-19-

473 20 1
                                    

 Elimde ki bardağı masaya çarparak bıraktığım da Afran '' Bak çatladı bardak düzgünce bırak şunu masaya.'' dedi. Derin bir nefes alarak gözlerimi kapadım ve '' Sabır , sabır ! Yediysen kalk git şuradan . Otele mi gidiyorsun ev mi tutuyorsun ne yaparsan yap yeter ya !'' diye sonunda patladım. Önüne koyduğum her şeye burun kıvırmıştı ve beni deli etmişti. Saat akşam yedi olmuştu ,annem arayıp geç geleceğini söylemişti.  Suyunu içtikten sonra bardağını masaya bıraktı. '' Oturma odasına gitmeyi planlıyorum şuraları temizle de gel. Konuşacağız. '' diyerek mutfaktan çıktı. Arkasından sinirle su içtiği bardağı kaptım tam fırlatacağım sırada annem aklıma gelip durmuştum.Söylene söylene masadakileri toplayıp makineye tıktım. Masayı da sildikten sonra bezi tezgaha fırlatıp içeriye gittim. Denizden çıktığım halimleydim çünkü bu gangster evdeyken duşa girememiştim.Oturma odasına geçtiğim de koltuğa yatmış ve telefonuyla ilgilenen Afran'ı gördüm. '' Babanın koltuğumu o kalksana ! '' diye bağırdım.Başının altında ki yastığı eline alıp oturdu. Yastığı bana fırlatıp '' Otur şuraya amma dırdırcı olmuşsun buraya gelince. '' dedi. Tekrar sabır çekerek camın önünde ki tekli koltuğa yerleştim.

'' Eeee?! '' diye uzatarak söylediğimde sonunda konuşmaya karar verdi. '' Ne haber ,görüşmeyeli nasılsın ,neler yaptın ? '' diye dalga geçercesine sorduğunda suratına sinirle bakındım.                    '' Bakınma öyle  biliyorum zaten neler yaptığını. Sanarsın ünlü dünya yıldızısın da ne yaparsan internete koyuyorsun. Yarı çıplak resimler bilmem ne bide dünya alem görüyor    bunları . Baştan beri sorunumuz bu ya zaten.'' dediğinde içimden '' Demek beni stalkladın yakışıklı.'' diye geçirdim. '' Sen benimi stalklıyorsun birde !?'' diye sahte bir sinirle sordum. '' Tabi ki. Karım değil misin ? '' diye sorduğunda '' Hayır karın değilim.'' dedim gayet rahatça . '' Ben seni boşadığı mı hatırlamıyorum ama ? '' dediğinde '' Ben davayı açamadım daha ondandır .'' dedim. Dirseğini dizine koyup eline çenesini yasladı .'' Dini nikaha da dava mı açacaksın yoksa ? O işe ben bakıyorum .'' dedi. Gözlerimi devirip iç çektim '' Ya sen neden geldin ki . Annem babanla konuşmuştu Shawna doğurana kadar burada olacağım ben !'' dedim.Benim yaptığım gibi göz devirdi '' Bu kararı alırken bana danışmadı. Kocan olarak yanında bulunma hakkına sahibim.'' dedi ve sol eliyle parmağımda duran yüzüğü işaret etti . '' Onu annem diyor diye takıyorum.'' diyerek elimi arkama soktum. Bu doğruydu annem o yüzük parmağında kalacak demişti.'' Ne nedenle takıyor olduğunu sormadım.Ayrılmayı sende istemiyorsun işte .'' diyen Afran'a bakıp        '' Ya sen bunca zaman başkasını bulamadın mı kız vardı adı neydi şey Dilva niye evlenmedin ? Bir sabah kapıma boşanma davası kağıdı gelse ne güzel olurdu ha ?'' diye sordum. '' Olmayacak hayallerin var hep Polen. Beni ne çok özlemişsin laflara bak! Neyse o plajda ki çocuk neydi öyle terbiyesiz. Orana burana şaplak atıyor ?! '' diye birden kükreyince sakinliğin aslında boş olduğunu anladım. '' Aa şey Sammy'i diyorsun. Canı şaka yapmak istemiş kaşınıyordu önemli değil.'' diyerek sırıttım. Gözlerimi ona çevirince onun hiçte sırıtacak bir tipi yoktu '' Kaşınıyordu ? Herif senin kalçana şaplak atıyor sen buna şaka mı diyorsun Polen?!'' diye yerinden kalkınca olayı kurtarayım derken yavaşça batırdığı mı fark ettim. '' Aa şey kahve içer misin ? Geçen annem bir makine aldırtmış çok güzel he hadi otur.'' diyerek lafı çevirmeye çalıştım. Tepeme dikildiğin de bunun işe yaramadığını anladım . '' Ya sen niye kızıyorsun şimdi ? '' dediğimde '' O çocuk kimdi ? Sizi yarım saat boyunca girişte izledim . Hareketlerinden alelade biri olmadığı belliydi. Ya sen anlat yada ben öğreneyim ?'' dediğinde Sammy budalasının davranışlarını hatırlayıp '' Eski sevgilim .'' diye belli belirsiz mırıldandım. '' Anlamadım ?!'' dediğinde '' Eski sevgilim .'' diyerek daha yüksek sesle tekrar ettim. '' Biliyordum ben , biliyordum ! '' dediğinde '' Ne soruyorsun biliyorsan o zaman ! '' dedim. Bana aldırmadan konuşmaya devam etti . '' O arkadaşlarınla dışarıda görüşmek yok artık. Gerçi o oğlanlarla görüşmene de izin vermemem gerek ama onlarda eski sevgilini pek sevmiyor gibi. Görüşeceğiniz zaman evde görüşün. Ben getirir götürürüm seni. Alıştın burada rahatlığa tabi  rahat gez dışarılarda. Sokaklarda göbeğini aç , spor salonlarında adamlarla resimler çekil . Tepene kadar çıkmış şortlarla eteklerle gez. Üstün fazla kapalı ama yukarılar soğuk oluyor diye mi kapalı giyiyorsun ? '' dediğin de '' Sırtım da kafan kadar iz var akıllı nasıl giyeyim açık şeyi ! '' diyerek yerimden kalkıp üstüne atladım. Bunu beklemediği için dengesini kaybedip yere kapaklandı bende bunu fırsat bilip üzerine çıktım. Koltuğun üzerinden kaptığım yastığı suratına geçirirken sonunda kolumdan tutup beni durdurdu. '' Deli gücü mü lan bu ? '' dediğin de kolumu tutan bir elini ısırıp ondan kurtuldum. Üzerinden kalkıp hızla odama koşturdum. Tamam birazcık güç barındırıyor olsam da Afran gibi bir erkek bana vursa yerden kalkamazdım. Tam odaya girmiş kapıyı kapatacaktım ki Afran ev basan polis misali odama daldı. Hızla yatağımın üzerine çıktım. Annem şuan yatağa bastığımı görse beni öldürürdü ancak şuan kaçmak için her şey mubahtı. '' Bak burası senin o yaşadığın yer değil . Polise veririm seni sapık diye !''dediğimde güldü .'' Kocanı polise verdiğini duyan polislerde benim gibi gülecekler emin ol. İn yataktan aşağıya şimdi .'' dedi . Ben şu ana kadar laf sokmamış olmasına ve o boğucu siniri olmamasına şaşırarak herhalde tedavi olmuştur diyerek  '' Tamam sen oradan ayrılma ben iniyorum. '' dedim bir elimle ona dur işareti yaparken diğer kolumla ona vurduğum yastığa sarılmıştım. Yere indiğimde '' Kliniğe falan mı yattın ? Cidden büyük gelişme var sende .'' dedim . '' Ne kliniği Polen ? '' dediğinde '' Sinir hastalığın için diyorum ne laf çarpıyorsun ne geriliyorsun.'' diye parmaklarımı sayıp sıralarken '' Beni cidden sinir hastası olarak mı görüyorsun ?'' diyerek sakince sordu . '' Yok sadece sinir hastası değil sadist ve psikopat bir gangster olamanda var.'' dedim sonra dediklerimin abartısının farkına varıp '' Afran şey pardon . '' dedim . Bir şey söylemeden gözlerini bana dikti. Bir süre böyle giden sessizlik ne ara eve girdiği belli olmayan annemin sesiyle bölündü '' Sizi kahrolası lanet veletler ! İkinizi de geberteceğim !''

Aykırı ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin