Yaman Mustafa ve Erdinç'i başından attıktan sonra bu işi kendi başına halletmek ister. Salih, Turgut ve Mehmet kaçsa bile Yaman'ın tahmin ettiği ve genelde onlarla takılırken gittiği yerlerden bir yerlere giderler. Yaman şansını dener ve tahmin ettiği yerleri kontrol etmek için yola çıkar...
Bu sırada Mustafa ve Erdinç artık bu olay ile uğraşmaz.Erdinç kafede çalışmaya devam eder.Mustafa ise Zeliş ile vakit getiremediği için telafi etmeye çalışır.
Bu kadar olaydan sonra onlara dinlemek iyi gelecektir bu yüzden Erdinç herkesi kafeye çağırır.
Herkes toplandıktan sonra Erdinç konuşmaya başlar.
-Ya arkadaşlar ben diyorum ki bu olaylardan sonra biraz dinlenmeliyiz!
Mustafa: Katılıyorum lan sana Erdinç 40 yılda ilk kez doğru düzgün bir şey dedin!
Zeliş: Bi dakika ya nasıl dinleneceğiz yani?
Filiz: Aynen nasıl yani?
Erdinç: diyorum ki tatil yapalım otele falan gidelim dinleniriz deniz,kum, güneş ne dersiniz?
Mustafa: Sana katılıyorum oğlum güzel bi tatil iyi gider.Hem 2.balayınımıza çıkmış oluruz ha aşkım?
Zeliş: Yani...bilemedim ki şimdi?
Filiz: Bence düşünmeye gerek yok.Güzel bir fikir.
Mustafa: hah işte tamam!
Bu arada Erdinç benimle gelsene bi şey diyeceğim tatil ile ilgili...
Erdinç ve Mustafa konuşmak için bi kenara gider.
Zeliş ve Filiz de aralarında konuşmaya başlar.
Filiz: Kızım al işte sana fırsat! Mustafa ile birlikte vakit geçirmek istemiyor muydun? Al işte fırsat!
Zeliş: Orası öyle de....Ya şimdi bu Yaman ile işbirliği falan yaptı beni unuttu,benimle değil Yaman ile vakit geçirdi!
Filiz: E yuh yani Zeliş sana fırsat diyorum,değerlendir. Hem 2.balayına çıkmış olursunuz..
Zeliş:Bilmem ki şimdi bi de Yaman'ı çağırır falan?
Filiz: Saçmalama Zeliş?!
Zeliş: Tamam tamam,hem Yaman da gitti olaya dahil değiliz,gidelim ya.
Filiz: Heh işte! biraz deniz,kum ve güneş bize iyi gelir.
Bu arada.....
Erdinç: Ne diyosun oğlum sen?
Mustafa: Diyorum ki bi ortam hazırlattıralım bizimkilere sürpriz yapalım.Hem Zeliş'in gönlünü almış olurum..
Erdinç: Ya bakarız ona da önce gidelim de bi yer bulalım.
Mustafa: Tamam o iş bende!
Erdinç: E bana ne kaldı?
Mustafa: Ortam işi senin oğlum!
Erdinç: Tamam abi!
Daha sonra herkes yine bir araya toplanır, konuşur.Tatil işi kabul olur.Sırada otel bulmak vardır.Mustafa bu işi halletmek için her yeri arar sorar ve bir otel bulur.Daha sonra bu iş te onaylanır.
Herkes ertesi gün yola çıkmak için anlaşır......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada