'' Aziz Mark'ın Çan Kulesine de gidelim ne olur ! '' diye Afran'ın kolundan çekiştiriyordum. Venedik'te 4. günümüzdü ama hala benim istediğim 2 yeri gezmemiştik. En sonunda iç çekip '' Kiliseye bile gittik oraya da gideriz Polen tamam ,tamam.''dedi.Göz devirip '' Kiliseye gidip girdin diye dinden felan çıkmadın abartma.'' diyerek çektiştirdiğim koluna girdim.Bir yandan ilerlerken Afran '' Yok birde dua etseydik orada . Ne gerek var kilise gezmeye. Yerine bir daha gondol turu yapardık ne güzel.'' dedi. '' Bir tur daha yapacağız zaten içinde kalmasın o canım .'' derken telefonda yol tarifi bakıyordum. Kuleye 6 dakikalık yürüme mesafesi vardı. '' Bak gördün mü yakınmış birde.'' diyerek telefonu ona gösterdim.'' Ne güzel . Kule lazım bize ya .'' dediğinde '' Gezmek için geldik sonuçta değil mi ? Ben gezilecek yerleri araştırdım ona göre de geziyoruz daha ne ? ''dedim.Bunun üzerine bana attığı imalı bakıştan sonra '' Yürü Afran yürü bak gördün mü kuleyi orada.'' diyerek hızlandım.
'' Yeter be ! Çan kulesi yok meydanı , benim karnım aç yürü otele geri dönüyoruz.'' diyen Afran yüzünden geri dönmüştük. '' Ye , ye al benim tabağımı da ye.'' diyerek önümdeki tabağı ona doğru itekleyip kaşlarımı kaldırdım.Su bardağını masaya bırakıp '' Amma konuştun sende. Yarın da var gezeriz gene.'' dedi.Göz devirip '' Gezdikten sonra birde ben gelip eşya toparlayamam . Yarın gece gideceğiz ya hani.'' dedim.Ben böyle diyince '' Ya sabır. Kızım 4 gündür gezmediğimiz yer kalmadı zaten. Daha nereyi gezeceğiz o kadar ?!'' dedi.O böyle diyince elimde çatalı masaya bırakıp geriye yaslandım. '' Yani Afran hem geliyoruz gezmeye balayına diye iki adımda bir , ben acıktım, dönelim , burada neye bakacağız . Eee madem böyle yapacaktın boş yere gelmemize gerek yoktu.'' diyerek surat astım. Ben böyle yapınca iç çekip '' Ben istedim ki beraber vakit geçirelim. Hadi gezdik kaptırıyorsun kendini unutuyorsun beni. Öyle olunca da ben istemiyorum. Ee otelde olunca mecbur benle ilgileniyorsun ne yapayım bende.''dedi ve suratını astı.O böyle yapınca'' Ay sen ondan şey yaptın ! '' dedim.Kendi kendine sessizce mırıldandıktan sonra bana bakınca sandalyemi yanına çektim.'' Anladım ben seni. Yani tamam bak yarın baş başa kalırız çıkmayız bir yere asma suratını hadi.'' dedim cilveli bir şekilde. Kısa bir sessizlikten sonra '' Söz mü ? '' dediğinde ona sırnaşarak '' Söz söz.'' dedim. Yemeğimizi sakince bitirdikten sonra sonunda odaya gelmiştik.Saat geç olduğundan direk üzerimi değişip yatağın üzerine yayıldım.Çektiğim resimleri temizlerken banyodan çıkan Afran elindeki tişörtü üzerine geçirip yanıma yattı.Telefonun ekranını ona çevirip ''Bak bunu profilime koydum sende koy. Gönderiyorum sana WhatsApp'tan şimdi.'' dedim.Ben resmi ona yollarken '' Polen işin mi yok ? Ya bırak şu telefonu.'' dediğinde resmi ona yollayıp onun telefonunu aldım. '' Aman sen yapma anca söylen.Millet görsün anlasın karın var.'' dedim. Resmi inadına ne kadar profili varsa hepsinde profil resmi yapıp resmen '' Benim karım var.'' mesajını vermiştim. Beni izleyen Afran ''Resmi bastır kazak üzerine falan giyeyim birde istersen.'' dedi. '' Aslında kızın biri yapmış onu. Beğenmiştim baya mantıklı.'' dedim.Bunun üzerine Afran ufak bir kahkaha atıp '' Benim seni odaya felan kapatmam lazım o zaman.'' diyerek kollarını bana doladı. '' He oldu. '' dediğimde elimden telefonları alıp '' Çok konuşma gel şöyle.'' dedi.Bunun üzerine bende kahkaha attım.
Gecenin köründe uçuş yapan hava yolu şirketine saydırırken Afran'a yaslanmış oturuyordum.Son günümüzü otelde geçirmiştik. Şuanda ise 2 saat bile olmayan uykuyla uçağa alımları bekliyorduk.Afran beni dürtüp '' Kalk hadi alımlar başladı.'' dediğinde ayaklandım. Alımlar bitip uçağa yerleşmemizden sonra sonunda uçak kalkmıştı. Ben uyumayı planlarken uykum olduğu halde ilk defa bir yolculukta uyuyamıyordum. Ben öyle böyle tepinirken sonunda pes edip gözlerimi açıp yerimde dikleşip Afran'a döndüm. Uyuyor olduğunu görünce kaderime razı gelip camdan dışarıya bakmaya başladım.Şehrin görülen ışıkları yavaş yavaş kaybolduğunda derin bir nefes aldım.Yaklaşık 45 dakika sonra sıkıntıdan patlamadan en sonunda uykuya tam dalacağım sırada hostesin '' Ne istersiniz ? '' sorusu yüzünden ayıldım. Yanımda hala uyuyan Afran'ı uyandırmamaya karar verip sadece kendime bir kahve aldım.Ne akla hizmet uyuyamadığım halde kahve aldıysam , içtiğim kahve sonrasında gözlerimin fal taşı gibi açılması bana iyi olmuştu. Tüm yolculuk sırasında uyuyan Afran uçağın inişe geçeceği sırada uyanmıştı. Uçaktan inip iç hatlara geçtiğimizde Mardin uçağının saatini denk getirmiş olmamıza şükür etmiştim çünkü buralarda sürünecek halimiz yoktu.Sonunda tekrar uçağa bindiğimizde bünyem iflas etmiş olmalıydı ki inene kadar uyumuştum. Sabah 7'de sonunda evimize girmiştik ve haliyle direk yatmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aykırı ( DÜZENLENİYOR)
RomanceRenkli ışıkların altında süren Amerikan rüyası bir anda zorlu bir sürece girer