"דיייי את חייבת ללכת!!!" קימברלי צרחה לאחר שסיפרתי לה על מאורעיי היום עם גרייסון הייל.
"אין מצב" צחקתי מתגובתה
"למה לא?" בן שאל,עוצר את הסדרה שראה בטלויזיה.
"כי ככה הוא יחשוב שאני אחת מהבנות שמסתחררות אחריו ועושות כל מה שהוא רוצה. ואני לא מעוניינת ללכת לשמה" אמרתי מרימה את כתפיי
"נאחסית" אמילי הביאה לי מכה בראש והלכה לחדרה
"אין לך מה להפסיד בללכת,מאדי" רוברט אמר
"יש לי. הוא בטוח יתחיל איתי, יהיה לי משעמם, יש עוד מיליון סיבות למה לא." אמרתי וזינקתי על בן שנאנח מהקפיצה וחיבקתי אותו ונרדמתי בזרעותיו."בוקר טובבבבב אחחחח הריח של החופש" אמילי ריחרחה את האוויר.
סוף שבוע תמיד היה מהנה.
"רוצות לגרנד קניון?" קימברלי נכנסה לחדרי
"אמג כןןן שנים שלא הייתי שמה!" אמרתי מושכת את קימברלי למיטתי והן נענו לזרעותיי בשמחה."בואו לספורה! אני חייבת קצת איפור חדש!" אמילי משכה אותנו לספורה
אמילי וקימברלי קנו כמויות ואני קניתי קצת,לא הייתי משתמשת באיפור תמיד,השתמשתי רק שהיה לי כוח.
קניתי פלטת צלליות,קונסילר מייקאפ ועוד כמה שטויות שאמילי אמרה ש"אני חייבת לקנות!!"
לאחר מכן נכנסנו לחנות בגדים,אחת אחרי השנייה ועשינו שופינג ענקי.
הצטלמנו במכונת צילום שיש בקניון ושחזרנו לבית תליתי את זה על הקיר.
חזרתי עם בערך 100 שקיות וקימברלי ואמילי פי שתיים ממני.
כל כך נהנתי,מאז שקימברלי ואמילי הכרנו יש לנו מסורת של פעם בחודשיים ללכת לקניון ולחסל אותו.ונהנתי כל פעם מחדש!
"עוגיות שוקולד צ'יפס!" קימברלי צרחה לבן ורוברט מהמטבח ושמעתי מחדרי את ריצתם למטבח.
קיבלתי הודעת אימל מהבוס שלי לגבי עידכונים באתר ועידכנתי כפי בקשתו.
לאחר מכן עשיתי סדר בארון שלי וזרקתי שקית מלאה בבגדים שלא השתמשתי בהם יותר מפעם אחת.
לאחר מכן סידרתי את כל השקיות בגדים בארון שלי בצורה מסודרת.
ואז התנסתי קצת באיפור,
התאפרתי קצת ואז שמתי מהאודם שאמילי הכריחה אותי לקנות.
הסתכלתי על המראה,וראיתי על פניי
אודם אדום זועק ופנים מכוסות במייקאפ.
"את נראת כמו פאקינג בובה" רוברט אמר שיצאתי מחדרי וחייכתי אליו בהערכה.
ראיתי איתם קצת מסרט קומדיה ואכלתי עוגיות שוקולד צ'יפס ולאחר מכן החלטתי לעשות ריצה.
התלבשתי ויצאתי לריצה.
שמתי שירים באייפון ורצתי בפארק.
הייתי מתאמנת בחדר כושר עד לפני שנה ולחזור לזה נראה לי כל כך מפטה אך כרגע אין לי זמן לזה.
"אנחנו מזמינים צ'יזבורגר,מעוניינת?" הודעה מבן
"כן,תודה..אגיע עוד חצי שעה" שלחתי את ההודעה ולאחר שניה התנגשתי בבן אדם והטלפון נפל הרצפה והאוזניות נפלו איתו.
"פאק!" אמרתי,מרימה אותו מהרצפה ומביטה על האדם שהתנגשתי בו עד לפני רגע.
גרייסון הייל.
הוא היה נראה מופתע בדיוק כמוני.
"לא חשבתי שאראה אותך כאן!" הוא צחק
"כנ"ל! אתה גר כאן קרוב?" שאלתי והוא הינהן לשלילה.
"אני גר במקום אחר אבל הפארק הזה ממש יפה אז אני עושה כאן ספורט מידי פעם." הוא חייך אליי והזמין אותי לעשות איתו ריצה וכמובן שנענתי לבקשה.
עשינו ריצה לאורך הפארק פעמיים ולאחר מכן קנינו 2 בקבוקי מים מבחור עם ארגז מים מקורר ושכבנו על הדשא,מביטים על השמים היפים. השקיעה עוד שנייה והייתה והצבע היה יפהפה.
"איפה את?" קיבלתי הודעה מאמילי
אוי פאק,האוכל!
"הזמנתי עם השותפים שלי אוכל,רוצה לבוא איתי לאכול?" שאלתי והוא התלבט כמה שניות והינהן
"זה בסדר מצידם?" הוא שאל והינהנתי מחייכת והוא חייך אליי חזרה.
גם עם כל הזיעה שהייתה עליו והחולצה הזרוקה שלבש, הוא עדיין היה נראה מושלם.
ולראות אותו היה כל כך מהנה.
בהתחלה גרייסון הרגיש ממש לא בנוח לבוא אלינו לדירה אך בסופו של דבר שיכנעתי אותו שזה בסדר גמור.
בדרך חזרה סימסתי לאמילי שהוא בא והיא הגיבה בהתלהבות רבה ואמרה שרוברט הלך לחברה שלו בכל מקרה אז יש אוכל מיותר.
"כמה זמן את חיה איתם?" הוא שאל,עולה במדרגות אחריי.
"שנתיים ומשהו אם אני לא טועה" אמרתי מחייכת אליו.
"זה נחמד לדעת שיש לך חברים כאלה טובים" הוא אמר מחייך אליי והנהנתי
"לך אין?" שאלתי מתעניינת והוא הינהן לשלילה.
מוזר..באותו ערב במועדון הוא היה מוקף חברים
"רוב מי שאיתי אני חושב שהוא חבר שלי בגלל הכסף,אני לא באמת יכול לסמוך על מישהו" הוא אמר,משחק באצבעותיו
"אתה לא סומך על אף אחד?" שאלתי,עם מבט תמים בעיניי.
"אף אחד" הוא לחש והשפיל מבט
"אתה יכול לסמוך עליי" חייכתי אליו והוא חייך בחזרה
"תודה מאדי"הוא אמר
נכנסנו לדירה והכרתי בפניי כל חבריי פרט לרוברט את גרייסון,תוך חמש דקות כבר גרייסון החל להרגיש בנוח ושמחתי על כך.
"אמינם תביאי את הקטשופ"בן הצביע לאמילי שנענתה לבקשתו בשמחה
" אמינם?" גרייסון שאל,צוחק
"לכולם יש שם חיבה כאן,כל השמות חיבה שהמצאנו ממש מפגרים" אמרתי צוחקת וכולם צחקו אחריי
"אז מה השם חיבה שלך,מאדיסון?" גרייסון שאל,והביט לתוך עיניי.
הרגשתי כאילו הוא יכול לראות את הנשמה שלי,ואני ראיתי את שלו.
נשמה שלא עשתה כלום לאף אחד והיא טובה,רק שפגעו בה יותר מידי ואין בה אמון יותר.
"מאדרפאקר" בן אמר,מתגאה בשם שהמציא בעצמו ולאחר מכן כולנו התחלנו לצחוק
"צריכים להמציא גם לך שם גרייסון" קימברלי אמרה וכולנו התחלנו לחשוב על שם
"אוי אלוהים יש לי את השם המושלם" אמילי אמרה בין הציחקוקים שלה
"חמישים גוונים של גרייסון" היא אמרה וישר התפוצצנו מצחוק ( fifty shades of grey אם אני לא טועה רשמתי נכון grey באנגלית זה אפור וכאילו greyson זה מתאים לשם שלו )
" זה הברקה אבל צריך משהו יותר קצר " בן הביא כיף לאמילי
"גרייס כמו האנטומיה של גריי!!!!!!" בן צרח וכולנו צחקנו ביחד
הבטתי על גרייסון,הוא היה נראה ממש שמח. בחיים שלי לא ראיתי אותו שמח ככה,הוא נראה שונה מהבחור שהכרתי בעבודה.
YOU ARE READING
Love story
Romance*גמור* הכירו את מאדיסון האריס, בחורה בת 23,חיה בניו יורק בדירת שותפים ומזכירה של בכיר בחברת Apple. ובצד השני,הכירו את גרייסון היל,בחור בן 24,עם דירות בכל רחבי ארצות הברית ומבין הבכירים בחברת Google. הכל משתנה בחייהם של השנים כאשר הם מכירים. כןןןןן א...