Toms un Kriss nāca lejā pa kāpnēm.
Saoduši pankūku smaržu steidzās uz virtuvi.
Toms: Cik labi smaržo! Mmm pankūkas!
Es: Šokalādes sīrups ir uz galda, tāpat kā karamele un aveņu džems. :)
Kad paēdu, es nomazgāju traukus un nolēmu aiziet līdz Keitai, Marija vakar pie viņas palika pa nakti. Man gribējās viņām izstāstīt par vakardienu un skūpstu. Keita un Marija ir manas labākās draudzenes jau sen un zina, kad man patīk Kriss. Tāpēc es pārģērbos.
Toms: Kur tu ej?
Es: Pie Keitas, mājās būšu vēlu, negaidi!
Toms: Atā, sīkā!
× Keitas māja×
Es pieklauvēju un Keita mani ieaicināja iekšā. Aizgājām uz Keitas istabu un tur Keitas gultā gulšņāja Marija.
Keita un Marija: Nu stāsti!
Es: Ko?
Keita: Neliec muma tevi spīdzināt mēs redzam ka tev ir, kas sakāms!
Es: Labi! Vakar ballītē, kad jūs aizgājāt ar tiem čaļiem. Kriss atnāca pie manis un mēs runājā. Varēja just, kad viņš ir krietni iedzēris un tad pēkšņi viņš mani noskūpstīja. Un, kad viņš atrāvās viņš vienkārši atslēdzās un uzkrita man virsū! Krisa vecāki ir diezgan stingri un būtu Krisu pamatīgi sodījuši, ja viņš būtu pārradies mājās dzēris, tāpēc es izdomāju, lai viņš paliek pie mums. Es un Toms aiznesām Krisu uz manu istabu, tas bija tikai pagaidām līdz mēs parunāsim ar mammu. Manai mammai nebija labs garstāvoklis, tādēļ viņa neļāva Krisam palikt. Es izlēmu, lai jau guļ manā istabā, bet es gulēšu uz dīvāna un vecāki neko neuzzinās, jo es jau būšu augšā pirms viņi aizies uz darbu! Kad Kriss piecēlās viņš man jautāja vai mēs nepārgulējām! Bet tas nav pats briesmīgākais! Acīm redzot viņš vakar bija tik piedzēries, ka neatcerējās vakardienas skūpstu!
Marija: OMG, nopietni!
Keita: Man žēl.
Es: Jam man arī žēl...
×Krisa skatapunkts×
Toms: Tu tāds dīvains šodien, kaut kas noticis?
Es: Nu tu jau zini, ka man ļoti patīk tava māsa!
Toms: Jā un, kas?
Es: Nu es viņu vakar ballītē noskūpstīju tieši pirms atslēdzos.
Šodien es gribēju uzzināt, ko viņa pret mani jūt un, tāpēc izlikos, ka neatceros, kas vakar notika. Taču viņa man pastāstīja visu citu, bet skūpstu pat nepieminēja, it kā tas neko nenozīmētu. Viņa laikam nejūt to pašu, ko es pret viņu!
Toms: Nu neko nevar zināt ar tiem skuķiem. Man sākumā arī likās, ka es Vanesai nepatīku. Viņa pat smējās par maniem flirtēšanas mēģinājumiem. Es saņēmu vienus vienīgus atteikumus. Bet redzi mēs esam kopā. Nezzaudē cerību!
Es: Jā! Tev laikam taisnība!
VOUS LISEZ
Pārdabiskais.
Roman pour AdolescentsStāsts ir par 17 gadīgu meiteni vārdā Klēra. Kura dzīvo savu dzīvi, iemīlas, pavada laiku ar draugiem un ģimeni. Viņa dzīvo parastu dzīvi. Kad kādu dienu notiek, kas negaidīts. Klēra pārrodas mājās no kādas ballītes un pamana ka, kāds vai, kaut kas...