25.Bölüm 2.kısım Cemil

108 9 2
                                    

Kaldığımız yerden devam ediyoruz.......
Oteldeki çiftlerimiz yemek yedikten sonra dışarı çıkarlar .Daha sonra çiftler arasında romantik anlar olur....

Mustafa ve Zeliş bi yere oturur ve yıldızları izlerler.Mustafa Zeliş'in üşüdüğünü düşünüp ceketini Zeliş'in omzuna koyar.Zeliş
-Yaaa aşkım ne kadar romantiksin....
Mustafa: Öyleyimdir...

Zeliş: (Derin bir iç çekerek) Ahhh.....Ne kadar güzel bir yer....yıldızlar...dalga sesleri...sen...

Mustafa:Aynen aşkım çok güzel bi gece......Baksana yıldız kaydı!
Zeliş: (heyecanla)tamam tamam! Bi dilek tut!
Mustafa: tuttum....ne biliyor musun?
Zeliş: Ne??...söyle....

Mustafa: birden zelişe doğru yaklaşır ve onu öper....Zeliş önce ne olduğunu şaşırır.Daha sonra ise bu güzel gecede ona tokat atmak istemez ve kendini kaptırır....Mustafa dudaklarını çektikten sonra Zeliş ona gülerek bakar.....Hayatımın en güzel günü.
Mustafa: benimde...
Zeliş Mustafa'nın elini tutar daha sonra oturdukları yerlere uzanırlar yıldızları daha iyi izleyebiliyorlar.
Zeliş üşüdüğü için Mustafa'nın koynuna yaslanır ve ikiside bu güzel gecenin tadını yıldızlara bakarak çıkarır....

Bu sırada ise Yaman arkasına döndüğünde gördüğü kişi karşısında ne yapacağını bilemez...o gizemli kişi Yaman'ın eski arkadaşı Cemil'dir
Yaman: Sen..sen..nasıl?
Cemil: Ne oldu çok mu şaşırdın!?
Yaman: O olay yüzünden hapiste olman gerekmiyor muydu??
Cemil: Eee senin de hapiste olman gerekiyordu!
Yaman: Nasıl ve neden!
Cemil: Bak o Mehmet'in bana borcu var ama ödemek için gecikti bende onu öldürmek için gecikmişim.

Yaman: Yani neden ben!?
Cemil: İkimizin ortak noktası çünkü...Ayrıca sen onu iyi tanırsın... Ha bi de ikimiz en yakın arkadaşız...
Yaman: O günler bitti Cemil!
Cemil: Bak ayıp ettin be Yaman!
O arkadaşın var ya onu ve arkadaşlarına zarar gelmesini ister misin?!
Yaman: Ne diyosun lan sen!
Cemil: Bak şimdi o herif yüzünden beni satarsan....
Yaman: Kim? Mustafa mı?
Cemil: adını soran olmadı her ne b*ksa!
Yaman: Sakın ona bi şey yapma onun bu işle bi ilgisi yok!
Cemil: Çok geç be Yaman kaldığı otele adam yolladım zaten.
Yaman: Ne!!!!
Cemil: En son sendeki adrese geldiler ve adamım Ali onu görmüş takip etmiş. Eh işte ben de o yüzden o herifi ve arkadaşlarını tanıyorum sayılır....
Yaman: Onlara zarar verme!
Cemil: Ooo sen hangi ara bu kadar yumuşadın ya???Beni iyi dinle o herifi ya da tanıdıklarını hatta sevdiklerini se yakalarım...Tabi bana yardım etmezsen!?
Yaman bu konu hakkında ne yapacağını bilemez ama kabul etmek zorunda kalır Mustafa'ya döneklik yapmak istemez....

Yaman: Zaman ver bana!
Cemil: 2 gün.. Burada buluşuruz eğer hayır dersen çok geç olabilir....

Yaman ne diyecek?.,,, Cemil ne yapacak?...Cemil ve Yaman bir olursa Mustafa ve diğerlerini rahat bırakacak Mı???.......

Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin