27.Bölüm 2.kısım Olaylar Fena Bir Hal Alıyor!

79 10 0
                                    

Mustafa sinirli bir şekilde odaya gider.Zeliş arkasından gider.
Mustafa odayı kapatıp eline ilaçlarını alır. Mustafa'nın sinirden ve stresten kalbi sıkışır.Zeliş kapıyı açması için yalvarır...Ancak Mustafa canına kıymak ister ve....ilaçların hepsini içmeyi düşünür.Birden aklına hatıralar gelir...... Zeliş'e kızmak istemez....Ama o herifi gebertmemek için kendini zor tuttuğu ortada.
Zeliş: Mustafa saçmalama lütfen aç kapıyı!!!!
Mustafa: Neden!!!
Zeliş :Lütfen bana inan aramızda bir şey yok! Sadece özür dilemek için çiçek almış!
Mustafa: O herifi...!!!!
Mustafa daha çok sinirlenir ve ilaçları yere atıp kapıyı hızlıca açar, Zeliş kapı aniden açılınca Mustafa'nın üstüne düşer.....
Mustafa ne olduğunu şaşırır.Zeliş onun üzerinde...
-Seni seviyorum.....
Mustafa'nın sinirleri birden geçer ne olduğunu şaşırır...."bende seni seviyorum."
Mustafa ona biraz daha yaklaşıp dudağından küçük bir öpücük alır. Mert koşarak gelir ve....
-Şey.e.... Ohaaaaaaa!!!!
Mustafa: Ne var lan!
Mert: Şey ben özür dilerim Mustafa...dost olalım küsmeyelim....
Mustafa önce ona kızgın bir şekilde bakar sonra elini sıkar ve olanları bi kenara bırakır..Artık Mert'ten daha az nefret ediyordur.Yine de onu Zeliş'in yanında görmek istemez.Zeliş ile arası düzelmiştir.Ancak Yaman hala Cemil ile arasını düzeltememiştir.
Yaman ve Cansu işbirliği yapmaya devam eder ve Cemil'i bulmaya kararlıdırlar......Erdinç ve Kuzeni ne yapacak? Sinem Engin ile barışacak mı? Sinem yine Mustafa'ya asılacak
mı? Cemil ne zaman Zeliş'i tanıyacak ve onlarla uğraşmaktan vazgeçecek? Yaman ve Cansu Cemil'i bulacak mı?

Cemil'in kardeşi Sinan ne zaman gelecek? Cemil'i bulmalarına yardım edebilecek mi?......
(Devam edecek çok yakında....)

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin