×Manā istabā( pirms ballītes)×
Marija: Ko, lai es velku? Tur noteikti būs smuki džeki!
Keita: Velc uguns sarkano kleitu, tu izskatīsies seksīgi!
Es: Es piekrītu.
Marija: Nu labi.
Keita: Es vilkšu spilgri zaļo kleitu.
Es: Un es vilkšu kleitu ar kaķīšiem.
Kad visas bijām saģērbušās, saskruļojušas matus un uzkrāsojušās devāmies uz ballīti.×Ballīte×
Mēs lēkājām, dejojām un izklaidējāmies. Tad es paliku viena, jo Kita un makarons( tās patiesībā ir mūsu ballīšu iesaukas mani sauc par Klekšu :)), aizgāja ar kaut kādiem puišiem dejot un pameta mani vienu stāvam. Pēc kāda laika pie manis pienāca Kriss. Varēja redzēt ka viņs ir manām iereibis. Bet tad OMG, Kriss mani noskūpstīja!
Ak dievs, jūs nezināt cik ilgi es to biju gaidījusi! Ak, es esmu tik laimīga. Es zināju ka tas nekad neatkārtosies tāpēc izbaudīju skūpstu no puiša, kurā biju iemīlējusies! Tad Kriss atrāvās no manis pasmaidīja un atslēdzās uzkrītot man virsū. Padomāju, ka nu ir laiks doties mājās. Atstutēju Krisu pret sienu un devos meklēt Tomu. Toms nebija dzēris, jo viņam šodien bija šofera loma. Es atradu Kitu un makaronu, jeb Keitu un Mariju un liku viņām doties uz mašīnu pateicu, ka mēs braucam. Tad es atgriezos pie Krisa un centas viņu piecelt, lai aizdabūtu līdz mašīnai. To pamanīja, kāds puisis viņu sauca Valts un viņš man palīdzēja Krisu aizgādāt līdz mašīnai. Braucot mašīnā Kriss gulēja uz mana pleca, tas bija tik mīlīgi es to ļoti izbaudīju. Kad pārvedām Keitu un Mariju mājās, Toms ierunājās.
Toms: Mēs nevaram Krisu vest mājā! Viņa vecāki nositīs viņu par dzeršanu un mani par to, ka atļāvu!
Es: Lai līdz rītam paliek pie mums.
Toms: Njām, ja mamma ļaus...
Aizbraucām mājās un pagaidām aiznesām Krisu uz manu istabu.
×Vēlāk×
Toms: Kriss var šodien palik pa nakti?
Mamma: Nē, lai nakšņo mājās! Mums te nav nekāda viesnīca!
Es: Nu lūdzu!
Mamma: Es teicu, nē!
Varēja redzēt mammai slikts garstāvoklis, tā parasti notika, kad viņai negāja darbā.
Toms: Ko, lai tagad dara?
Es: Lai paliek manā istabā, es gulēšu uz dīvāna būšu augšā pirms mamma pamanīs.
Toms: Esi pārliecināta?
Es: Jā, ejam gulēt!
Tā mēs abi aizgājām gulēt, Toms uz savu istabu un es dīvānā.
YOU ARE READING
Pārdabiskais.
Teen FictionStāsts ir par 17 gadīgu meiteni vārdā Klēra. Kura dzīvo savu dzīvi, iemīlas, pavada laiku ar draugiem un ģimeni. Viņa dzīvo parastu dzīvi. Kad kādu dienu notiek, kas negaidīts. Klēra pārrodas mājās no kādas ballītes un pamana ka, kāds vai, kaut kas...