[8]Jauns sākums!

512 51 0
                                    

×Rīts×
Kad piecēlos biju ļoti nogurusi un celties nemaz negribējās, bet par spīti tam man šodien bija jāiet uz skolu. Nolēmu uzvilkt melnus džinsus un vienu no savām jaunajām blūzēm, tad noskrēju lejā. Tur mani jau gaidīja Toms. Es paēdu brokastis, uzvilku savus air-max un vējjaku. Es gāju uz mašīnu, Toms mani jau gaidīja mašīnā. Mēc savācām Krisu pie viņa mājas un tad braucām pēc Keitas un Marijas.
×Skola×
Kriss un Toms aizgāja pie saviem draugiem un mēs ar Mariju un Keitu devāmies uz pirmo stundu.
×Pēc stundām×
Marija: Negribat aiziet uz kafē?
Keita: Davaj, bet tikai tad ja tu man izmaksā vienu kūciņu!
Marija: Labi! Un, kā ar tevi Klēra?
Es: Man nav garatāvokļa, bet jūs ejiet vien.
Keita: Nu labi.
Šodien es nezin, kāpēc jutos ļoti slikti. Varbūt tas ir dēļ neizgulēšanās? NĒ, tas ir no sirdssāpēm, jo Kriss neatcerējās mūsu pirmo skūpstu!
×Krisa skatapunkts×
Toms: Čav čaļi man jāaizved mājās Vanesa. Pēc tam tiekamies futbola treniņā.
Markus: Čaw man arī jādodas mājās un tad uz treniņu. Tiekamies tur!
Es: Atā tiekamies.
Es gāju uz savu mašīnu un biju aizdomājies par Klēru un pagājušo nakt redzēto sapni! Līdz uzskrēju kādam virsū.
×Klēras skatapunkts×
Es domāju par Krisu. Līdz man, kāds uzskrēja virsū. Es pacēlu galvu un pamanīju Krisu.
Kriss: Atvainojiet, es negribēju... Klēra! Piedod es biju neuzmanīgs.
Es: Nē, nē es pati biju neuzmanīga.
Kriss: Nu labi! Tevi aizvest mājās?
×Krisa skatapunkts×
Klēra: Jā tas būtu mīļi no tavas puses.
Kad es vedu Klēru mājās, es visu laiku domāju, kā pateikt viņai ka viņa man patīk un es atceros skūpstu! Manas domas pārtrauca Klēra.
Klēra: Vari uzgriest skaļāk šī ir mana mīļākā dziesma?
Pa radio skanēja Justin Bieber dziesma Love yourself.
/For all the times that you rain on my parade.
And all the clubs you get in using my name.
You think you broke my heart.
Un Klēra sāka dziedāt līdzi.
Ohhh girl for goodness sake.
You think I'm crying.
Ohh my Ohh, weel I ain't!/
Pie Klēras mājas es saņēmu drosmi viņai pateikt par savām jūtām, taču paskatoties viņai acīs drosme, kaut kur pazuda. Tāpēc es viņu piedāvāju aizves līdz durvīm. Viņa piekrita. Es no jauna saņēmos drosmi un pirms viņa iegāja mājā es noskūpstīju viņu un iečukstēju ausī.
Es: Es atceros.
Un Klēra iegāja mājā. Es devos uz mašīnu un braucu uz futbola treniņu.

Pārdabiskais.Where stories live. Discover now