42.Bölüm 2.kısım Aşk Hastası Mustafa

63 3 0
                                    

Devamı;

Zeliş çok düşündükten sonra bir karar verir. Aşağı iner ve Mustafa ile konuşmak ister ancak Mustafa'yı gören Zeliş birden sakinleşir ve ona bakarak "yaa domuzum benim. Nasıl da uyuyor. Üstünü de açmış!"

Zeliş Mustafa'nın örtüsünü örter ve ona bakmaya devam eder. Kendine hakim olamadan ona dalmış.
(İç ses)
Bir yandan "Ona söylemeliyim bu iş böyle olmaz!" bir yandan da "bir şans daha vereyim zaten çok tatlıııı" diyor kendi kendine. Kararsızlık başa bela!

Zeliş onu yanına oturur. Sonra onun alnına elini koyarak ona bakmaya devam eder. Birden Mustafa'nın ateşi olduğunu Farkeder. Zeliş endişelenerek ateşini tekrar kontrol eder.

Zeliş ; Of Mustafaaa bensiz kendine bir günlük bile bakamıyorsun.

Zeliş ıslak bezi getirerek Mustafa'nın alnına koyar. Mustafa soğuk bir şey hissedince "Anam!!! Ne oluyor lan!"

Zeliş yüzünü değiştirerek ;Neyse kinsuratına buz gibi suyu dökmedim!

Mustafa ; Ne yapıyorsun ya!
Zeliş ; Mustafa' Ateşin çıkmış beni sinir etme!

Mustafa ; Sen olmayınca ateşim çıkmış tabi...

Zeliş ; Sulanma hemen! Bir gün bile bensiz idare edemiyorsun ya! Üstünü örtmemişsin! Hasta oldun işte bir de bugün veterinerliğe başlayacaktın!

Mustafa: Bana bakmayacak mısın?
Zeliş: Ya ben öyle mi dedim? Bakıcam tabi şapşal!

Zeliş Mustafa'nın Koluna girerek onu odaya çıkarır. Daha sonra ;

Zeliş: Sana bitki çayı yapıcam geliyorum bir yere ayrılma!

Mustafa ; Tamam.
Mustafa (iç ses);"sen öyle san! acıdın bi kere bana bırakmam seni!"

Zeliş mutfağa gider ve çayı yapmaya başlar. Mustafa onun arkasından gider ve sessizce kolunu onun beline atarak ;
"Seni seviyorum..."der. Zeliş aniden onun yaptığı nu harekete şaşırarak" Mustafa!!!! "

Zeliş ; Ne yapıyorsun ya! Gidip yatsana hastasın sen!
Mustafa ; Bırakmadım seni.

Zeliş onun bu sözlerine gülerek "Hadi canım oradan!"

Mustafa ; Ne diyosun kızım sen?!
Mustafa Zeliş'i kendine çekerek onu öper. Zeliş onu ittirerek "Ya Mustafa! Çayı unuttum senin yüzünden!

Mustafa ; Ne oldu benim yüzümden kafan mı karıştı!??
Zeliş: Mustafa Sulanma istersen!
Al çayın!! İç bunu.

Mustafa ; Sen içirmezsen içmem!
Zeliş ; Mustafa çocuk gibi davranma!!
Mustafa ; Banane!!
Zeliş.; Off tamam Mustafa!!

Zeliş ve Mustafa odaya giderler Zeliş çayı ona içirir. Mustafa çayını içtikten sonra Zeliş'i çekerek" acaba biraz daha mı burada kalsan?! "

Zeliş ; Mustafa!!! Sulanma tamam mı?!

Mustafa ; İyi be tamam!
Zeliş ; Dinlenmelisin! Hadi uyu.

Zeliş onu evde yalnız bırakmadığı için aşağıya iner ve oturup tv izler. Mustafa can sıkıntısından odada daha fazla kalmak istemez o da aşağıya iner. Daha sonra
Zeliş'in yanına gider aniden kulağına eğilip "Hatırlıyor musun? Sen yine ben hastayken bana bakmıştın. Tabi o zamanlar beni sevmiyordun ama biraz kafan karışıktı.

Zeliş ; Oha Mustafa ödümü patlattın!!!

Mustafa ; Korktun mu?
Zeliş ; Hee Mustafa.
Zeliş ; Ya Mustafa sen neden gelip duruyorsun?

Mustafa ; E çünkü seninle birlikte valiye geçirmek istiyorum. Hastayım diye yatmak zorunda mıyım?!

Zeliş ; İyi peki.
Mustafa ; Barıştık mı?
Zeliş: Barıştık ama bit şartla!
Mustafa ; Neymiş o?

Zeliş ;Evden çıkarken bana haber vereceksin öyle not yazmak yok! Sonra...arkadaşların ile vakit geçir ama benim de sana ihtiyacım var unutma!
Mustafa ;Bu kadar mı? Tamam .
Zeliş ; Bi de film izleme günü yapacağız.

Mustafa ; Ama sen Erdinçleri çağırıp duruyorsun?!
Zeliş ; Yok,...Bu sefer yok çağırmayacağım.
Mustafa ; Tamam o zaman. ikiside artık barışmıştır. Birlikte oturup televizyon izlemeye devam ederler...






Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin