Mustafa ve Zeliş hastaneden çıkarlar.
Mustafa bir kaç saat dinlenir. Zeliş bu sırada eşyalarını hazırlıyor. Erdinç ve Filiz de hazırladıkları eşyaları arabaya yerleştirirler.Daha sonra Zeliş'te eşyaları yerleştirdikten sonra Mustafa'yı uyandırır. Mustafa gülerekMustafa ;Hayatım boyunca hep böyle uyanmak istiyorum...
Zeliş :Hmmm demek hep böyle uyanmak istiyorsunnn...
Mustafa ;Evet aşkım.
Zeliş ;Fazla şımarma istersen. İyi dinlendiysen yola çıkalım mı artık?Mustafa ; Sen ne zaman istersen Canııım...
Zeliş ; Hadi o zaman üstünü giy de gidelim.Bir kaç saat sonra yola çıkarlar. Mustafa arabayı kullanırken bir yandan da Zeliş'e öpücük atıyor. Erdinç ;Abi önüne baksana, Zeliş şoförün dikkatini dağıtma!
Mustafa ; Tamaaam..
Zeliş ; Tamam ya.Filiz ; Ne karışıyorsun Erdinç!
Erdinç ;Yalan mı aşkım kaza yapacağız ya!Zeliş ; Saçmalama Erdinç. Mustafa yola bakıyor!
Mustafa ;Senin o saçmalama diyen ağzını öperim bak!Erdinç ; Bak yaaa...
Ertan ;Eehh yeter be!
Sinem ; Yeter artık!Bu konuşmalardan sonra sahile varırlar . Burada sadece sahil yoktur elbette.
Küçük yazlıklar,kafeler,yan tarafta güzel bi bahçe...Zeliş ;Yaaa çok güzel burası...
Mustafa ; Evet aşkım stresli günlerden sonra biraz temiz hava bize iyi gelecek.Erdinç ; Mis yaa mis!
Filiz ;İlk kez doğru bir şey dedin Erdinç!Erdinç ; Ayıp ettin Filiz ya!
Mustafa eşyaları alıp ayarladıkları yazlığa Gider.Bütün eşyaları yerleştirdikten sonra diğerleri de hazırlanıp denize girer.Zeliş ve Mustafa şezlonga otururlar. Zeliş Mustafa'nın sırtına krem sürer.Daha sonra adamın biri Zeliş'e laf atar.
Adam ; Güzelim nasılsın?
Zeliş ; Ne diyosun lan sen!
Mustafa ; Noluyo lan!Adam ; Sert kadınsın.
Mustafa ; Ben sana serti göstercem gel lan buraya ****
Zeliş ; Lan oğlum bela mısın nesin git işine!! ***Adam ; Ne oldu süt çocuğu!
Mustafa ; Senin **** ne diyosun sen!
Mustafa adamı ittirir. Daha sonra suratına bi yumruk atar. Adamın burnu kanamaya başlar. Mustafa bununla da kalmaz bi de kafa atar.Adam da Mustafa da ne olduğunu şaşırır. Adam kafasını tutarak küfredip oradan uzaklaşır.
Mustafa attığı kafa yüzünden kendini iyi hissetmez. Zeliş ona iyi olup olmadığını sorar sonra kafasına soğuk bir su şişesi Koyar.
Daha sonra Mustafa'nın kafasındaki acı geçtikten sonra ikiside suya girip su savaşı yaparlar. Zeliş Mustafa'ya çok su atmaya başlar. Mustafa dikişlerinden daha yeni kurtulduğu için dikkatli olması gerektiğini hatırlar. Zeliş'i uyarır ama o duymaz. Daha sonra
Mustafa ; Zeliş....Zeliş...yapma artık.
Zeliş onu dinlemeyince....
Mustafa ; Zeliş!!!......Yapma artık!
Mustafa bağırır. Zeliş ne olduğunu şaşırır.
Zeliş ; Mustafa? Ne oldu ki?
Mustafa ; Dikişlerimden yeni kurtuldum unuttun mu?Zeliş ; Unutmuşum özür dilerim. Kızdın mı?
Mustafa ; Sana kızamam ki ben.Mustafa ve Zeliş konuştuktan sonra sahil kenarında dolaşmaya başlarlar.
Zeliş ve Mustafa yürürken ;
Zeliş ; Mustafa...
Mustafa ; Efendim canım?Zeliş ; Sen ciddi miydin?
Mustafa ; Hangi konuda?Zeliş ; Ya Hani benim hamile olduğumu zannettin ya.?
Mustafa ; He o konu mu? O şey ya yanlış anlamaydı...Zeliş ; Ya ben de diyorum ki.. Sen ister misin?
Mustafa ; Şey.... Bilmiyorum ki?
Zeliş ; Nasıl yani?!Mustafa ; Yani şey... kendimi hazır hissetmiyorum ki? o kadar olaydan sonra falan bilemiyorum biz rahat yaşayamıyoruz.
Zeliş ; Gerçekten mi! Yani bütün bahanen yaşadığımız olaylar mı! Kimse böyle bir bahane bulamazdı aferin sana ya!
Mustafa ; Ya ben istemiyorum demedim ki. Sadece hazır değilim o kadar.
Zeliş ;Sen ne zaman hazır olmayı düşünüyorsun!?
Mustafa ; Bilemiyorum ki bu çok ani oldu?!Zeliş ve Mustafa tartıştıktan sonra Mustafa Zeliş'i çekerek ağacın köşesine götürür. Oraya otururlar.
Zeliş Mustafa'ya tavır yapmaya devam ediyor. Mustafa onun elini alıp kalbine koyuyor daha sonra;
Mustafa: Zeliş Bak ben seni çok seviyorum. Bana biraz zaman ver. Bak bu kalp yalnızca seninle atıyor. Sensiz yaşayamam ben! Beni bırakıp gidersen ya da bana küsersen,ben de hayata küserim ve yaşayamam.
Zeliş'in asık suratı ve baygın bakışları bi anda gözleri yaşlı, korku dolu bakışlara döner.
Zeliş ; Mustafa böyle şeyler söyleme lütfen. Tamam sen de haklısın zamana ihtiyacın var.Lütfen böyle şeyler söyleme bir daha!
Mustafa Zeliş'in gözyaşlarını siler sonra da ona gülümser.
Mustafa ve Zeliş hava karardıktan sonra evlerine giderler. Tuttukları yazlık tam da onların istedikleri gibidir....
Zeliş ve Mustafa bugün çok yorucu bir gün geçirdikleri için uyuya kalırlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
Roman d'amourZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada