Ertesi gün. Tatil zamanı gelir.....
Mustafa ve Zeliş erkenden kalkıp eşyaları arabaya yerleştirir.Daha sonra yola çıkmadan Mustafa Erdinç'i arar ve haber verir.Onlarla buluşup arabaya diğer eşyaları da yerleştirip yola çıkarlar...
Bu sırada Yaman Bi kaç yere uğramıştır fakat hiç bir iz yoktur.
Aramaya devam eder.Ta ki bi onu arayana kadar....
-Kimsin?
-Sana yardım edebilecek biri.
-Sana kimsin dedim!
-Üzgünüm kimliğimi açıklayamam ama merak etme senin eski bi dostunum ,sen beni çok iyi tanırsın...
-Peki beni nasıl buldun ve nasıl yardım edebileceksin?
-Bak sana şu kadarını söyleyeyim....Mehmet ve adamları sana ne yaptıysa aynısını zamanında bana da yaptı,bu yüzden ikimizde öcümüzü almak istiyoruz...
-Madem öyle peki neden zamanında ondan öcünü almadın!?
-Bak, sen ve ben bir araya gelirsek bize zarar gelmez,öcümüzü alabiliriz.
-Tamam da nasıl bi araya gelebiliriz ki?bana kim olduğunu söylemedin nerde olduğunu da?!
-Zamanı gelince hem beni bulacaksın hem de kim olduğumu hatırlayacaksın.
Seninle görüşürüz,sanabi adres vericem seninle orada görüşürüz.
-Peki ya beni kandırıyorsan!? Sana nasıl güvenicem?
-İşte burada çok haklısın!
Merak etme seni kandırmaya çalışsaydım seni şimdiye kadar öldürmüştüm,seni kandırmak istemem çünkü çok eski bi arkadaşınım hatta en yakın arkadaşın! Şimdi kapatmalıyım
Adresi atıyorum seninle ertesi gün görüşelim...
-Dur kapatma!?!Ve bu kişi ile konuşan Yaman'ın aklında yeni soru işaretleri oluşur.
Bu kişi kim ve Yaman'ın eski dostu kimdi? Yaman ve bu gizli kişi ekip olacak mı?.... Yaman adrese gidecek mi?...
Yaman yardım alacak mı?.....
Çok yakında bu gizli kişi,eski dost ve Mehmet'in planları ortaya çıkacak bir de bizimkilerin tatili nasıl geçecek???..... Çok yakında.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada