Mustafa hala bu olayın etkisinden çıkamamıştır.O bu yalnızlıktan bunalmıştır,Erdinç onu ne kadar teselli etmeye çalışsa yine bir işe yaramıyor. Mustafa 1 haftadır Zeliş 'in yüzünü göremediği için artık hayata küsmüş kendini odasına kapatmıştır....
Erdinç bu olaya daha fazla dayanamaz ve Filiz ile aralarını düzeltmeye çalışırlar.Erdinç'in bir planı vardır. Mustafa'yı davet ettikleri yere Zeliş'i de davet ederek onları yeniden bir araya getirmeye çalışacaklar.Erdinç mekanı ayarlar, ikisinin de aşkı yeniden yaşamaları için bu mekanı tek tek süsler.Daha sonra Sinem de bu olaya dahil olur.
Böylece Erdinç'in planının işe yarama olasılığı artar...
Mustafa odasından çıkmak istemiyor Erdinç ise onu zorlamaya devam ediyor.Bu sırada ;
Yaman intikamını almak için Cemil'i arıyordu. Cansu ile birlikte en sonunda onu bulur. Cemil Mehmet'ten çoktan intikamını almıştır.Aslında Mehmet'ten değil de Adamlarından intikam almıştır.
Yaman Cemil 'in kaçmasına izin vermeden onu yakalar sonra ;Yaman: Seni yakaladım!
Cemil ; Bravo sana!tuzaktan kalmışsın.
Cansu: Seni her yerde aradım be herif!
Cemil ; Cansu?!!! Lan senin burada ne işin var!
Cansu ; Seni aradım,onca yoldan geldim!
Yaman: Her neyse! Yakalandın işte, şimdi ne yapacaksın?!
Cemil: Adamları çağırabilirim ya da şu iti bulabiliriz!Yaman ; Hala bulamadın mı?!
Cemil ; Nerdeeee...Kaçmış it herif! Neyse ki bazı adamlarından laf alabildim nerde olduğunu biliyorum gidelim mi!?
Yaman Cemil'i bırakır ve onunla anlaşır.
Yaman ;Kandırmak yok! Veee işbirliği de! Sadece Aynı herifi arıyoruz o kadar!
Cemil:Anlaştık!
Cemil ve Yaman anlaşırlar, Cansu da
Onlarla birlikte Cemil'in öğrendiği yere doğru yol alırlar....
Bu sırada Mustafa zorda olsa odadan çıkar. Erdinç onu mekana doğru götürür. Daha sonra Filiz de Zeliş'i getirir.
Zeliş: Yok artık O da mı burada!?
Mustafa: yok artık ya Erdinç!
Erdinç ;Sızlanmak yok!
Filiz: Aynen konuşup halledin aranızda!
Filiz ve Erdinç onları yalnız bırakıp giderler. Daha sonra Sinem onları ittirip doğru bahçenin en sessiz,rahatlatıcı,yıldızların patladığı çok güzel bir yere götürür. Sonra ortadan kaybolur.
Zeliş ; Bak! Seninle birlikte olmak için gelmedim,haberim yoktu!
Mustafa: Benim de yoktu zaten!
Mustafa ile Zeliş yine eskisi gibi atışırlar. Daha sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada