Bölüm 9 ♥

10.3K 458 6
                                    

"Sen adi bir pisliksin!" diyen kız, elindeki peçeteyi simsiyah olmuş gözaltlarına götürüp akan yaşlarını temizledi. Daha sonra da delirmiş gibi ayağa fırlayıp dişlerini sıktı ve tıpkı bir buz dağı gibi soğukkanlı duran karşısındaki adama baktı. "Bugüne kadar sana hep boyun eğdim ama benim gibi güzel ve narin bir kadını aldatmanın hesabını er ya da geç vereceksin Atalay Zorlu!"

Tüm bu sözleri işitince artık sabırlı kalamayan adam, Alev'in ince kolunu sımsıkı kavrayıp peşinden sürüklemeye başladı. Onu gece kulübünden dışarı çıkarıp tenha bir yere savurduğunda, kızın boğazına yapışıp baygınlık geçiresiye kadar sıkmamak için kendini zor tuttu. Belki de yapmalıydı. En azından ondan ebediyen kurtulmuş olurdu!

İri elleriyle kızın omuzlarını kavrayıp onu sertçe duvara yapıştırdı. Aralarındaki uzaklığı kapatarak yüzünü ona doğru yaklaştırdı ve tehditkâr bir ses tonuyla dişlerinin arasından tısladı. "Benimle konuşurken ağzından çıkacak harflere dahi dikkat edeceksin seni kuş beyinli!"

Kız içten içe korksa da belli etmedi ve başını dikleştirip cesurca karşılık verdi. "Ah, ne yaparsın? Yoksa beni burada öldürüp cesedimi parçalara mı ayırırsın?"

"Eğer öfkemi körüklemeye devam edip sabrımın taşmasına neden olursan, emin ol ki bunun daha beterini yaparım," diye gürledi genç adam. "Peşimi bırakacaksın. Bir sülük gibi üzerime yapışmaktan vazgeç! Aksi takdirde seni üzerimden söküp atmayı çok iyi bilirim, anlıyor musun?"

"İstediğini yapabilirsin... Senden korkmuyorum!" diyen Alev, aslında iliklerine kadar korkuyu hissediyordu ama bu adama mağlup gelmeyecekti. Sonuna kadar savaşacak ve sonunda Atalay'ı kendine âşık edip onunla evlenecekti. Böylece Atalay Zorlu'nun karısı Alev Zorlu olarak haber manşetlerini süsleyip, İstanbul'un ileri gelen zengin sosyetelerinin arasına girecekti. Üstelik Atalay'ın o dev servetine de hazırca konacak ve İstanbul'un en zengin kadınlarından biri olacaktı. Tüm bunlara sahip olmak varken kolayca pes edemezdi. Asla!

Adamın sert çehresi öylesine bir öfkeyle kasılmıştı ki, Alev bu görüntü karşısında istemsiz olarak titredi. Genç kadın eski sevgilisinin fazlasıyla sinirli olduğunu biliyordu ancak şimdi haddinden fazla sinirliydi ve daha önce bu kadarına şahit olmamıştı.

"Benden korkacaksın Alev! Korkacaksın çünkü diretmeye devam edersen şirketteki işine son veririm!"
Alev'in bunları duymasıyla birlikte gözbebekleri yuvalarından fırlayacakmış gibi kocaman açıldı. Önce kalbi tekledi. Sonra içine dayanılmaz bir endişe yerleşti. İşini kaybetmek istemiyordu. Atalay'la evlendikten sonra konacağı büyük serveti de kaybetmek istemiyordu. Tanrım... İşte şimdi kapana kısılı kalmıştı!

Başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi "Be... Beni bunula nasıl tehdit edersin?" diye kekeledi. Bir an durup nefes aldıktan sonra yüzündeki kızgın ifadeyi yumuşattı ve kendini acındırmaya çalıştı. "Beni sana olan aşkım ve işim arasında seçim yapmaya nasıl zorlarsın?"

Genç adam alayla gülümseyince yanaklarındaki gamzeler açığa çıktı. Alev'in zengin bir ailenin kızı olmasına rağmen para ve hırs düşkünü bir kız olduğunu iyi biliyordu. Buna rağmen onunla birlikte olmayı kabul etmişti fakat gerçekleri hiçbir zaman göz ardı etmemişti. Alev'in kendisine aşık olmadığını, sadece para için yakasına yapıştığını anlamıştı. Şimdi de onu en zayıf noktasından vurmuştu! Kadını kahrolası kendi isteğiyle halka ilişkiler müdürü yapmış, ayrıca iyi bir maaş almasını da sağlamıştı. Ve bunu sonlandırmakta dudaklarının arasından çıkacak olan tek bir cümleye bakardı.

"Ne düşündüğün umurumda değil. Ya dediğimi yapacaksın, ya da işini kaybedeceksin! Seçim senin..." diyen Atalay, son sözünü de söyleyip Alev'i bıraktı ve ona can alıcı bir bakış attıktan sonra arkasını dönüp hışımla yürümeye başladı. Birkaç adım attıktan sonra da yine onun sesini işitti. Olduğu yerde durdu, başını hafifçe çevirip kadına baktı. "İşimi seçiyorum!" diye bağırmıştı.

Adamın dudakları küstahça yukarı doğru kıvrıldı. Başını memnuniyetle salladı. "İşte böyle güzelim. Aklını kullanmayı bileceksin!"

Alev nefesini tutup, Atalay'ın görüş alanından ayrılmasını izlerken, kararlılıkla kimsenin duyamayacağı bir tonda fısıldadı. "Aklımı tahmin edemeyeceğin bir acımasızlıkla kullandım seni yürüyen ego! Bu aptal tehditin kesinlikle senin zararına olacak!"

◇◇◇

MERHABALAR (:
BÖLÜMLERE VOTE VERMEYI UNUTMAYIN LÜTFEN... VOTE GELDİKÇE DAHA HIZLI VE YÜKLEYECEĞİM BÖLÜMLERİ 💜💜

SEN BANA AİTSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin