[29]Mednieki

421 45 6
                                    

×Pēc divām dienām×
×Klēras skatapunkts×
Pēdējā laikā es sāku pavadīt vairāk laika ar Semu un Taileru. Manas draudzenes un brālis to saprot. Taču tas nav tas, kas mani uztrauc. Kriss pēdējā laikā izturas ar vien dīvaināk un aizdomīgāk! Viņš reizēm izlavās no mājām pa naktīm, vai arī tas ka viņš manu brāli nosauca par mundaju. Ko pie velna tas nozīmē?
Man ir slikta priekšnojauta, tāpēc pajautāšu, ko šis vārds nozīmē Semam.
×Vēlāk×
Kriss jau kārtējo reizi nakts vidū izlavās no mājas, šoreiz es izlēmu viņam sekot.
Izsekoju viņu līdz, kādai pamestai noliktavai!
Viņš piegāja ievadīja kodu un devās iekšā noliktavā! Kamēr durivs vēl nebija aizvērušās arī es paspēju iešmaukt iekšā. Kriss devās tālāk uz priekšu un es protams viņam sekoju. Kriss iegāja telpā, kura bija pilna ar ieročiem! Sākumā es nesapratu, kas vainas un, ko tas nozīmē, bet, kad es fiziski nespēju iet tālāk par telpu, kurā atrodos es sapratu, kas ir Kriss un, kur es atrodos... Kriss bija mednieks!
Man sāpēja sirds, protams es to nebiju, es viņu mīlēju, tagad es nezināju, ko darīt! Es dzīvoju Krisa mājā, es dzīvoju kopā ar mednieku!
Es steigšus devos prom no šejienes, taču nespēju iziet pa durvīm, jo no šīs puses vis bijq akonītā. Tikai tagad es sapratu, ka šī ēka ir vienas milzīgas vilku lamatas, jo neviens vilks no šejienes netiks ārā dzīvs! Taču man palaimējās, jo Kriss vēl nezināja ka esmu šeit un tas man dod laiku izdomāt plānu!
Es piezvanīju Semam un Taileram un liku līdzi paņemt manu brāli. Es viņiem pateicu uz kurieni iet, bet nepateicu, kas īsti noticis, pateicu tikai to ka tas ir steidzami!
Pēc divdesmit stundām, joks minūtēm viņi visi bija klāt.
Sems sauca manu vārdu un es liku viņam uzvesties klusāk un Tomam atšifrēt Krisa kodu.
Tikai tad kad mēs bijām tikuši mežā es varēju viņiem trīs pastāstīt, kas bija noticis un, kāpēc es esmu tik satraukta.
Es: Tagad varam apstāties un es atbildēšu uz visiem jūsu jautājumiem!
Toms: Kas notika?
Es: Nu Kriss pēdējā laikā uzvedas dīvaini un es izdomāju izsekot viņu.
Sems: Un?
Es: Es šodien sekoju viņam un nonācu tajā ēkā. Kas izrādijās bija lamatas, par laimi viņš mani nepamanīja!
Tailers: Kādas lamatas?
Sems: Par, ko tu runā?
Arī Toms izskatījās ieintresēts.
Es: Kriss ir mednieks!!!

Pārdabiskais.Where stories live. Discover now