-22-

106 11 0
                                    

Seděla jsem na židli před operačním sálem a brečela. Vedle mne byla Lily a držela mě za ruku. Obě jsme čekaly a doufaly.
S vrznutím se otevřely dveře. Stál v nich Thomas s nečitelným výrazem ve tváři.

"Tak?"

Ozvala se Lily.

"Ztratil hodně krve. Bude potřebovat transfúzi. Má skupinu A. Co máte vy?"

"Já B. A co ty, Mary?"

"Já mám nulu."

Řekla jsem.

"Dobře, Mary, to by šlo."

"Připravím ji a půjdu ti asistovat."

Lily vstala.

"Ne. Ty zůstaneš s Mary. Asistovat mi bude Sarah."

I když jsem nevěděla, kdo to je, neměla jsem sílu se ptát.

"Ale..."

"Už jsem řekl. Bude to takhle lepší."

Otočil se a šel zpátky na sál.

"Lepší leda tak pro tebe."

Zašeptala Lily.
Neměla jsem sílu se jí zeptat co se děje.

"Tak pojď."

Vzala mě za ruku a vedla do sálu. Konečně jsem uviděla Jamese. Ležel na operačním stole a na zádech měl obvazy. Vedle něj stáli Thomas a nějaká sestra v roušce.

"Sedni si tady na židli a sundej tu špinavou zástěru."

Udělala jsem přesně to, co řekla. Nemohla jsem se ubránit pohledu na Jamese. Lily mi do ruky zabodla jehlu s průhlednou hadičkou.

"Já jsem hotová."

Řekla Lily zvýšeným podrážděným hlasem. Přešla jsem k Thomasovi a té sestře a lehla si na provizorní lůžko, které se k takovým účelům používalo. Naposledy jsem se podívala na Jamese, než mi sestra přiložila na obličej ubrousek s chloroformem. Potom jsem už nic necítila...









Ahoj!
Jelikož je to už skoro týden co jsem nepřidala kapitolu, tak přidávám tady další.
Doufám, že se Vám bude líbit.

Verča

PS. Co si myslíte že se stalo mezi Lily a Thomasem?








*

NurseKde žijí příběhy. Začni objevovat