[10]Mana meitene!

461 45 0
                                    

×Pēc skolas×
×Krisa skatapunkts×
Pēc stundām es gaidīju Klēru pie viņas skapīša, lai aizvestu mājās un parunātu.
×Klēras skatapunkts×
Stundas bija beigušās un es gāju pie skapīša, biju mazliet aizdomājusies. Līdz pamanīju, kad pie mana skapīša stāv Kriss! Es gribēju jau bēgt, bet tad sapratu ka mana soma stāv skapītī un man būs vien jājiet runāt ar viņu, lai kā es to negribētu.
Kriss: Sveika! Vai varu tevi aizvest mājās?
Es: Sveiks! Es nezinu, es laikam braukšu ar Tomu.
Kriss: Viņš jau aizbrauca.
Es: Dīvaini parasti viņš mani aizved. Pavadot laiku kopā ar Vanesu viņš pamazām kļūst, tāds pats, kā viņa!
Kriss: Tur es tev nevaru nepiekrist! Tātad vai varu tevi aizvest mājās un parunāt ar tevi.
Klēra: Nu labi, man nekas cits neatliek.
Visu ceļu līdz mājai mēs braucām klusēdami. Tikai, kad bijām pie manas mājas Kriss beidzot pārtrauca neveiklo klusumu.
Kriss: Vai varu ienākt?
Es: Ēēeee, nu labi.
Mājā es noģērbu apavus un vējjaku, nosviedu mugursomu stūrī un aizgāju uz viesistabu.
Es: Par ko tu gribēji runāt?
Es apsēdos dīvānā un izlikos, ka nezinu par, ko viņš grib runāt.
Kriss: Patiesībā es gribēju ar tevi nopietni parunāt!
Es: Par, ko?
Kriss: Nu, mmmm... Laikam jau par mums. Un neizliecies, ka nezini par, ko es runāju!
Es: Nu labi saki, kas tev sakāms.
Kriss: Es patiesībā atceros visu, kas notika tajā ballītē. Un es tevi noskūpatīju, jo tu man patīc un es gribu, lai esi mana meitene.
Es biju diezgan šokēta pēc viņa vārdien, bet tas vēl nebija viss.
Kriss: Es nezinu vai jūtas ir abpussējas, bet es nespēju vairs slēpt savs jūtas!
Es mīlu tevi Klēra!
Viņš uz mani skatījās, bet es nezināju kā, lai pasaku, ka jūtas ir abpussējas. Es klusēju pārāk ilgi un Kriss noteikti padomāja, ka jūtas nav abpussējas. Kriss vienkārši piecēlās un devās uz durvīm es saņēmu drosmi uz aizskrēju pie viņa.
Es: Kriss pagaidi!
Kriss: Kas?
Viņš jautāja diezgan bēdīgā tonī. Es viņu noskūpstīju un teicu.
Es: Jūtas ir abpussējas, es arī mīlu tevi.
Tā mēs skatījāmies filmu un skūpstījāmies līdz Krisam bija jābrauc uz treniņu.
Kriss: Rīt no rīta es atbraukšu pakaļ savai princesei.
Un viņš mani noskūpstīja.
Es: Es gaidīšu savu princi baltajā audi! :)

Pārdabiskais.Where stories live. Discover now