Capitol bonus - Crima.

7.8K 478 35
                                    


                                                                               NICHOLAS.


Sunt beat.

Îmi tremură genunchii de cât sunt de beat, iar inima îmi bubuie în piept de parcă o să se oprească dintr-o secundă în alta. Privesc paharul cu gheaţă din faţa mea. Era şi băutură în el la un moment dat, dar l-am golit atât de repede încât gheaţa nu a apucat să se topească. Apuc cu doua degete un cub şi-l introduc în gură.

Oh, da, e bine. E minunat. Sparg cubul de gheaţă între dinţi, bucurându-mă pentru prima dată în viaţă de senzaţia de frig. M-am răcorit, acum e mult mai bine. Îmi simt limba paralizată aşa că îi fac semn chelnerului şi bat cu doua degete marginea paharului, semnalându-i că mai vreau să beau.

Încuvinţează şi îmi toarnă o licoare caldă cu un miros înţepător, ce-mi arde gâtul atuni când înghit. Are o cantitate foarte mare de alcool, îmi dau seama, după gustul pe care mi-l lasă în gură. Îmi prind capul în palme şi îmi trec degetele prin păr. Nu-mi aduc aminte ultima dată când am fost atât de beat. Pariez că nici nu mă pot ţine pe picioare. Cum mama dracului o să ajung acasă?

Aş putea să-l sun pe Damon să vină să mă ia... Ah, dar e atât de târziu, probabil doarme şi a avut o zi încărcată, nu vreau să-l mai deranjez. Sunt sigur că Marco nu s-ar supăra dacă ar pleca de la petrecere ca să vină să-şi ajute superiorul aflat în stare de ebrietate...sau poate că da. De parcă-mi pasă mie. Sigur, aş fi putut să-l sun pe Jones, dar Jones e doar avocatul meu, nu şi prietenu meu, iar Dan e plecat în Bora-Bora sau ceva de genul ăsta pe perioada sărbătorilor.

Mă încrunt.

Uau, nu am niciun prieten în afară de Damon. Sunt foarte singuratic.

-Eşti foarte singuratic, mă aprobă o voce, de parcă mi-ar fi putut citii gândurile. Mă răsucesc în scaun şi dau cu ochii de o blondă ce i-ar face până şi pe preoţi să întoarcă capul după ea.

E...bună. În sensul că are nişte balcoane de-ţi vine să-ţi îngropi capul în ele şi nişte craci între care ai fii mai mult decât fericit să te pierzi. Îşi flutură părul pe spate, dezvelind un gât alb ca de lebădă ce strigă după mine să-l marchez.

-Bună! zice, aruncându-mi un zâmbet seducător. Numele meu e Katherine.

-Nicholas, răspund simplu, strângând mâna pe care mi-o întinde cu graţie.

-Încântată.

-Oh, plăcerea e de partea mea! mă grăbesc să o înştiinţez. Poţi să-ţi ofer o băutură?

-Chiar te rog, chicoteşte ea aşezându-se pe scaunul liber de lângă mine.

*

O oră mai târziu sunt îngropat adânc în blonda sexy pe nume Katherine. Nu ne-am obosit să mergem undeva, la mine la hotel sau la ea la apartament. Baia PUB-ului a fost mai mult decât suficientă. Ne-am dezbrăcat reciproc, aproape rupând hainele unul de pe celălalt. Era foarte maleabilă în mâinile mele, foarte docilă, şi-mi plăcea că mă aflu în control.

Ştia să sărute bine, ştia exact unde să mă atingă ca să mă aprind ca o rachetă. Mişcările ne erau sincronizate, şi o simţeam strângându-se asemeni unei mănuşi umede şi calde în jurul meu.

-Da! Da! îmi gâfâii în ureche. Oh Doamne Dumnezeule, Nicholas, nu te opri! Nu te opri! Te implor nu te opri.

O parte din mine considera tot actul ăsta patetic şi demn de milă, dar cealaltă parte se simţea incredibil de bine pentru că o puteam face să gâfâie şi să implore în halul ăsta.

SUGAR ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum