30.bölüm 2.kısım Aşk Acısı..

70 6 0
                                    

...Daha sonra bu kısa tartışmadan sonra ikiside susarlar ve etraflarına bakarlar.
Mustafa ; Hatırlıyor musun? Hani sen ve ben yine böyle güzel bi akşamda oturmuş yıldızlara bakıyorduk...
Zeliş: Mustafa!Sakın sululuk yapmaya çalışma!ben sana hala kızgınım.
Mustafa: Biliyorum ama...
Zeliş :Mustafa kendine gel artık! O kadar olaydan sonra bu söylediklerin...Hiç bir işe yaramaz!
Mustafa: Tamam ama bazı şeyleri unutmak gerek!
Zeliş;Maalesef Bazı şeyler geleceği gösterir,unutursak gerçeği görmezden gelmiş oluruz...
Mustafa: Ama bazı şeyler de Geleceği değiştirir ha! Ne dersin?
Mustafa yavaşça Zeliş'in elini tutar daha sonra ona yaklaşıp onu öper. Zeliş onu ittirmek ister ancak iş işten geçer, Mustafa dudaklarını çektikten sonra Zeliş'e bakar. Zeliş bir yandan şaşkın bir yandan kızgın..Zeliş önce istemsiz bi şekilde gülümser. Daha sonra ona bi tokat yapıştırır. Mustafa ne olduğunu şaşırır.
Zeliş oradan çekip gider.
Mustafa onun arkasından gider ancak o çoktan odasına kapanmıştır.
Erdinç ve Filiz herşeyi daha da mahvetmiştir. Mustafa onlara öfkeyle bakar.Daha sonra o da odasına çekilir.
Kendine gelmeye çalışır..Ancak olayların etkisinden çıkamamıştır.
Mustafa'nın stresten kalbi sıkışır...
İlacını aramaya başlar,her yeri dağıtır.İlacını bulamaz.. Mustafa'nın yarası kanıyor, kendini iyi hissetmiyor.Zeliş'i düşünüyor.Ancak onsuz dayanamıyor,kıvranıp duruyor ağrısı daha da artıyor.... Bit türlü ilacını bulamıyor.Daha sonra yere dökülmüş bir kaç şey görüyor..Bu onun ilaçları. Hepsi yere dökülmüş onları içemeyeceği için ağrıdan ve üzüntüden ağlıyor... Dayanamıyor..Bu baskıya.Erdinç'i aramak için telefonuna yetişmeye çalışıyor ancak yerden kalkacak hali yok. Orada kan kaybından dolayı bayılır....

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin