerektiğini düşündü ve bizi hızla düğün hazırlıklarına başlattı. Son 3 saattir bu mağazadayız ve benim saçlarım Antalya'nın sıcağında terden şekil değiştirdi. Artık kıvırcık değiller. Ayaklarım ayakkabının içinde eridi. Popomun arası ise yeni düzenlenmiş bir buz pistinden daha kaygan. Bir de bu yetmezmiş gibi Ceren her seferinde başka bir sirk hayvanı kostümü giyiyor. Gözlerim kanadı. Ağlamak istiyorum. İnanılır gibi değil.

"Pekala üzgünüm. Şakaydı. Ağlama lütfen. Çok güzelsin." dedim hızla. Hormonları hamilelik yüzünden çok fena halde. Yeğenimin annesini ağlatmak istemem. İyi bir görümce değilim.

"Efsun peşime gel seninle biraz hava alalım." diyen Barış'ı yavaşça takip ettim. Dışarı çıkınca "Kızım sen manyak mısın? Öyle denir mi?" dedi. Omuz silktim. Oflayıp ekledi. "Tamam biz de halimizden çok memnun değiliz ama madem bu kadar sıkılıyorsun, madem istemiyorsun neden geldin?"

Derin bir of çekip son iki-üç haftadır kendime verdiğim en güzel cevabı ona da verdim.

"Biraderim için."

Hak verdi, cebinden sigarasını çıkarıp yaktı. "Az sonra ben burdan kaçıyorum, işlerim var." bakışı attı. "Ne işi?" der gibi baktım. "Bekarlığa veda partisi öncesi biraz eğleneceğiz, seni ilgilendirir mi kezban?" bakışıyla karşılık verdi ve sırıttı. Sonra da yavaş yavaş ilerledi sigarasını havaya üfürerek.

Bir dakika...

Hayır.

Bekarlığa veda partisi dediğimiz şeyde kadınlar bulunuyor mu? Ya da en azından sütyenli-külotlu-bol makyajlı kadınlar bulunuyor mu? HEY, SADECE SÜTYEN-KÜLOT-BOL MAKYAJDAN OLUŞAN KADINLAR BULUNUYOR OLABİLİR Mİ?

Bir dakika...

Aras gidecek mi?

Işık hızında cebimden telefonumu çıkarıp Defne'ye mesaj yazdım.

Kime: Defne Yellozu
Çok ciddi bir problemimiz var. Üstelik bu kez ortak problem. Seninle problemlerimin bile ortak olması beni ürkütüyor. Barış Cenk için bekarlığa veda partisi ve öncesi tanımlayamadığım eğlence düzenleyecekmiş. Aras da muhtemelen katılacaktır. Acilen toplanalım.

Gelmesi gereken yeri mesaj attım. Mağazaya geri girdim. Merve Ceren'in gelinliğini düzeltiyordu. Yavaşça yanına yaklaştım.

Domates Suyu Sever Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin