×Klēras skatapunkts×
Pēc skūpata es skatījos, kā Kriss aizbrauc. Es biju LAIMĪGA! Skūpsts nozīmē, ka es viņam, kaut ko nozīmēju! Es aizgāju uz savu istabu un uzgriezu radio pa visu māju!
Skanēja Ringtone dziesmu Lay it all on me.
/All alone as you look through the door.
Nothing left to see.
If it hurts and you can't take no more.
Lay it all on me.No you don't have to keep it under lock and key.
Cause I will never let you down.
And if you can't escape all your uncertainties.
Baby I can show you how.
Un tad ea sāku dziedāt līdzi un dejot arī.
Let my love in, let my love in.
Lay your heart on me.
If you're hurting, if you're hurting.
Lay it all on me.
You can lay it all on me.
Lay it all on me.
Lay it all on me.
If you're hurting, if you're hurting.
Lay it all on me./
Es nespēju beigt smaidīt visu dienu un protams to pamanīja gan mana brālis, gan mani vecāki.
Toms: Kāpēc tu šodien, tāda smaidīga?
Es: Man vienkārši šodien labs garstāvoklis tas arī viss!
Toms: No, kura laika tev ir tik labs garstāvoklis, ka tu lec no biksēm laukā?
Es: No šodienas un es iešu uz istabu mācīties!
Tētis: Tu taču teici, ka šodien izmācijies.
Es: Nu jā, bet man vajag, kaut ko vēl palabot.
Visu vakaru rakstīju savā atmiņu kladē par savām emocijām un to cik Kriss ir skaists un mīļš. Kad beidzu rakstīt paskatījos pulkstenī un sapratu, ka esmu aizrakatījusies bija jau viens naktī. Ātri uzvilku pidžamu noslēdzu gaismu un ieliku austiņas. Tas man palīdz iemigt. Noslēdzu gaismu un gāju gulēt, rīt, taču skola.
× Rīts×
Kad paskatījos pulkstenī es biju aizgulējusies. Toms noteikti jau aizbrauca. Es aši saģērbos, uzkrāsojos, uztaisīju tēju līdz ņemšanai un gāju laukā no mājas. Man par pārsteigumu Kriss mani gaidīja savā mašīnā.
×Krisa skatapunkts×
Toms šodien atbrauca uz skolu viens un tas bija dīvaini. Parasti viņš veda gan Klēru, gan Keitu un Mariju.
Es: Kur Klēra?
Toms: Man nav viņa visu laiku jāvedā, neesmu nekāda taxis!
Viņš reāli uzbrauca man. Tas bija dīvaini Klērai un Tomam vienmēr bijušas labas attiecības, kaut gan kopš Toms ir kopā ar Vanesu viņš ir kļuvis dīvains. Tāpēc aizbraucu pakaļ Klērai. Klēra iznākusi no mājas izskatījās tiešām pārsteigta. Man tas likās piemīlīgi.
Klēra: Sveiks, ko tu te dari?
Es: Nolēmu atbraukt pakaļ guļošajai princesei!
×Klēras skatapunkts×
Ak, kungs viņa smaids ir tik dievīgs! Kriss visu laiku smaidīja. Kad bijām pie skolas es vienkārši neko neteikusi aši izskāpu no mašīnas un devos uz stundām, kaut gan varēja redzēt, ka Kriss, kaut ko gribēja teikt.
YOU ARE READING
Pārdabiskais.
Teen FictionStāsts ir par 17 gadīgu meiteni vārdā Klēra. Kura dzīvo savu dzīvi, iemīlas, pavada laiku ar draugiem un ģimeni. Viņa dzīvo parastu dzīvi. Kad kādu dienu notiek, kas negaidīts. Klēra pārrodas mājās no kādas ballītes un pamana ka, kāds vai, kaut kas...