Hatırlatma..
Zeliş ve Mustafa beraber Iraz nenenin evine giderler. Biraz sohbet etmek onlara iyi gelecektir...Kaldığımız yerden devam...
Zeliş ve Mustafa Iraz nene ile sohbet ederler..
Iraz nene ; Ee alıştınız mı?
Mustafa ; Alıştık nenem....Zeliş ; Çok güzel evimiz alıştık nenem!...
Iraz nene ; İyi, iyi....Bu sırada ;
Mustafa dün Fatih'in verdiği telefon numarasını telefonuna kaydeder.
Daha sonra ;Zeliş ; Mustafa ne oldu?
Mustafa ; Hiiiççç mesaj gelmişte reklam falan işte.Bir kaç saat sonra Fatih Arar.
Mustafa çaktırmadan telefonuna bakar sonra izin isteyerek bi yere gider ve telefonu açar;Fatih ; Mustafa nasılsın?
Mustafa ; İyi.sen?
Fatih ; İyi işte.. Bi sorun var mı?
Mustafa ; Yook ne oldu?Fatih ; Bi şey olmadı sadece Ali ve adamlarından Şüpheleniyorum. Yaman ve diğerleri adreslere gidip duruyor.
Zaman kaybı olduğunu söyledim ama beni dinlemediler bana görev olarak seni korumamı söylediler.Mustafa ; İyi de neden ben?
Fatih ; Bak Mustafa. Yaman bana herşeyi anlattı. Senin onu kurtarmanı ona yardım etmeni falan hepsini anlattı. Bu kadar şeyden sonra sana borçlu Kaldı nu yüzden beni görevlendirdi.
Sakın yanlış anlama lütfen sadece seni korumak görev değil yani biz yine dost kalırız sakın bu olaylardan sonra dostluğumuz bitecek sanma! Ben öyle adamlar gibi değilim. Ayrıca sen iyi birisin sana şimdiden alıştım.
Mustafa ; Açıkçası sen de iyi birisin yani tam olarak tanımasam da iyi biri olduğun belli, dün akşam mesela.
Fatih ; Ah..evet Arkadaşların çok iyi tanıştırdığın için memnun oldum doğrusu. Keşke böyle Tanışmasaydık bir yerde bi şeyler içerken tanışsaydık daha iyi olurdu.
Böyle tanışınca sanki görev amaçlı seninle dost olmuşum gibi geliyor bana..Mustafa ; Ya öyle düşünme. Bence şimdi de tanışmamız iyi oldu. Aradığın için sağol.
Fatih ; Bi şey değil tabi...arayı soğutmayalım Mustafa.
Bi ara bi şeyler içmeye ya da gezmeye gidelim. E biliyorsun bazı şeylerden Haberin olmalı. Yaman'ın uğraştığı kişiler falan işte. Sana saldırırlarsa kötü olur. Dikkat et kendine ve arkadaşlarına. By.Mustafa ; Tamam. By.
Mustafa telefonu kapattıktan sonra söylenmeye başlar ;
Yuh be 45 dk konuşmuşuz. Zelişle bile bu kadar konuşmadık ya! Neyse şimdi beni merak etmesin de gideyim yanına.
Mustafa aceleyle Zeliş'in yanına gider. Yanında ise Zeynep'i görür. Ama kavga etmiyorlar öylece konuşuyorlar...Mustafa Wtf oldu resmen... "Oha kavga etmiyorlar bunlar ne içti lan!"Zeliş ; Seni anlıyorum Zeynep.
Zeynep ; Sağol Zeliş sen de olmasan...Mustafa ; Noldu size ya!?
Zeliş ; Zeynep aşık olmuşta...
Mustafa ; Kime?
Zeliş ; Dün bize biri geldi ya... Adı neydi..Hah Fatih işte! Ona aşık olmuş.
Mustafa ; Hadi ya! Onu ne zaman görmüş?Zeliş ; Dün akşam kapı çaldı ya telefonunu unutmuş geldi ya geçerken görmüş Zeynep. Aşık olmuş işte.
Zeynep ; Offf....Mustafa ne yapacağım ben nasıl söyleyeceğim ona?Mustafa ; Ben onunla konuşurum senden bahsederim o da seninle görüşürse olur belki.
Zeynep ; Gerçekten mi? Sağol Mustafa!Zeliş ; Evet aşkım iyi fikir. Bu arada siz Fatih ile iyisiniz herhalde?
Mustafa ; Ha iyiyiz ya yakın dostuzdur işte...Ertesi gün Mustafa Fatih'i arar ve durumu ona anlatır. Fatih bi kaç dakika sonra onun çağırdığı yere gelir. Mustafa onu Zeynep ile tanıştırır.
Fatih şaşkın şaşkın kıza bakıyor bir yandan da Wtf olmuş Mustafa'ya "o bu kız mı??" der.Mustafa ; Evet ne oldu?
Fatih Mustafa'nın kulağına eğilip "Çok güzel kızmış. Daha önce neden yanıştırmadın?"Mustafa ; Ee...
Fatih Zeynep'e dönerek" Tamam oturalım mı bir şeyler içeriz konuşuruz." Der. Mustafa onları yalnız bırakıp arka tarafa oturur ve onları izler bu sırada Zeliş gelir.
-Ne oldu?
Mustafa ; Bi şey olmadı.Zeliş; Erdinç ve Filiz nerde?
Mustafa ; Şurada işte.
Zeliş Erdinç ve Filiz'in yanına gider. Mustafa Zeynep ve Fatih'i bırakıp Zeliş'in arkasından gider ve Filiz ile Erdinçle konuşurlar......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada