×Vēlāk×
×Klēras skatapunkts×
Es ar Krisu pašlaik sēžam dīvānā, apskāvušies un skatāmies komēdiju.
Tikai tagad aizdomājoties es saprotu, ka neesmu redzējusi Tomu, kopš vakardienas rīta. Tad pēkšņi viņš ienāca pa durvīm. Kā velnu piemin, tā velns klāt!
Toms: Kas šeit notiek?
Kriss: Neredzi, es skatos filmu ar savu meiteni.
Kriss diezgan rupji uzbrauca Tomam, kā nekā viņš pret mums abiem pēdējā laikā izturējās tieši tā pat, it kā mēs neeksistētu!
Toms: Skaidrs.
Tikai, kad Toms izgāja no istabas es pamanīju cik nomākts viņš ir, tāpēc es nolēmu aiziet pie viņa un pajautāt, kas noticis.
Es: Pagaidīsi šeit es aiziešu parunāt ar Tomu!
Kriss: Labi, bet tu ātri.
Es viņu noskūpstīju un gāju uzmeklēt Tomu. Es atradu viņu virtuvē, viņš sēdēja pie galda un truli blenza sienā.
Es: Kas noticis? Es redzu, ka esi nomākts.
Toms: Vanesa mani krāpa!
Es redzēju, ka Toms ir tuvu asarām un man viņa palika žēl! Kaut gan Vanesa man nekad nav patikusi, Toms viņu, tomēr mīlēja!
Es: Neraudi! Viņa nav tā vērta. Viņa tevi nav pelnījusi!
Toms: Tev taisnība es nedrīkstu raudāt tās liekules dēl, man ir jāsaņemas!
Tad viņš pasmaidīja un es viņu apskāvu.
Toms: Tagad parunāsim par tevi. Tātad tu un Kriss! Kopš kura laika?
Es: Jā! Kopš vakardienas esam pāris.
Toms: Man prieks par jums un piedod ka izturējos, kā kretīns.
Es: Nekas, bet apsoli vairs nebūt kretīns!
Mēs pasmējāmies un parunājām vēl kādas desmit minūtes līdz virtuvē ienāca Kriss.
Kriss: Tu man meiteni nozagi!
Kriss jau atkal uzbrauca Tomam.
Es: Neesi tik skarbs!
Toms: Tas nekas es pats izturējos, kā kretīns. Un atvaino, bet mums vajadzēja brāļu un māsu sarunu :).
Kriss: Tas nekas, bet tagad jums abiem ir jānāk skatīties filmu citādi man vienam garlaicīgi.
×Vēlāk×
Kriss: Labi, man būs jābrauc mājās.
Kriss mani noskūpstīja, atsveicinājās no Toma un aizbrauca mājās. Es devos uz savu istabu, lai dotos gulēt, bija jau diezgan vēls. Uzliku fonā dziesmu /I know what you did last summer./ Kad mamma pārnāks no darba, viņa izslēgs mūziku, kā jau parasti (mūzika man palīdz aizmigt).
Iegāju dušā, uzvilku pidžamu un devos gulēt.
YOU ARE READING
Pārdabiskais.
Teen FictionStāsts ir par 17 gadīgu meiteni vārdā Klēra. Kura dzīvo savu dzīvi, iemīlas, pavada laiku ar draugiem un ģimeni. Viņa dzīvo parastu dzīvi. Kad kādu dienu notiek, kas negaidīts. Klēra pārrodas mājās no kādas ballītes un pamana ka, kāds vai, kaut kas...