-22-

580 20 2
                                    

'' İyi güzelde bu sürekli ağlıyor !'' diyerek kucağımda ki Andre'ye surat ekşittim.Doğalı iki haftayı geçmişti ama bir kere sustuğunu görmemiştim. Göz devirip'' Çocuk sussana biraz ! Gidecek olmama üzüldüğünü biliyorum ama yeter sanki .''diye söylenirken Shawna , Andre'yi kucağımdan alıp '' Surat yapma çocuğuma ! ''dedi. Annesinin kucağına giden Andre ağlamayı kesince kaşlarımı kaldırdım.'' Sen artık gitsene eşyalarını hazırladın mı ? '' diye soran Shawna'ya '' Sende gitmeme ne meraklı çıktın .Bir tek şu iki gündür giydiklerim ortada eve geçeyim onları toparlamam lazım bir tek . Bir de Afran beyin ufak tefek eşyaları.Anlattıklarından sonra hemen başıma çıktı .Her şey düzelmiş gibi !''dedim. Shawna ,Andre'yi yatağa yatırdıktan sonra ''Düzeldi her şey suratından belli Poll. Bilmiyorduk sanki bunu istediğini...'' dedi. Gözlerimi kısıp '' Konumuz bu değildi nereden çıktı bunlar şimdi ?Ben kaçtım. Şu eşyalarımı halledeyim. Gitmeden buraya da geleceğiz o nedenle sakın kalkıp hava alanına gelmek için hazırlanma.'' diyerek koltuktaki çantamı ve kot ceketimi aldım.

 Elimde ki şarj aletlerini de bavula tıkıp göz ucuyla odaya bir daha baktım. Unuttuğum bir şey olmadığını anlayınca bavulu sürükleyerek odadan çıkarttım. Girişte diğer bavulların yanına koyduktan sonra " Afran bak önemli bir şey unutma sakın sonra uğraşmayalım. " diye bağırdığımda salondan çıkıp yanıma geldi. " Zaten çok bir şeyim yok , hepsini de aldım. Sen tamam mısın ? Anneannelere falan gideceğiz . Çıkmamız gerek." dedi. " Ben bir ceketimi giyeceğim, çantamı alacağım. Annem de geliyormuş zaten onu bekliyoruz ." diyerek odama ilerledim. Peşimden odaya girip " Özellikle kalın şeyler al yanına bak. Annem aradı çok soğumuş hava. Hem o şortlarını ve diğer dandik şeyleri bavula tıkıştırdığını da gördüm . Hepsini atacağım onların ! '' diyerek komodinin üzerindeki saatini alıp koluna taktı. '' Çok mu zorluyorsun sınırları ? Yapma bak küseceğim sonra.'' diyerek tek kaşımı kaldırıp ona baktım. Cevap vermeyip üzerindeki ceketinin yakalarını düzeltti. İçeriden '' Hazırsanız çıkalım hadi ! '' diye seslenen annem üzerine yatağın üzerinden ceketimi ve çantamı aldım.'' Çık hadi Afran.'' diyerek Afran'ı odadan çıkarttıktan sonra içinde sadece mobilyalar kalmış odama gitmeden önce bir kez daha baktım.

'' Çok acelecisiniz ! Doğru düzgün vedalaşamadım bile ! '' diyerek surat astım. Önde oturan Afran kafasını bana çevirip '' Bunu yaklaşık kırk kez anlattım değil mi ? '' dediğinde surat ekşittim. Arabayı kullanan annem ise '' Yatma o koltuğa ayakkabılarınla hem kalk şimdi üzerin kırış kırış gidersin .'' diyerek beni uyardı.Hava alanına gidiyorduk .Büyükannemlere uğramış onlarla görüşmüştük. Sonrasında ise Shawna'lara uğramış çocuklarla görüşmüştük.En sonunda hep beraber yemek yiyerek yola çıkmıştık. Arka koltukta bagaja sığmayan bavullarla beraber oturuyordum. Arabanın fren yapmasıyla elimdeki telefonu düşürdüm. Telefonu alıp camdan baktığımda gelmiş olduğumuzu gördüm.''Ne ara geldik! ''diye söylenirken kafamı Afran'ın oturduğu koltuğun başlığına yaslanmıştım. Annem'' Uçağın kalkışına iki saat var tam zamanında geldik .'' diyerek arabayı boş bulduğu park yerine sürdü. '' Hemen gideyim istiyorsun anlamadım değil . Ne meraklıymışsın benden kurtulmaya  ! '' diyerek alkış yaptım. Kontaktan anahtarı çıkaran annem bunun üzerine geriye bana dönüp '' Sen gittin mi parti yapacağım! '' dedi. Suratımı asıp çantamı alıp arabadan indim.İçeriye girdiğimizde Afran biletleri almak için yanımızdan ayrıldı. Annemle boş bulduğumuz yere oturunca bavulları çekmekten yorulan kollarımı hafifçe salladım. '' Yani ne var ben burada kalsam ? Çok meraklısın beni Afran ile göndermeye . Zaten damat kaynana arkamdan işler işler .'' diyerek anneme söylendim. Afran'la konuşmamızdan sonra annemin ona iyi davranmasının sebebini de öğrenmiştim. Beyefendi benden önce her şeyi anneme anlatmış bir güzel özür dilemiş. Ben bunları öğrendikten sonra evde bir süre surat asarak gezmiştim. Zaten şu son iki haftanın çoğunu Andre ile geçirdiğimden annem ve Afran'la pek bir arada olmamıştım. Annem'' Ah bayılıyor değilim sana , git de kafam dinlensin. Sen varsın her şey var. Afran alsın gitsin seni de ne yaparsan yap orada. '' deyince gözlerimi gerip '' Beni o kötü kadının yanına gönderiyorsun her şeyi boş ver , minnettarım sana ! '' diyerek hayıflandım. Annem ise '' Of sanki Liyan ile aynı evde kalacaksın . Abartma,bak geldi Afran.'' dedi. Afran elindeki biletleri ve kimlikleri bana doğru sallayarak yanımıza geldi. Yanımıza gelince '' Bavulları bırak kaç hemen ! Neyse , pasaport kontrolüne gitmemiz gerek görüşelim artık .'' dedi. '' Ah cidden gidiyoruz ! '' diyerek anneme baktım. Kadında hiç bir üzülme bir ifade yoktu. Annem '' Gel buraya ! '' diyerek beni çekip sarıldı . '' Sakin kal orada. Şimdi havalar soğukmuş bak kalın giyin. Liyan ile iyi aranı dengede tutmaya bak , ya da takma işte. Evini temiz tut. Biri geldiğinde buna annesi öğretmemiş demesinler. Gerçi öğretemedim pek bir şey eve Salma bakıyor neyse. Yemek yapmayı da geliştir Afran'a yazık. '' diyerek beni kendinden uzaklaştırdı. '' Çok etkileyici bir konuşmaydı , tebrikler .'' diyerek güldüm. Annem '' Tebrik diyor şuna bak hadi hadi al çantanı sen. '' dediğinde Afran '' Elmas anne , görüşürüz. Her şey için çok teşekkürler tekrardan. '' diyerek elini uzattı. Annemde gülümseyerek elini sıktı ve çekip sarıldı '' Teşekküre gerek yok artık oğlum sayılırsın değil mi ? '' dedi . Birden ciddileşerek '' Eğer kızım bir daha incinir bir şey olursa bu seferki gibi olmaz içimdeki şeytan öyle bir çıkar, kaçacak yer ararsınız uyarmadı deme . '' diyerek  Afran'ın sırtını sıvazlayıp tekrar gülümsedi. Afran kaşlarını kaldırıp  geri çekildiğinde '' Gider ayak böyle yapma Elmas anne bak. Bir daha huzursuzluk olmayacak .'' dedi. Annem '' Ha ha korkma sadece şaka yaptım oğlum. Haydi gidin geç kalacaksınız yoksa.'' diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu. Afran elini omzuma atıp beni pasaport kontrolünün yapıldığı yere yönledirirken anneme '' Görüşmek üzere Elmas anne ! '' dedi.

Aykırı ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin