Artık bu bölümden sonra ek bölümler yapmayı düşünüyorum belki de devam ederim bilemiyorum?
Turgut ve Mehmet'in planı ne?
Turgut paraları alıp Mehmet'in yanına gider.silah Salih ile anlaşırlar.
Ertesi gün Zeliş ve Mustafa beraber kafeye giderler.Mustafa Erdinç ile konuşurken gizlice Salih ağacın arkasında onları izliyor.
Bu sırada Zeliş ve Filiz konuşuyor
Zeliş: Mustafa ile çok güzel zaman geçirdik.
Filiz: Senin adına çok sevindim
Zeliş: Bunca zaman sevdiğim adamı,
Gözümün önündeki adamı nasıl görmemişim Filiz?
Filiz: Eh o da senin sorunun.
Zeliş: neyse geçmiş geçmişte kaldı.
Filiz: İşte şimdi çok haklısın.
Zeliş ve Filiz konuşmaya devam ediyor.
Bu sırada silah Salih etrafa bakar.
Birileri var mı diye. Turgut işareti verir Salih ateş edecekken önünden biri geçer ve o kişi Yaman'dır.
Yaman Mustafa ile Zelişi ayırmak için kafeye giderken vurulur...
Turgut: sorun değil artık o patron değil. Mehmet için çalışıyoruz artık işimize yaramaz.
Daha sonra silah sesini duyanlar hemen yamanın yanına gider.
Herkes şok olur. Özellikle de Zeliş ve Mustafa.
Herkesin aklında aynı soru var.
Yaman nasıl kaçtı ve kim vurdu işte akıllarda kalan soru buydu.Zeliş ve Mustafa bu olayların etkisinden çıkamamıştır.
Turgut ve Mehmet'ten haber yoktur çoktan kaçıp gitmiştirler.
Yaman yaralı bi şekilde ne olduğunu anlamaya çalışır.Ancak kan kaybından dolayı bayılır
Ambulans gelir.Yaman hastaneye kaldırılır.Durumu ağırdır.Mustafa Yaman'dan ne kadar nefret etse de onunla gider.
Bir kaç saat sonra Yaman iyileşir.
Yaman artık Mustafa ve Zeliş'e kötülük yapamayacak kadar halsiz ve yaralıdır.
Yaman Mustafa'ya teşekkür eder.
-Neden beni bırakmadın?
Mustafa
-Bırakabilirdim ama bırakmadım.Neden biliyor musun?
Çünkü ben İNSANIM.
Senin gibi milleti kaçırıp öldürmeye kalkmıyorum.
Yaman: Teşekkür ederim. Tamam bir daha size bulaşmayacağım.Zaten beni vuran o pisliği bulucam.Mustafa: İyi edersin.Ha bu arada bu seninle dost olduğumuz anlamına gelmez. Sadece seni vuran pislik beni vuracaktı.İkimizin hedefi aynı bu yüzden ikimiz de o kişiyi arıyoruz.
Yaman: Haklısın belki de ekip olmalıyız o pisliği bulmalıyız.
Mustafa: önce bi iyileş sonra ararız.He
Bu arada cebindeki bu not ne?
Lazım mı? Seni vuran kişi Mehmet olabilir mi?
Yaman: Bilmiyorum ama bu işin peşini bırakmaya niyetli değilim....Yaman'ın Mustafa'nın ve diğerlerinin de kafasında aynı soru var
Kim Yaman'ı vurdu???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
Roman d'amourZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada