41.Bölüm Bela Geliyorum Demez

51 5 0
                                    

Özet ve devamı;

Zeliş ve Mustafa Zeynep'ten kurtuldu ama hala Ali ve adamlarından ses yok ve bu da şüpheli....Fatih ve Mustafa herşeye hazırlıklı olmalı.....

Zeliş, Mustafa ve Erdinç oturmuş Fatih ve Zeynep'i izliyor.

Filiz onların yanlarına gelir ve "ne izliyorsunuz ya,bırakın onları!Der.
Mustafa ise gülerek" Aşk doktoru Mustafa bu işi de başardı Filizciğim." Zeliş güler ve Mustafa'nın elini tutarak "Aşk doktorunun yardımcısı hemşire Zeliş'te yardımcı oldu tabi Filiz."der.

Filiz ; İyi bakalım.

Zeliş ; Ee Mustafa onları başımızdan saldık. Şimdi ne olacak?

Mustafa ; O Zeynep ile uğraşmamız gerekmeyecek!
Zeliş ; E Fatih?
Mustafa ; Fatih dostumdur ya bi şey olmaz.
Erdinç ; Tamam o zaman içecekler benden olsun bu günü kutlayalım!

Filiz ; Tamam bende sana yardım edeyim birlikte içecekleri getirelim.

Filiz ve Erdinç içecekleri almaya gider. Zeliş ve Mustafa'da konuşmaya devam eder. Daha sonra Fatih ve Zeynep uzun uzun konuştuktan sonra ayrılırlar. Anlaşılan araları iyi oldu.

Fatih Mustafa'yı çağırır. Mustafa izin isteyerek Fatih'in yanına gider.

Fatih ;Mustafa nasılsın? Ben harikayım da!
Mustafa ; İyi. Aranız nasıl?

Fatih ; İyi. İyi ki de tanıştırdın.
Mustafa: Ee bana boşuna aşk doktoru Mustafa demiyorlar Fatih!

Fatih birden bir şey görür ve Mustafa'yı dinlemez. Gördüğü kişi Ali'nin adamlarından biridir.

Mustafa Şüphelenir ve arkasına bakar. Fatih eğilmesini söyler ve silahını çıkarıp gizlice adamın olduğu yere gider. Mustafa' da onu takip eder.

İkiside gördükleri adamların arabasına doğru ilerler. Adamlardan biri Fatih'e silahını doğrultur "Bir yere mi gidiyorsun?"

Fatih Hızlı bir şekilde Atak yaparak adamın elinden silahı düşürür ve onun burnuna silahı ile çarpar.

Adam neye uğradığını şaşırır ve yere serilir. Mustafa bu hamleyi görünce ağzı açık kalır "Oha adam düştü! " Fatih göz kırparak "Benden öğrenmen gereken şeyler var Mustafa" der.

Fatih arabanın içinde biri olup olmadığına bakar sonra
Mustafa ve Fatih etrafa da baktıktan sonra düşen adamı arabaya bildirirler daha sonra hiç bir şey olmamış gibi bir yere saklanırlar.adamlar arabaya binip gider.

Yere düşen adamı uzanmış halde görünce "Uyan be gerizekalı ne uyuyorsun!?" adam düşünce hafızasını kaybetmiş "Ne?"
Adamlar onu umursamaz ve yola devam ederler.

Fatih ve Mustafa o adamlarım arkasından baktıktan sonra kafeye geri dönerler...

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin