[16]Trakotākā vasaras ballīte

468 45 4
                                    

Neesmu neko rakstījusi jau trīs mēnešus! Pastāstīšu, kas pa šo laiku ir noticis. Tātad Markus ir kopā ar Keitu. Kopš balles viņi sāka pavadīt vairāk laika kopā, tā viņi kļuva par pāri. Beidot mūsu bariņā visiem ir pāris!
Tātad pašlaik ir jau vasara un priekšā gaidāma trakotākā vasaras ballīte! Nespēju sagaidīt!
×Vēlāk×
×Krissa skatapunkts×
Mēs ar puišiem gaidām jau pus stundu līdz meitenea būs gatavas.
Klēra: Mēs nākam lejā!
Puiši un es: Beidzot!
Šoreiz mēs visi gājām ar kājām, jo pludmale nebija tālu. Ejot puiši telefonā ieslēdza radio, tieši tad sāka skanēt dziesma The great escape.
/ Paper bags and plastic hearts,
All are belongings in shopping carts,
It's goodbye,
But we got one more night,
Let's get drunk and ride around./
Kad beidzās šī dziesma mēs jau bijām klāt. Atlika doties dziļāk pludmalē. Kad nonācām ballītes norises vietā sāka skanēt dziesma Rather Be un Klēra mani aizvilka dejot.
/All our time have come,
Here but how they're gone,
Seasons don't fear the reaper,/
×Vēlāk×
×Klēras skatapunkts×
Mēs visi dejojām mūsu bariņā. Pārējie jau gribēja doties prom un ea ar Krisu līdz ar viņiem, kad pēkšņi sāka skanēt mana un meiteņu mīļākā dziesma Light it up. Es ar meitenēm paliku dejot, bet puiši devās uz bāra pusi.
×Vēlāk×
Es un meitenes vēl, jo projām dejojām līdz man sāka dejot apkārt, kaut kādi čaļi. Kriss palika greizserdīgs un ar puišiem patrieca tos čaļus. Es pie sevis pasmaidīju. Tad es sapratu ka eamu diezgan nogurusi un, tāpēc došos mājās. Es atvadījos no visiem un gribēju doties mājās. Taču Kriss negribēja mani laist vienu, varēja redzēt ka viņš grib palikt, tāpēc es viņu pierunāju ļaut man iet vienai.
Tad es devos mājās.

Pārdabiskais.Where stories live. Discover now