Cemil ;Yaman'ın eski arkadaşıdır aslında iyi biridir ama haksızlığa gelince intikam almak ister ve bazen kötü olabilir .Hapisten kaçmıştır.Yaman'ın yardım etmesini ister.Fakat istediği olmayınca Onu ve arkadaşlarını (Mustafa ve diğerlerini)
Rahatsız etmektedir.Zeliş'i kaçırtmıştır.Ancak Zeliş ile eskiden otelde tanıştığı için onun kim olduğunu daha sonra hatırlar ve onlarla uğraşmaktan vazgeçer. Eski sevgilisi Cansu ise aniden gelir ve Yaman ile işbirliği yapar.Sinan :Cemil'in kardeşidir aksine daha iyi biridir.Mustafa ve Yaman'a yardım eder.Kardeşini durdurmak için elinden geleni yapacaktır.
Cansu: Cemil'in eski sevgilisidir.aniden çıkıp gelir ve Yaman ile işbirliği yapar. Cemil'in intikam almaktan vazgeçmesi için uğraşır.iyi biridir fakat Cemil gibi biri ile takılırsa kötü biri olabilir. Ya da Cemil uysal biri olur?
Ertan: Erdinç'in Kuzenidir.Zeliş'e takılır.Bu Mustafa'nın hoşuna gitmez Ertan kendini Zeliş'in karşısında kahraman gibi göstermeye çalışır. Çapkın biridir, iyi biri olsa bile kendini beğenmiştir.Erdinç gibi değildir.
Sinem: Filiz'in arkadaşıdır.Zeliş gibi Filiz'e yardımcı olan en iyi ikinci arkadaştır.Zeliş ile arası fazla iyi değildir çünkü Mustafa'ya asılıyordur. Kendini beğenmiş biridir (tam da Ertan'a göre biri)
Mert: Zeliş'in eski okul arkadaşıdır.Mustafa ile arası iyi değildir.Mustafa onu kıskanmaktadır.Zeliş ile takılmasını istemez.Mert yardım sever biridir bazen bilgiçlik taslar.Ancak bu Zeliş'in kalbini çalmasını sağlamaz Zeliş'in kalbi Mustafa'ya aittir (ee..sonuçta evliler yani..)
Cenk: Yaman'ın arkadaşlarıdır Ayrıca Filiz'in okul arkadaşıdır.Erdinç onu kıskanır.
(ARKADAŞ İYİCE HİKAYE KARIŞTI HA!??? Biri onun okul arkadaşı diğeri Ona aşık falan sırf hikaye uzasın diye yani kusura bakmayın konu bulursam ekleme yaparım şimdilik aklıma bu kadar geldi...
(Kişilerin resimleri ve Adları 2 bölüme ayrıldı bi sonraki yazdıklarım ve resimlerin üzerindeki isimlere bakabilirsiniz.....)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada