1. Harley are ochi verzi.
2.Harley e născută pe 22 aprilie 1988.
3. Harley e alergică la arahide și lăcrimioare.
4. Autorul preferat al lui Harley e Stephen King.
5. Înainte să fie propriul ei șef, obișnuia să lucreze la Mc Donald's.
6. Urăște glumele cu blonde.
7. Nu folosește ață dentară în principiu pentru că nu știe cum funcționează ața dentară.
8. Îi e frică de lilieci, șerpi și spații închise.
9. Primul animal de companie a fost o pasăre rănită care a murit după câteva zile.
10. E de modă veche, tocmai din această cauză a refuzat să facă sex în afara căsătoriei.
11. Nick e născut pe 8 mai 1986.
12. Nick nu are nici o fobie.
13. Preferă sporturile extreme și cele care îți solicită la maxim corpul.
14. Până la 12 ani a luat lecții de vioară.
15. În adolescență era mare amator de scufundări și canotaj.
16. Pasiunea pentru tatuaje i-a fost inspirată de către tatăl său Joseph Armstrong.
17. Urăște numele pe care îl poartă și nu vrea să fie asemuit cu clanul Armstrong.
18. Detestă orice fel de petreceri, sau adunări.
19. Nu are un autor preferat, i-a plăcut fiecare autor pe care l-a citit.
20. E înnebunit după mâncare chinezească.
21. Părinții lui Damon sunt morți.
22. Mătușa lui, Linette, spune că Damon e combinația perfectă dintre părinții lui.
23. Damon e născut pe 21 august 1987.
24. El și Nick sunt prieteni din copilărie, cei doi întâlnindu-se la lecțiile de vioară.
25. Și-a descoperit orientarea sexuală datorită lui Sage Saligny.
26. Nu regretă că nu-și amintește de părinții lui, acest fapt îi ușurează durerea de a nu avea părinți.
27. Îi plac toate preparatele care conțin orez.
28. La școală era obișnuit cu insultele și răutățiile copiilor care-l batjocoreau pentru felul în care se îmbracă. Nick mereu a fost cel care i-a luat apărarea.
29. Plănuia să se căsătorească cu Sage, cât mai curând, era sufletul lui pereche.
30. Hotelul a fost cea mai bună investiție a lui.
și așa cum am promis, câteva chestii pe care trebuie să le știți despre cele trei personaje. :3
câteva dintre ele sunt de fapt chestii care îmi plac mie.
bun. fac un mic anunț acum. al doilea volum din SUGAR o să apară cândva prin aprilie, mai mult ca sigur. o să încerc să termin cărțile care le am în curs de scriere până atunci.
Ne citim la Loker, Umbre și Bello! ^_^
Și vă mulțumesc din suflet pentru cele aproape 5000 de citiri la cartea asta, sunteți minunați și sper că sunteți pregătiți pentru aventura în care vor pleca Nick și Harley, povestea lor nu e nicidecum gata. :)
CITEȘTI
SUGAR ✔
RomanceHarleen Queen e doar o altă mireasă ajunsă în pragul disperării cu doar câteva minute înainte de propria-i nuntă şi ca oricare altă "mireasă tipică" este părăsită de aproape-viitorul ei soţ şi abandonată în ceea ce trebuia să fie cea mai frumoasă zi...