Devamı;
Herkes herşeyi öğrendikten sonra Zeliş Mustafa'yı eve götürür. Pansuman yapar ve yaralarını az da olsa geçirir. Sonra buzdolabından buzu getirip Mustafa'nın yanağına koyar. Daha sonra ;
Zeliş ;Mustafa bak senin için çok endişeleniyorum.
Mustafa başka haberim olmayan bir şey varsa söyle lütfen.Bak başına neler geldi! Sana bi daha böyle bir şey olmasını istemiyorum lütfen dikkatli ol.Mustafa ; Zeliş lütfen benim için endişelenme. Asıl ben senin için endişeleniyorum. Sen hamilesin ve benimle uğraşıp yoruluyorsun!
Zeliş ; Mustafa ben hasta değilim, hamileyim. Ayrıca senin başımıza açtığın işlerin beni tabi ki de yoruyor. Ancak her çift birbirinin sorununa çözüm bulmalı birbirlerini tamamlamalıdır.
Bu yüzden birbirimize destek olmalıyız ve bu engeli de aşmalıyız.Mustafa ; Zeliş özür dilerim.
Zeliş ; Neden?Mustafa ; Sana söylemedim. Bak Fatih ile sır tutmak zorundaydım kimse bilmiyordu.
Zeliş ; Söyleseydin hepimiz bu tehlikeye hazırlıklı olabilirdik. Ama artık hepimiz biliyoruz bu yüzden dikkatli olmalıyız.
Bu arada o sakallı iri yarı adam kimdi?Mustafa ; Kim? Haydar mı?
Zeliş ; Haydar??Mustafa; Uzun hikaye aşkım ya. Sana az sonra anlatırım. Önce biraz oturup dinleneyim.
Zeliş ; Aaa?! Olmaz önce üstünü değiştir. Kan lekeleri var yaraların yüzünden.
Mustafa ; Yoruldum ama!??
Zeliş ; Tamam ben yardımcı olurum gel.Zeliş ve Mustafa odaya çıkar. Daha sonra Zeliş dolaptan aldığı gri t-shirt ve mavi pantolonu getirir. Sonra Mustafa'nın lekeli gömleğini çıkarır.
Mustafa gülerek "Eh madêm üstümü çıkardın hazır sende..." Zeliş Mustafa'nın sözünü keserek"Sus Mustafa!! her dakka sulanıyorsun Aaa!!?"
Mustafa ; Tamam sustum!Zeliş Mustafa'nın üstünü değiştirdikten sonra
Mustafa ; Tamam ben pantolonumu giyerim.
Zeliş ; İyi tamam ben aşağıdayım.Zeliş odadan çıkar ve aşağıya iner. Mustafa pantolonunu giydikten sonra aşağıya iner. Koltuğa uzanıp dinlenmeye çalışır. Birden telefon çalar ve Mustafa'nın rahatı bozulur.
Mustafa telefonu açar Arayan kişi Fatih'tir.
Mustafa ; Ne oldu?!
Fatih ; Darbeli adamları konuşturmuş hepsi Mehmet'in planıymış. Yaman ve Cemil'e tuzak kuracakmış bu yüzden Ali'yi kullanmış.
Mustafa ; Öyle mi? Peki başka bir şey var mı?
Fatih ; Evet var. Bu oyunun içinde bir kişi daha varmış ama kim olduğunu söylemiyormuş. Oraya biz gitmeliyiz. Bu akşam gel 10;00'da. Benim ofisten Oraya geçeriz.
Mustafa ; Peki tamam.
Zeliş Mustafa'ya bakarak "gidecek misin?" Mustafa kararlı bir şekilde "Evet gitmeliyim bu işin arkasındakileri merak ediyorum."
Zeliş ; Tamam git. Ama unutma fazla merak tehlikelidir.
Mustafa ; Merak etme aşkım. Sen dinlen kendini yorma.Zeliş ve Mustafa konuştuktan sonra Mustafa uzanıp dinlenmeye devam eder.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
Любовные романыZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada