2.

419 36 5
                                    

Taťka má dneska narozeniny a mi za pár dní nastupujeme do školy. Nemůžu se dočkat. Quido si tam našel nové kamarády. Quido je syn tety Tamary a strejdy Tylera.

Když jsem se mamky ptala jak může být jejich starší syn, když se Stella narodila dřív a on tam nikde nebyl. Odpověděla mi že teta už nebude moc mít děti ale chtěli ještě jedno. A tak prý zašli za jednou paní, tam podepsali nějaké papíry a Quido byl jejich. Sice se jim nenarodil stejně jako Stella, tak se prý narodil nějakým rodičům kteří se o něj nemohli starat, ale i tak je to jejich syn.

A taky je o rok starší než já. Takže už je ve škole. Zatím co já tvrdnu ve školce.

Sice se známe dva roky ale už i tak jsme kamarádi. Ve školce je bez něj strašná nuda.

Dome se rozezní zvonek. Daniel akčně, že dojde otevřít ale zakopne o koberec. Je ještě nešikovnější než malá Stella.(příjde vám taky, že je hodně chytrá na to že jí bude teprve sedm?)

Pomůžu mu na nohy, a společně se za rodiči rozběhneme ke dveřím.

Stojí tam všechny tety a strejdové. Ale to je teď vedlejší.

,,Quido!" vykřiknu a obejmu ho.

,,Ahoj Sophii." obejme mě nazpátek.

Postupně pozdravím i ostatní. Tetu Tamaru a strejdu Tylera se Stello která už stojí na svých, tetu Madiso, strejdu Billa a jejich dceru Ketherin, která je o dva roky starší než my. Tetu Beatrice se strejdou Tristanem.Strejdu Daniela a tetu Christin (Kiki). Strejdu Tyler II., tety Holland, Crystal, Shelley a Arden.

Uvítání je za námi. Přejdeme do obýváku, který jsme s mamko a bráchou vyzdobili.

Dospělí se o něčem baví. Zatím co mi si sedneme na druhu stranu místnosti.

Jí se bavím s Quidem, Daniel nám tiše naslouchá a Ketherin.

,,Tak co? Těšíš se do školy?" drkne do mě Quido.

,,Jo. Bez tebe byla ve školce nuda." povzdychnu si.

,,Ale no tak....vždyť jsi tam měla bráchu." usměje se na mě.

,,Jo to jo ale to je můj brácha. S ním není taková sranda." ušklíbnu se.

,,Hej. Víš že tě slyším." ozve uraženě Dan.

*********

Je večer. Rodiče se dole s tetami a strejdy něčemu smějí a nám pustili pohádky u bráchy v pokoji. Zrovna teď se koukáme na mojí nejoblíbenější. Jak vycvičit draka. Sice to není žádná novinka ale podle mě suprová.

Daniel vedle mě už klidně oddechuje, Ketherin usnula už před nějakou dobou a mě už se taky klížejí oči. Jenom Quido je naprosto v pohodě. Nechápu.

,,Sophii. Pojď si lehnout k sobě do pokoje." šťouchá do mě kamarád, ve chvíli kdy už skoro spím.

,,Jo jo." zamumlu.

Pomůže mi vstát a za loket mi pomůže mě do pokoje.

Svalím se na postel a Quido mě přikryje.

,,Dobrou noc Sop." zašeptá, když za sebou zavírá dveře.

Odpověděla bych mu ale říše snů volá.


Quido je tady!!!

Are you happy? I am.

Crazy


My dreams, love and family. -pomalé přidávání-Kde žijí příběhy. Začni objevovat