18.Bolüm 2.kısım Yıldızlar...

308 13 0
                                    

Yolculuk bittikten sonra Mustafa rezervasyon yaptırdığı otele park eder ve Zeliş'i odasına kadar götürür.
Daha sonra eşyaları yerleştirmek için arabaya gider.
Zeliş etrafa bakar daha sonra mustafa eşyaları yerleştirdikten sonra zeliş mustafanın aldığı elbiseyi giyer.Sonra mustafa 'nın hazırlattığı masaya gider mustafa havalı havalı giyinmiş onu bekliyor.daha sonra zeliş ve Mustafa beraber yemek yer.Tabi mustafa 'nın bir sürprizi daha vardır.
Mustafa akşam olunca zeliş dolaşırken .Aniden mustafa'nın kalbi sıkışıyor. Zeliş endişelenerek mustafayı tutar vebir ağacın köşesine otururlar. Mustafa zelişin elini alıp kalbine koyar.Daha sonra Mustafa: Zeliş ben iyiyim merak etme. Sen yanımda ol beni bırakma yoksa ben sensiz yaşayamam.bu kalp senin için atıyor eğer sen olmazsan bu içimdeki mustafa ölür.zelişi kaybetmemek için kendini feda eder.
Zeliş: mustafa lütfen böyle şeyler söyleme. ben seni bırakmam, ben hep senin yanındayım.der
Daha sonra mustafa zelişe sarılır.
Zeliş ve Mustafa birbirine bakar ve Mustafa ona yavaşça ona yaklaşıp onu öpüyor. Zeliş ne olduğunu şaşırıyor. Bu sırada erdinç arıyor.
Mustafa söylenerek telefonu açıyor.
Erdinç: eee neredesiniz ne yapıyorsunuz?
Mustafa: tam da zamanında aradın oğlum!
Erdinç: iyi tamam be hal hatır sormam bi daha!
Mustafa: kapat kapat!
Zeliş: e...e mustafa benim filizle konuşmam lazım.
Mustafa: iyi tamam.
Zeliş Filiz 'i arıyor daha sonra
Filiz ile konuşurken gizlice biri ağacın arkasında onları izliyor...
Peki onları izleyen gizemli kişi kim???

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin