Fatih bütün olanları ve konuşmalarına duyar. Mustafa'ya haber verir. Yaman'dan Şüphelendiğini söyler. Mustafa gülerek "Ben ondan bunca zamandır şüphelenmiştim de kimse beni dinlememişti. Özellikle de Zeliş!"
Fatih ; Mustafa ben sana güveniyorum ya. O herif bi işler çeviriyiyor! Eminim. Turgut ile o kadar kavga etti onu aradı falan sonra ise ikisi anlaştı sanırım?! Off ne yapacağız?
Mustafa ; Fazla Şüphe Tehlikelidir. Haberin olsun!
Fatih; Elimden geldiğince dikkatli olurum!
Mustafa ; Bak sana yardımcı olmak isterim ama Zeliş izin vermez. Bir de onun yanında olmam lazım. Hemde En ihtiyacı olduğu zamanlarda.
Fatih ; Seni anlıyorum Mustafa... Pekala o zaman herşey bana kaldı. Haklısın. Zeliş'in sana ihtiyacı var.
Mustafa Fatih'e üzülür daha sonra ona gülerek "Nereye gidiyorsun?' ben de varım! Der.
Fatih sevinerek" Mustafa gerçekten mi? Yeminle adamın dibisin oğlum sen!Mustafa ; Eh öyleyimdir yani. Zeliş ne diyecek bilemiyorum ama not bırakmak zorundayım o uyuyordur. Bana kızacak ama...neyse.
Fatih ; Adamın dibisin ya ne kızacak!? Gidelim o zaman yarın erkenden benim ofise gel.
Mustafa ve Fatih vedalaşırlar....Ertesi gün ;
Mustafa erkenden kalkar. Zeliş'e bakar onu üzeceğini bilse de yapmak zorundadır. Mustafa onun Yanağından öper. Daha sonra da ona bi not bırakır ve Fatih'in ofisine gider. Orada kahvaltı yaptıktan sonraİkiside Yaman'ı takip etmeye başlarlar....
Yaman ve Turgut'u konuşurken görürler ve onları gizlice izlerler.
Turgut ; Patron özür dilerim beni affet lütfen!
Yaman ; Peki ama bi işler çevirdiğini görürsem ya da duyarsam işini bitiririm kimsenin de ruhu duymaz!
Turgut ; Anlaştık!
Turgut ve Yaman arabaya binip Limonlu'ya geri dönerler. Fatih ve Mustafa onları gözden kaybetmemek için hemen arabalarına binip takibe devam ederler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ege'de Kaldı Zelmus (Askıya Alındı)
Roman d'amourZelmus'un devam eden hikayesi Dizi bitebilir ama hikayesi bitmez.. Bazı karakterler Aşk Yeniden dizisinden alınmıştır. Bazı karakterlerde İsim değişikliği vardır. Aşk yeniden /Kalbim egede kaldı Bir arada