.....Hatırlatma.
Fatih içeri girer ve Mustafa onu diğerleri ile tanıştırır.Daha sonra
Film izlemeye devam ederler...Fatih Nasıl Biri ;
Fatih kötü biri değildir,sadece Yaman'ın sırdaşıdır.Yaman'ın anlattığı bazı sırları dinler ve ona destek olur. Bi ara Darbeli Haydar ile çalışmıştır. Onunla da arkadaş olmuştur böylece o da onun koruyucusu sayılır. Fatih Mustafa ve diğerleri ile tanışınca çok kafa dengi, çok iyi kalpli bir adam olduğu ortaya çıkar. Artık Mustafa'nın en yakın arkadaşı olmuştur. Bu yüzden onu ve ailesini kollamak istiyordur. Onun gibi mutlu olmak onun gibi iyi dostlara sahip olmak istediği için onu örnek alıyordur....Zeynep Nasıl Biri ;
Zeynep eskiden Mustafa'nın sevgilisiydi ancak anlaşamadılar. Daha sonra ise Zeynep Cenk adında biri ile sevgili oldu. Sonra ise çocuğu Mustafa'yı göre göre onu babası zannetti. Ancak sonra herşey ortaya çıktı. Zeynep ve Cenk kavga ettikten sonra Cenk çocuğu yanına alıp Amerika'ya yerleşti.Böylece Zeynep intikam almak için Zeliş ve Mustafa'nın arasını Bozmak isteyecek ama sonra Fatih'e aşık olacak ve onların arasına girmekten vazgeçecek böylece onlarla da arkadaş olacak...
Kaldığımız yerden devam ediyoruz....
Film izledikten sonra herkes evlerine gider. Fatih ve Mustafa vedalaşırlar.
Fatih göz kırpıp "sonra görüşürüz Mustafa." der. Mustafa onun göz kırpmasıyla ne dediğini anlar. O da göz kırpıp "Tamam Fatih görüşürüz."İkisi vedalaştıktan sonra Zeliş Mustafa'ya dönerek;
- Mustafa Fatih çok iyi biri.Ne zaman tanıştınız. ben bilmiyordum?Mustafa ; Şey ya geçen gün tanışmıştık ya...her neyse boşver şimdi ne zaman tanıştığımızı da herkes gitti onu ne yapıcaz!?
Zeliş ; Hmmm... Bilemedim ki şimdi ne yapıcaz?
Mustafa ; Eee?
Zeliş ;uyuyacağızzzz..Doktor dinlen dedi. Ok?Mustafa ; Ne? İyi de...
Zeliş ; Hadi sana iyi geceler...Zeliş hiç onu takmaz ve gider uyur. Mustafa'da söylene söylene yatağa yatar ve uyumaya çalışır.
Daha sonra Zeliş ;
-Aşkıııım...
Mustafa ; Hıı..sen uyumadın mııııı..
Zeliş ; Hemen inandın mı ya!
Mustafa ona dönerek "şaka mı yaptın? Dalga mı geçiyorsun benle!"Zeliş gülerek "sen uyuyacak mısın?"ben yoruldum da
Mustafa gözlerini ovalayarak "bilemedim ki şimdi!,?"Mustafa ; İyi uyumayalım.
Zeliş ; Oluuur...
Tam o sırada kapı çalar yine....Mustafa ; Yuh yaa Dünya sırf biz öpüşmeyelim diye savaşıyor bizimle ya!!!!
Zeliş ; Söylenmede aç kapıyı.
Mustafa kapıyı açar ve karşısında Fatih'i görür.
-Fatih ne oldu yine?
Fatih sırıtarak ; Telefonumu unutmuşum da almaya geldim.Mustafa ; He Al tamam.
Fatih telefonu alır ve oradan ayrılır.Mustafa (iç ses) :Ya bu neydi ya adam resmen smile yaptı bana. Neymiş efendim telefonunu unutmuş bi de korumam olacak ya! Gerçi iyi biri de yani ha bire kapı mı çalar?!
Mustafa söylenerek odaya gider. Ancak Zeliş uyumuştur. Mustafa "Al işte! Böyle şans olmaz olsun"
Mustafa yatağa yatar yatmaz uyur.
Ertesi gün ;
Mustafa erkenden kalkıp Zeliş'e kahvaltı hazırlar. Daha sonra Omu uyandırmak için Yanağından öperek "Zeliş... Aşkım hadi uyan."Zeliş uyanarak "günaydın aşkım."
Mustafa 'da ona karşılık verir. Daha sonra onu aşağıya indirir. Zeliş gördüğüne inanamaz.Zeliş ;MUSTAFA? '!!!
Mustafa ; Biliyorum çok güzel olmuş değil mi! Kocan güzel kahvaltı Hazırlar.Zeliş ; Bu mutfağın hali ne!?!
Mustafa ; He sen onu diyosun.. Biraz dağıldı mutfak.Zeliş :Biraz mı!!!? İŞGAL EDİLMİŞ!
Mustafa ; Ben toplarım merak etme sen.İkiside kahvaltılarını yaptıktan sonra etrafı toplar. Daha sonra Iraz nenenin evine giderler. Biraz sohbet etmek onlara iyi gelecektir......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada