Hatırlatma ;
Zeliş ve Mustafa artık barışmıştır. Zeliş Mustafa ile birlikte tv izlemeye devam eder....Devamı ;
Zeliş ve Mustafa tv izlerken kapı çalar. Gelen kişi Zeynep'tir. Mustafa kapıyı açar Zeynep hemen kapıdan içeri girer ve "Zeliş!!! Yardım et lütfen..." Mustafa şaşırarak "Ne oldu ya" Zeliş şaşkın bir şekilde "Ne oldu?"
Zeynep ; Ya Zeliş ben ve Fatih çıkıyoruz da ne yapmalıyım, offf çok heyecanlıyım ya!
Zeliş ; Zeynep sakin ol ya! Kendin ol yeter.
Mustafa ; Aynen.Zeynep ; Sana sormadım Mustafa! Ya Zeliş kendim olmalıyım ama ya benden nefret ederse?!
Zeliş ; Merak etme sen! Daha önce hiç çıkmadın mı!?Zeynep ; Çıktım ama bu farklı.. Fatih çok asil ve ciddi biri...
Mustafa alaycı bir şekilde gülerek " Ha sen ciddi değilsin?"Zeynep ; Kapa çeneni be!
Zeliş ; Şşşh! Kızım Kocama bağırma ya!
Mustafa ; Aynen bağırma!Zeynep ; Of herneyse tamam Zeliş ben gidiyorum. Sağol Zeliş sen de olmasan...
Mustafa ; Heh, Heh yalakaya bak!Zeynep ; Sus be hödük! İyi ki senden kurtuluşum seni bıraktığım iyi olmuş! Zeynep sinirli bir şekilde oradan ayrılır.
Mustafa 'da Zeynep'in söylediği lafın üzerine "İyi ki beni bıraktın da Zeliş ile birlikte oldum."
Zeliş gülerek "Evet aşkım iyi ki benimlesin." Mustafa sulanarak "Aşkııım...."
Zeliş ;Boşuna sulanma! Hala sana biraz kızgınım!
Mustafa ; E hani barışmıştık?Zeliş gülerek ; Orası öyle ama....yine de geceleri gidiyorsun falan...
Mustafa ; Zeliş yaaa...Zeliş gülerek ;Şaka şaka affettim ya. Sana genelde kızamıyorum ama bazen sinir ediyorsun.
Mustafa kolunu Zeliş'in omzuna atar."Eh o zaman kaldığımız yerden devam edelim.."Zeliş gülerek "Tamam da...nerde kalmıştık ki?"
Mustafa ; Hmmm....hatırlatma yapalım o zaman.....Mustafa güldükten sonra yavaşça Zeliş'e yaklaşır sonra onu öper....
Zeliş gülerek onu yavaşça ittirir "Eh bu kadar yeter..."
Mustafa ; Tamam.Bu arada Erdinç ve Filiz'de kafede oturmuş konuşuyorlar.Zeliş ve Mustafa'nın arasını merak ediyorlar.
Küstüklerini ve ayrılacaklarını düşünüyorlardır.
Fatih ise bi kaç görüşmeden sonra Yaman ile konuşur.Yaman ; Ee Mustafa nasıl?
Fatih ; İyi biri iyi ki tanıştık Yaman bey.
Yaman ; Tamam her neyse. Ali ve adamları?Fatih ; Hayır bi kaç adam geldi sadece. Mehmet'i gördüm geçen gün. Güvenlik görevlisi ile konuştuktan sonra gitti.
Yaman ; O herif canlı olmayacak Fatih!!!Fatih ; Tamam ama ya Mustafa?
Yaman ; Ne hali varsa görsün ya!Zaten borcumu ödemişimdir artık.
Fatih sinirlenerek "Asla! Mustafa beyi bırakamam Yaman bey! Ben onun Fedaisiyim ve öyle kalıcam."Yaman ; Ne oldu sana!? Kafa güzel mi!?... Aman her neyse kime fedailik yaparsan yap.
Mustafa 'yı istediğin kadar koru banane be! Ama tabi görevin olan Ali ve Mehmet'i de gözden kaybetme!Fatih ; Peki tamam. Ya siz ne yapacaksınız?
Yaman ; Bak Fatih biz Mehmet'in almalarını Hallettik zaten sadece Mehmet ve Ali!'den öcümüzü alıcaz ve sonra da Londra'ya gitmeyi düşünüyorum. Ok?Kapatıyorum by!
Fatih telefonu kapattıktan sonra "asla Mustafa gibi bir adam olamayacaksın Yaman! Pislik herif!"
Daha sonra Ali'nin adamları geçen gün geldikleri kafeye gelir. Mustafa'yı görürler. Bi kaç kişi etrafa baktıktan sonra Onu kaçırmaya hazırlanır.
Mustafa tek başına diğerlerini bekler. Adamlar doğru zamanı bekler daha sonra onu etkisiz hale getirerek arabaya bildirirler.
Fatih geç kalmıştır. Mustafa'yı görür ancak yetişemez. Onların nereye gittiğini tahmin eder.
Tabi yardıma ihtiyacı olacaktır. Hemen Darbeli Haydar'ı arar ve bütün olan biteni anlatır.
Darbeli hemen Fatih'in yardımına koşar. Bi kaç araba ile oraya gelir ve Fatih'i alırlar. Daha sonra da tahmin ettiği yere giderler.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
RomanceZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada