48.Bölüm Yalnızlığı Tanımak...

57 7 0
                                    


Mustafa bir yandan Zeliş'in kalbini tekrar nasıl kazanacağını düşünüyor. Bir yandan da Turgut'un ne işler karıştırdığını ve Yaman'a nasıl kanıtlayacağını düşünüyor.

Mustafa sinirlenerek "Ahh!!! Yeter artık ya bu kadar sorun!!!"diyerek bağırır.

Mustafa ; Of ya her şey üst üste geliyor! Zeliş bi kaç hafta ayrı kalalım diyo biri başka bir şey diyor offf!!!!
Yanımda olması gerek ama bana kızıyor! Aslında biraz haklı... Ya of çok haklı ben eşeğim ya!

Zeliş aşağı inerek" kendi kendine ne konuşuyorsun sen?! Manyak mısın? Bu aralar çok hödükleştin hatta master yaptın!

Mustafa ; Ee...neyde master yaptım?
Zeliş ; "Hödüklükte "Mustafa, hödüklükte!!!!

Zeliş atar yapar ve yukarı çıkar.
Mustafa ; Hah bi de bu eksikti!

Mustafa battaniyeleri ve yastıkları toplar ve odaya götürür. Daha sonra kahvaltılarını yaptıktan sonra ortalığı toplar ve Fatih'in ofisine gider.

Fatih ; Hoşgeldin Mustafa!
Mustafa ; Hoşbulduk ta...sen ne yapıyorsun?

Fatih ; Turgut beni işten attıracak! Ne yapacağım şimdi?!

Mustafa ;Nasıl ya?!!
Fatih ; Dün konuşurken duyduk ya! Unuttun mu?
Mustafa ; Haa.. Pardon unutmuşum.

Fatih ; Sen iyi misin?
Mustafa ; Hayır ya. Zeliş benden nefret ediyor! Harikayım. Bana hödüklükte master yaptın dedi!

Fatih ; Ooo Mustafa adamım ya....yardımcı olabilir miyim acaba?

Mustafa ; Maalesef hayır. Ancak Zeliş beni yerde yaralı halde görürse konuşur herhalde.

Fatih ; Hmmm....o zaman öyle görsün!
Mustafa ; Hayır ya onu kandırmak istemiyorum!
Fatih ; İyi peki o zaman. Sen onun gönlünü almaya çalış biraz ailene zaman ayır.
Ben de Zeynep'e zaman ayırayım bu gün de böyle geçsin! Daha sonra şu Turgut işini hallederiz ok?

Mustafa ; Tamam o zaman!

Mustafa ve Fatih vedalaşırlar ve Mustafa eve geri döner. Zeliş ortalıkta yok. Mustafa onun sinirli olduğu için dışarı çıktığını düşünür ve ona sürprizler yapar. Dışarı çıkıp pasta alır. İçecekler falan alır bir kaç film alır. saat 6'yı bulur.

Eve geri döner ama Zeliş hala eve gelmemiştir. Mustafa endişelenerek Zeliş'i arar. Telefonu evde kaldığı için ona ulaşamaz. Mustafa onun için daha çok endişelenir ve Fatih'i arayarak bütün herşeyi anlatır.

Fatih hemen oraya gelir ve Mustafa'yı sakinleştirmeye çalışır.

Mustafa ne yapacağını gerçekten bilmiyordur......

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin