×Skola×
No rīta nenotika nekas intresants, ja neskaita mana brāļa jauno mīlestību. Labi, es paskaidrošu! Skolā ir jauniņā, viņu sauc Mišela. Mēs uzreiz kļuvām par labākajām draudzenēm, tikko kā viņa ienāca klasē, tagad viņa ir mūsu bariņā un iedomājieties, kā par brīnumu arī Mišelai ir simpātijas pret Tomu. Par mani un Krisu nu jau baumo visa skola. Sapņu pāris, kā mūs sauc Marija un Keita.
Tagad ir pusdienu pārtraukums un mēs visi sēžam kafitērijā, runājam un smejamies.
×Pēc skolas×
Viss mūsu bars stāv auto stāvvietā un runā par drīzumā gaidāmo skolas balli, ja nemaldos tā notiks pēc nedēļas.
Zēni runā par drīzumā gaidāmo futbola maču. Bet meitenes jau plāno braucienu pēc balles kleitām. Viss kā parasti! Mēs nolēmām šodien braukt pie Markusa, viņa vecāki aizbrauca komandējumā un nebūs četras dienas. Mēs nolēmām sarīkot pasēdēšanu un palikt pa nakti pie Markusa.
Kriss: Es un Klēra aizbrauksim sapirkt pārtiku, bet jūs brauciet un izīrējiet filmu.
Markus: Labi, tad Kriss un Klēra sapirks pārtiku. Toms un meitenes izīrēs filmas, bet es pa to laiku aizbraukšu mājās un piekārtošu biški.
Mēs visi sasēdāmies pa mašīnām un aizbraucām katrs uz savu pusi.
×Vēlāk×
Mēs jau bijām sarunājuši ar vecākiem palikt pie Markusa pa nakti. Pašlaik puiši stūma dīvānus mūsu filmu vakaram. Meitenes un es gatavojām maltīti. Tākā es neesmu īpaši laba pavāre es gatavoju pašu vieglāko to, ko nevar nekādi sabojāt.
×Vēlāk×
Es sēžu Krisa apskāvienos un skatos šausmu filmu. Smieklīgākais bija tas, ka mēs vēl pirms minūtes ar meitenēm sarunājām nebaidīties, bet kad izlēca briesmonis mēs kritām virsū puišiem! Bija mīlīgi pavērot, kā Toms un Mišela apskaujas un pēc tam nosarkuši atraujas viena no otra. Patiesībā viņi abi man atdzinās ka patīk viens otram, bet viņiem es to neteicu, lai paši tiek galā ar savām jūtām.
YOU ARE READING
Pārdabiskais.
Teen FictionStāsts ir par 17 gadīgu meiteni vārdā Klēra. Kura dzīvo savu dzīvi, iemīlas, pavada laiku ar draugiem un ģimeni. Viņa dzīvo parastu dzīvi. Kad kādu dienu notiek, kas negaidīts. Klēra pārrodas mājās no kādas ballītes un pamana ka, kāds vai, kaut kas...