Artık herkes Limonlu'ya geri dönmüştür... Zeliş ve Mustafa ailelere tam bu güzel haberi vermeyi planlarken onları başka bir süpriz beklemektedir......
Mustafa ve Zeliş eve geldiklerinde Cabbar köyde kadınların işini bozduğu için köydeki kadınların hepsi Cabbar'a tepki göstermektedir. Zeliş ve Mustafa Ailelerin yanlarına giderler. Aileler konuşmalarına izin vermeden ;
Osman gıpgıp ;-Zeliş nasılsın kızım?
Zeliş ; İyiyim baba. Siz nasılsınız?
Osman gıpgıp ; İyiyiz. Ya sen Mustafa? Mustafa ;İyiyim Osman baba.Siz?Osman gıpgıp ; İyiyiz iyiyiz de Cabbar yok mu Cabbar! Hep onun yüzünden.
Zeliş ; Sıkma canını babam.
Mustafa ; Aynen sıkmayın canınızı.
Konuşmalardan sonra Zeliş ve Mustafa aralarında konuşurlar.Zeliş ; Eee...nasıl söyleyeceğiz?
Mustafa ; Bilmiyorum ama hemen söylemeliyiz.
Zeliş ve Mustafa'nın söylemesine fırsat kalmaz. Iraz nenele sohbet ederler. Sonra özlem giderirler.Tabi Zeynep hiç durur mu?
Zeynep kendini Sinem'in arkadaşı olarak tanıtır. Daha sonra Zeliş'e dik dik bakar. Zeliş ona sinirli bir şekilde bakarak yanına çağırır. Daha sonra ;Zeliş ; Kızım bela mısın sen!?
Zeynep ; Evet belayım ne olacak?!Zeliş ; Kızım bana bak! Seni Mustafa'nın etrafında bir daha görürsem fena yaparım seni!
Zeynep ; Aman aman ne kadar da atarlısın sen!
Zeliş ; Hadi ya!
Zeynep ; Bak ben ve Mustafa ayrılmış olabiliriz,siz de evlenmiş olabilirsiniz ama ben vazgeçmedim ondan!Zeliş ; Yolarım kızım seni!
Zeynep ; Hiç durma, dene derim!Zeliş ve zeynep birbirine girecekken Mustafa gelir. Zeliş ve Zeynep hiç bir şey olmamış gibi davranır.
Mustafa ; Ne oldu yine! Zeynep,Zeliş?
Zeliş ; Yok bi şey ya!
Zeynep ; Aynen bi şey yok!Mustafa onların söylediklerine inanmaz. Çünkü onların tartıştığı ortadaydı.
Zeliş ve Mustafa beraber kafeye gider.Zeynep'te onların arkasından baka kalır.
Kafede ise Erdinç en sonunda teklifini eder. Filiz kabul ettikten sonra Erdinç
mutluluktan bayılır. Mustafa ve Zeliş onu uyandırmaya çalışır. Daha sonra sandalyeye oturtup onu kendine getirmeyi başarırlar.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada