-23-

550 20 5
                                    

Bir kaç dakikadır ben Afran'a , Afran'da bana kızarmış suratıyla bakıyordu.Bir tepki vermesini bekledim ama bakmaya devam ediyordu.Yanağımdaki elimi çekip anlına düşen saçlarını kenara çektim. '' Afran ? '' diyerek gözlerimi gözlerine diktim.Hala suratıma bakıyordu. Tekrar '' Afran.'' dediğimde gözlerini gözlerime dikti.Öperken böyle olacağını düşünmemiştim.Gözlerini bir iki kere kırpıp beni öptü.Ben daha ne olduğunu anlamadan ellerini yanaklarıma yerleştirip üzerime çıktı.Afran dudaklarını dudaklarımdan çekmiş yanağımı öpüp duruyordu.Şaşırmış olduğumda tepki verememiştim. Afran'ın dudakları boynuma inince ellerimi yanaklarını yerleştirip onu yukarı çektim.Suratlarımızı aynı hizaya getirince dudaklarına bir öpücük kondurup '' Uyuyalım hadi .'' dedim.Öpüşmekten ileri bir planım bu gece için yoktu. '' T-tamam uyuyalım.'' diye acelece söylenince dudaklarına bir öpücük daha kondurup onu üzerimden ittim.Yerine yerleştiğinde bu sefer ben kollarımı ona sıkıca dolayıp sarıldım.

  Suratıma vuran güneş ışığı yüzünden uyanmıştım. Zorla gözlerimi açtığımda gece bakarken açık unuttuğum perdeyle göz göze gelince ''Of !'' diyerek sırtımı cama döndüm. Dönmemle Afran ile göz göze geldim.Afran '' Günaydın.'' diyerek elini yanağıma koydu.Uykulu bir şekilde ''Günaydın.'' diyerek kollarımı ona doladım. Oda kollarını bana doladı. Ben öpmesini felan beklemiştim ama yapmayınca  dudaklarına uzanıp bir öpücük kondurdum.Dün gece onu öptüğümde ki gibi kızarıp kalmamıştı.Aksine ben geri çekildiğimde o beni öpmüştü. Bunun üzerine bir süre yatakta sarılı yatmıştık ama en sonunda Afran '' Benim karnım aç.'' diyerek gözlerini devirdi. '' Benim de aç.'' diyerek surat astığımda  Afran kaşlarını kaldırıp '' Kalkıp kahvaltıyı hazırlarsan karnımız doyar.'' dediğinde artık sadece ikimizin yaşadığı aklıma geldi ağlayacak gibi olup derin bir nefes aldım. '' Ne güzel yatıyorduk neden karnım aç deyip beni de konuşturdun ki !" diyerek yatakta oturur pozisyona geçip gece açılan saçımın tokasını aradım. Sonunda bulup saçımı toplarken Afran '' Saat on, hadi bak çabuk hazırla şirkete gitmem lazım bu gün.'' dedi. Saçımı toplayıp yataktan kalkıp sürüne sürüne kapıya ilerledim. '' Tamam , tamam." diyerek odadan çıkıp aşağıya indim. Mutfağa inince bir süre düşünüp ne yapacağımı kararlaştırdım. Bana kalsa mısır gevreği yeterdi ama Afran bey  annesi tarafından mükemmel sofralara alıştırıldığı için standartlarımı yükseltmem gerekiyordu.

'' Sanki ben her Allah'ın günü kahvaltı hazırlıyordum ya ! '' diye söylenirken elimdeki bezi tezgahın üzerine fırlattım. Afran'' Bağırmasana güzelim ya. Kötü bir şey demedim ki abartma .'' diyerek mutfağın girişinde durdu. Neymiş efendim her sabah farklı çeşit bir şey olacakmış kahvaltıda , çay çok açık olmayacakmış. ''  Daha ilk günden bana böyle o olacak bu olacak dersen yarından itibaren  oturur mısır gevreği yersin ! Alışmam gerek değil mi ? Sanki aç bıraktım seni . '' derken yanında geçip salona ilerledim. Yani tamam kahvaltı hazırlamada pek bir yeteneğim yoktu ama açta bırakmamıştım ,biraz daha anlayışlı olabilirdi.Koltuğa oturmadan önce kumandayı aldım. Oturduktan sonra televizyonu açıp kanalları gezmeye başladım. '' Ya tamam yapma böyle .'' diyen Afran'a dönmeden '' Yarın mısır gevreği yiyeceksin kahvaltıda.'' dedim. Elimden kumandayı alıp yanıma oturdu. Televizyonu kapattı. '' Tamam yerim .Tavır yapma hadi bak işe gideceğim şimdi .'' dediğinde ona dönüp göz devirdim '' Bir daha yaptığım işlere laf edersen görüşürüz.Alışana kadar bana ses çıkarmamalısın ! '' diyerek parmağımı ona salladım. Gülerek'' Tamam ama yani bari çayı demli yap . '' dediğinde '' Sen işe gitsene ya ! '' diyerek söylendim. ''Cidden ben kaçtım hadi ! Bir yere çıkman falan gerekir bir şey olursa ara haber ver bana .'' diyerek koltuktan kalkıp kapıya ilerledi. Bende peşinden gittim. '' Dikkat et kendine ! '' diyerek kapıyı açıp bana baktı. '' Ne oldu ? '' dediğimde suratıma bakmaya devam edip cevap vermedi. Bir süre boş boş bakınıp ne olduğunu düşündüm. En sonunda ona sarılıp yanağını öptüm. Kollarımı çektiğimde oda yanağımı öpüp evden çıktı. Ben tam kapıyı kapatırken '' Kapıyı kilitle ! '' diye bağırdı.Kapıyı kapatıp dediği gibi kilitledim. Ellerimi belime koyup bu gün yapmam gerekenleri düşündüm. İlk olarak kalan eşyaları yerleştirip bavulları kaldıracaktım. Kıyafet olan bavulların çoğunu halletmiştim ama ayakkabı , çanta ve diğer kıvır zıvırların olduğu üç kocaman bavul vardı. Odayı da toplayacaktım. Birde akşam için yemek yapmam gerekiyordu. iyi ki ev temizdi birde temizlik yapamazdım.Seslice '' Of !'' dedikten sonra odaya çıktım. Bir saat boyunca kalan kıyafetlerle uğraşmıştım. Kirliyi temizi ayırdıktan sonra ayakkabılarla ve çantalarla uğraşmıştım. Son bavulu açtığımda beni bekleyen sürprizden haberim yoktu tabi . Onca para bayıldığım iki tane bronzerım kırılmış her şeyi batırmıştı. Bronzerlara mı ağlayayım temizlik çıktığına mı derken en sonunda sinirle bir çığlık atıp söylene söylene temizlemeye başladım.'' Zaten sağlam bir şey olsa şaşarım ne gerek var kırılın ! '' dediğim sırada çalan telefonumla elimdeki bezi kenara koyup telefonumu almak için ayağa kalktım. Arayana bakmadan telefonu açıp kulağıma dayadım ve geri yerime oturdum '' Efendim ? '' diyerek bezi tekrar elime aldım.Karşıdakinin '' Ne yapıyorsun ? '' demesiyle annem olduğunu anladım. '' Temizlik yapıyorum gelecek misin yardıma ? '' diyerek güldüm. '' Aferin temiz ol böyle .'' dediğinde '' Sen ne yapıyorsun ?'' diye sordum.'' İş güç işte . Ee nasıl gidiyor alıştın mı evine ? '' dediğine ''Evet, çok güzel.'' dedim. Annem kıkırdayıp '' İyi iyi.'' dediğinde '' Anne ya senden bir şeyler isteyeceğim bana  yollarsın sen alıp değil mi ? '' diyerek tüm cilvemi kullanarak sordum. '' Gittin ama yine anne . Kocandan isteyemiyor musun ? '' dediğinde '' Anneciğim şimdi her şeyi ondan mı isteyeceğim , boş ver onu o yokken sen vardın .'' diyerek  söylendim. '' Neyse tamam tamam hallederiz şimdi uyumam lazım saat farkı, gecenin körü burada öptüm .'' diyerek benim cevap vermemi beklemeden suratıma kapattı. '' Best mom .'' diyerek telefonu yanıma bırakıp işime döndüm.

Aykırı ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin