Evet kaldığımız yerden devam ediyoruz.... Bu bölümde işler iyice karışıyor.... Zeliş ve Mustafa kavga ediyor, ama neden?! Nedeni işte bu bölümde......
Devam edelim.....
Mert ve Mustafa adamı izlerken bi ses duyar....Bu kişi Erdinç'tir (nerden çıktı bu?) Erdinç onları bulunca
-Sonunda ya sizi arıyordum ne yapıyorsunuz ya?!
Mustafa: Lan sessiz ol duyacak!
Erdinç ; Kim lan?
Mustafa: Eben!
Erdinç ; Lan tamam sustum ya!
Mert ; Konuya odaklanabilir miyiz!
Mustafa: Tamam lan, hemen havaya girme!Mustafa Erdinç'e olan biteni anlatır ve Erdinç te onlara katılmıştır.....
Gizlice izlemeye devam ederler. Adam telefon ile konuşuyor.Mustafa kiminle konuştuğunu merak edip adama biraz daha yaklaşmaya çalışacakken Mert onu engeller.
Mert: Hayır yaklaşma daha fazla! Bizi görür yoksa.
Mustafa: Tamam ya!Erdinç: Ee ne yapacağız?
Mustafa: Bilmiyorum ama....
Mert: şşşh!!!
Adam gelen arabanın kapısını açıp "geç kaldın Ahmet!" Diyip arabaya biner sonra da oradan uzaklaşır.
Bizimkiler Artık onu takip etmeyi bırakırlar.
Daha sonra Mert ;
-Herif gitti!
Mustafa: Gördük lan Çok biliyorsun sen!
Mert: Bu neyin atarı ya!Ağzımı açtırma oğlum.
Mustafa: Hadi ya!!!
Erdinç: Ya kesin artık!
Mustafa: Olayları bilmiyorsun Erdinç!
Erdinç: Ne olayı?
Mustafa: Kısaca sana özetliyim,bu Mert denilen it Zeliş'e asılıyordu! Bir de eski okul arkadaşı,eğlendiğimizi öğreniniz geri bastı ama çiçek falan almış sonra da aramızda bir şey yok diyor!
Erdinç: ohaaaaaaaaaa!!!! Vay şerefsiz....
Mert: İt, mit ne oluyor ya!
Mustafa: Ne mi oluyor? Senin yüzünden herifi kaçırdık gitti işte! Bir de karıma asılıyordun!
Mert: Asılmak neymiş göstereyim istersen!!!
Mustafa: Hele bi dene....!
Erdinç: Adi herif seni... Git lan buradan!
Mustafa: Aynen ya ne işin var senin!!!
Mert; Merak etme, Zeliş senin ne mal olduğunu görecek ve beni sevecek!
Mustafa: Hadi lan ordan!
Mert: Son gülen iyi güler!.... Der,daha sonra da çekip gider.
Mustafa: Git git cehenneme kadar yolun var!
Daha sonra Mustafa Erdinç ile giderler Mert Zeliş hakkında Filiz ile konuşuyor (şerefsize bak Zeliş'in en yakın arkadaşı ile konuşuyor)
Mustafa Onu duyunca hemen bi yumruk atar....Mert ne olduğunu şaşırır.Mustafa attığı yumrukla onun burnunu kanatmıştır. Daha sonra Mustafa o konuşmaya devam ettikçe suratına vuruyor birden onun dudağına çarpar ve Mert'in dudağı patlar.
Mustafa bu darbeden sonra Erdinç Mustafa'yı kolundan tutar, Filiz de olayın etkisinden çıkar ve Erdinç'ib onları ayırmasına yardım eder.
Mustafa :Ne oldu ha! Bi daha Zeliş'in adını ağzına alırsan...
Mert: Bak seni var ya...
Mustafa: Ne lan!
Mustafa ve Mert'i ayırıp odaya giderler Mert ise cafe 'ye gidip dudağına buz Koyar.
Bu sırada Zeliş Mustafa'yı azarlar...
Zeliş: Sen ne yaptın yine!
Mustafa: Ama...
Zeliş: İnsanlara zarar veriyorsun sırf benim için...Bu yanlış Mustafa. beni seviyorsun diye birilerine zarar verme!
Mustafa: Tamam ama senin hakkında neler dedi biliyor musun sen? hemde Filiz ile konuşuyordu!Söylesene Filiz sende!!!
Zeliş: Haklı olsan bile birilerine zarar vermemelisin,ya seni şikayet etseydi hapse girerdin.Ben senin başının derde girmesini istemiyorum çünkü!Mustafa :Tamam tamam aşkım...
Zeliş: Bi daha birilerine zarar verirsen..Umarım sözümü dinlersin Aşkım.
Mustafa: Tamam ama o da haddini bilsin!
Zeliş: Bu bahane değil! Der.
Daha sonra Mustafa dışarıya hava almaya çıkar yine o Mert'i görür ancak o Ertan ile konuşuyor.
Ertan Mustafa'nın yanına gelir "Tebrikler Mustafa Karından azar işitmişsin."
Mustafa: Lan bak seni de döverim oğlum! Erdinç'in Kuzeni de falan demem dalarım!Ertan: Noldu ağrına mı gitti!
Mustafa: Lan bak....
Mustafa yine yumruklarını konuşturur ve bi tane de Ertan'a çarpar o sırada Zeliş Mustafa'nın yanına geliyordur ancak gördüğü manzara karşısında ona sinirli bir şekilde bakar sonra koşarak hemen onların yanına gelir ve ikisini ayırırZeliş: Mustafa artık yeter!
Mustafa: Zeliş Bak o başlattı..
Zeliş: Mustafa bu kadar yeter bence biraz birbirimizi görmeyelim!!!Mustafa: Ne?!
Zeliş: Düşünmem lazım!
Mustafa: Neyi!!?Zeliş: İlişkimizi! Bana Biraz zaman ver tamam mı bu olanları düşünmem lazım ilişkimizde nokta mı koymalıyım bilemiyorum biraz ayrı kalsak iyi olur, bu yüzüğü al sende kalsın şu an ilişki durumumuz karışık!
Mustafa :Ya bari yüzük sende kalsın...
Zeliş: Şu an özgür biriyim yüzüğüm yok! Benden bi kaç hafta uzak dur olur mu!?
Mustafa: Ama??.... Zeliş lütfen,...
Zeliş: Üzgünüm ama gidiyorum bu olanları düşünmem lazım!!!!
Zeliş sinirli bir şekilde gider. Artık Filiz'in odasında kalır.Mustafa ise üzgün.Mert ve Ertan gülerler. DAHA SONRA :
Mert: Sana ne demiştim.. Son gülen iyi güler!!!
Mustafa ona öfkeyle bakarak
- Hiç boşuna sevinme biz hala evliyiz.
Bu yüzden Zeliş ile birlikte olmayı düşünme bile!Mustafa bu sözü söyler ve odasına gider.
Koltuğa Oturup düşünmeye başlar;
Ya zeliş ondan yine boşanırsa......ya Mert ile evlenirse....
Mustafa hemen yerinden kalkıp yatağa gider ve uyumaya çalışır.
Bu sırada Zeliş'te Mustafa olmadan bi gece nasıl geçer diye düşünüyor TA ki
Onun yaptığı davranışlar aklına gelene kadar......
Zeliş ne karar verecek?.... Ondan vazgebebilecek mi?....Mert ne yapacak?..... Mustafa Zeliş olmadan nasıl dayanacak?...... Sonraki bölümde her şey belli olacak...
(Devam edecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada